Recensie Francini, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BenBrak

Wandelaar
73
18/01/22
60
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9057813-francini
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen maandag heb ik Francini bezocht. Afspraak maken ging heel vlot en duidelijk per Whatsapp. Ontvangst was op een inmiddels bekende nette locatie in het centrum van Breda. Ze gaf ruim tien minuten voor de afgesproken tijd aan dat ze er al klaar voor was. Ik maak het ook weleens andersom mee, zeg maar tien minuten na tijd dat het nog even duurt.

Francini begroette me een beetje gemaakt uitbundig. Ze komt goed overeen met haar foto's, al zijn de nodige wel van een paar jaar geleden. De beide mobiel/spiegel-foto's komen voor mijn gevoel het beste overeen. Ze heeft een enorme (geholpen) voorgevel en dito achterwerk met een snaarstrakke buik ertussen en is overigens klein van stuk met een aardig gezicht. Ze was sexy gekleed en droeg weinig makeup.

Ik was minder te spreken over de actie. Het begon al met een opmerking dat mijn lul wel erg groot was. ("All you Dutch guys have such big dicks!") Pijpen was op zich best ok maar kort en kan daarmee ook niet afwisselend genoemd worden. Neuken begon meer dan ok in doggy, waarbij haar enorme billen en smalle taille en heerlijke ervaring zijn, zeker als je af en toe nog even naar de borsten kan grijpen. Missionaris was aan haar gezicht te zien geen succes, dus maar heel kort. Verder geen intiem meer. (you're too big) Met wat kort half-gelukt Russisch en aftrekken (MC) klaar en uiteindelijk binnen ongeveer een kwartier weer buiten.

Misschien was Francini zelf gehaast, misschien had ze geen zin in een (naar haar smaak) te grote lul maar dit was afwerkseks die, zelfs met haar figuur, de prijs niet waard was. Dat ze niet inging op mijn suggesties een voor haar makkelijker standje te proberen onderstreept dat. Wellicht dat kleiner (ondergemiddeld) geschapen mannen meer plezier aan Francini beleven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan