Algemeen Frankfurt, algemeen

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel eens door het Bahnhofsviertel in Frankfurt gelopen. Wat een afstotelijke gribus. Op straat liggende junks. Het leek wel de Zeedijk in de jaren '80.

(bovenstaand filmpje na 1:20 afgezet. Dat heen en weer springende beeld is niet te harden. Voor die stijl ben ik echt wel te oud geloof ik :LOL:)
 
Ik ben wel eens door het Bahnhofsviertel in Frankfurt gelopen. Wat een afstotelijke gribus. Op straat liggende junks. Het leek wel de Zeedijk in de jaren '80.
Ja, is momenteel echt erg daar. Die Werner vertelt in de bovenstaande video ook dat het er vroeger veel beter was.
S'avonds zeer druk op de straten qua wandelaars, de laufhausen vol met dames.
Zelfde kant gaat Duisburg ook op. Vroeger echt vol met mooie dames, veel wandelaars onderweg. Kortom, een bruisende rosse buurt.
Nou, als je er nu komt is daar weinig van over gebleven. Veel laufhausen gesloten en veel gespuis op straat vooral 's avonds en 's nachts.
Ook in Duisburg zie je nu de junks liggen in de portieken van wat eens een bruizend bordeel was. Namelijk Sexxxpalace. Overal op straat loopt gespuis en malafide handelaartjes. Hoeft geen betoog dat het niet meer aanlokkelijk is om zo'n plek nog te gaan bezoeken. Zo ontstaat een negatieve spiraal want als bezoekers wegblijven vertrekken de dvp's ook en dat trekt dan nog weer minder bezoekers aan waardoor nog meer dames vertrekken etc.
 
Ben 2x in Frankfurt geweest.
Motel geboekt op zo'n 3km buiten het centrum met de u-bahn naast de deur. Toen voor 8 euro kon het hele weekend lang met bus/u-bahn reizen.

Enige wat ik toen terug kan vinden wat ik geschreven had:

Het betreft hier 3 buurten. Prijzen vanaf 30

Breite Gasse 1 = 46 kamers (haus 1)
Breite Gasse 7-9 = 30 kamers
Breite Gasse 27 = 32 kamers
Breite Gasse 29 = 28 kamers

Bahnhofsviertel (14 x laufhaus)
Taunusstr.26 = 36 kamers
Taunusstr.27 = 45 kamers
Taunusstr.32 = 30 kamers
Taunusstr.34 = 68 kamers (rotes haus)
Taunusstr.36 = 25 kamers
Taunusstr.39 = 28 kamers
Moselstr.36 = 34 kamers
Moselstr.42 = 24 kamers
Moselstr.52 = 52 kamers
Elbestr.43 = 28 kamers
Elbestr.44 = 28 kamers
Elbestr.45+47 = 75 kamers
Elbestr.53 = 176 kamers (leierkasten)
Elbestr.55 = 25 kamers

Laufhaus Oskar-von-Miller Str. 6 = 16 kamers

Totaal: 812 ramen (en schijnbaar nog veel tippelaars en prostitutie in cafe's/bars)

Mijn ervaring:
Veel leegstaande panden, enorm veel traplopen. Wat er zat veel 2e rangs oostblok of oude latina's.
Enige laufhaus wat mij aansprak was 'Rote haus' aan de Taunusstr.34. Hier zaten de mooiere meiden (jong, duits en oostblok) en instaptarief was 50 euro.

Taunusstr_Elbestr_090705_2150CET_Web.jpg
 
Vorige week ook eens in Frankfurt gaan kijken. Wat ik daar aantrof, niet normaal. Het probleem was niet zozeer de huizen, maar meer de gigantische hoeveelheid junks die op straat rondhangen. Hier zal de gemeente toch echt iets aan moeten doen, anders zal het niet lang duren voor er geen mens meer komt. Ik ben toch best wat gewend, maar ik voelde me niet op mijn gemak.
 
Vorige week ook eens in Frankfurt gaan kijken. Wat ik daar aantrof, niet normaal. Het probleem was niet zozeer de huizen, maar meer de gigantische hoeveelheid junks die op straat rondhangen. Hier zal de gemeente toch echt iets aan moeten doen, anders zal het niet lang duren voor er geen mens meer komt. Ik ben toch best wat gewend, maar ik voelde me niet op mijn gemak.

Dichtbij het centraal station en dan zo veel daklozen, junks en criminaliteit. Ongelofelijk eigenlijk voor zo'n grote stad. Gemeente doet er nooit iets aan en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, politie rijdt altijd rond maar laat alles zijn gang gaan, zodat ze geen overlast veroorzaken in andere gebieden van Frankfurt.

Ik was er een maand geleden... de huizen (sommige zijn zelfs gesloten) en bezetting tov 5-6 jaar geleden is echt enorm achteruit gegaan. Ook de prijzen zijn verhoogd van 20-30 naar minimaal 35-50 Naar mijn mening niet meer de moeite waard om Frankfurt's rosse buurt te bezoeken.
 
Geen "Frankfurter Bahnhofsviertelnacht" meer
Nach Protesten stoppt die Stadt Bordell-Führungen und Puff-Werbung bei der "Frankfurter Bahnhofsviertelnacht" am 17. August. Und: Aktivistinnen laden zur Mahnwache. Sie wollen die BesucherInnen des Szeneviertels sensibilisieren: "Vor unser aller Augen werden Frauen in diesem Viertel sexuell misshandelt und ausgebeutet."
 
Dit weekend in Frankfurt, was hoopvol gezien het grote aantal ramen. In tegenstelling tot bovenstaande reacties heb ik me geen moment onveilig gevoeld. Buurt is levendig restaurants zitten ramvol en door junks werd ik niet aangesproken, die waren drukker bezig met hun lepeltjes. Wel een groot groepsgevecht gezien op straat, er is leven in de brouwerij.

Enfin we zitten hier niet op Tripadvisor. Huizen zijn ongeveer vijf etages hoog met 5-10 kamers per etage. Klinkt goed behalve dat er op elke etage 1 of 2 dames aan het werk zijn, sommige etages zijn helemaal leeg. Wat er stond is echt niet beter dan wat er in de Doubletstraat staat. Roemenen plus een paar verloren latina's. Laufhausen zijn wel 24/7 open. Er is ook straatprostitutie gaande waar je 70 betaald en dan met zown vrouw naar haar 'hotel' gaan. Wat betreft raamprostitutie zitten we in NL en Antwerpen op het beste adres te wereld, mazzelen we maar😉
 
Ik ga deze week naar Frankfurt voor werk. Iemand die bepaalde huizen/dames kan aanraden? Ik ben op zoek naar dames van 21-35. En wat wordt bedoel met het instaptarief? Bijvoorbeeld 50 euro om binnen te komen of 50 euro voor een standaard vluggertje? Hoor graag van jullie, mag ook via DM.
Dank alvast.
 
Iemand die bepaalde huizen/dames kan aanraden?
Misschien kan ik je beter aanraden om een knuppel ofzo mee te nemen. Er is net een mega-razzia van de polizei geweest op 14-08:
 
live vanuit Frankfurt, vanmiddag en vanavond een rondje gelopen door de beroemde straten van deze stad, rond de Taunusstrassen en ook de Breite Gasse

Om met de Breite Gasse. te beginnen, 4 laufhausen, en geen junks/zwervers/bedelaars gezien hier.
-Penthouse nr 1, aardig wat kamers bezet, helaas wel met Latina's die al een tijdje AOW gerechtigd zijn.
-Haus 7-9, bezetting 2 a 3 kamers per verdieping alleen maar Thaise dames die waarschijnlijk in de jaren 70 van de vorige eeuw in de go go bars van Bangkok hebben gewerkt.
-Pension Herzlich, 2 kamers van de 6 per verdieping bezet, iets jongere Latina's dan in Penthouse, echter allemaal wel moedertjes van dik in de 40 of 50 welke allemaal van lekker eten houden want ik heb geen slanke dame gezien hier.
Als laatste nr 29, geen enkele dame aanwezig.

Dan het gebied rond de Taunusstrasse. Een tiental grote Laufhauser, waarvan de meeste maar matig bezet zijn deze dinsdagavond.
Het beste aanbod zat in Rotes Haus op de hoek met Elbestrasse, hoewel het nog steeds matig was qua looks, hier voornamelijk Roemeens en een paar Aziatische waarvan ik bijna zeker ben dat ze ooit als man ter wereld zijn gekomen, en vanaf 50 euro.
Taunusstrasse 26 is vernieuwd en bij binnenkomst kun je kiezen uit gebouw 1 of 2. In gebouw 1 zaten veruit de mooiere dames, hier gaat het vanaf 40 euro. Een mooie dame gezien maar ze sprak geen duits of engels... dan kan ik er ook niets mee.
Sex Inn in de Moselstrasse, snel overslaan, tenzij je van bejaarde Latina's houdt. Overige laufhauser zijn gemixt van alles en nog wat, voornamelijk mindere kwaliteit uit Roemenie/Bulgarije etc, maar het kon mijn plasser niet hard krijgen.

Maar wat een ellende op straat, echt overal lopen junks (honderden), ze hebben me niet lastig gevallen maar man wat een rommel en pislucht overal. Zat even een biertje te drinken en gozer naast me zat gewoon te dealen, open en bloot vanaf het terras. Overigens zitten ze niet alleen rondom de Taunusstr, maar alle straten richting station zijn vergeven van de junks/daklozen/bedelaars, en echt nergens sanitair te vinden wat me trouwens opviel in de hele binnenstad, ik moest ook ff pissen maar geen mogelijkheid te vinden. In de mooie winkelstraten liggen ook overal daklozen te slapen. Haast onvoorstelbaar hoe de Duitse lokale overheid hier mee omgaat. En in mijn beleving is het nog erger dan een paar jaar geleden. Echt de Zeedijk van de jaren 70/80 maar dan in het super kwadraat. En we mogen blij/trost zijn hoe we het in ons kikkerlandje voor elkaar hebben.

Morgen maar eens een mooie FKK opzoeken, zitten er genoeg in/rond deze stad.
 
Vorige maand in een weekend BHV bezocht. Na een stuk of 6 laufhauser gezien te hebben geslaagd in een laufhaus schuin tegenover (oneven nummers) het grote Eros Center. Liggen wel alle junks voor de deur.

Op de 1e of 2e verdieping einde vd gang stond een super leuk 26-30j slank blond Roemeens meisje dat zich Melis noemde. Na onderhandeld over diensten (wat ze we/niet met haar vriendje doet; maar ik ben haar vriendje niet :) ) fijne sessie gehad met haar.
Ze wilde graag weten waarom ik juist haar uitgekozen had. Toen ik vertelde dat slanke blonde meiden mijn smaak zijn (die vind je bijna niet in BHV), vond zij het grappig dat zij de juiste call gemaakt had door de dag er voor haar haar te blonderen :)
 
Afgelopen dinsdag voor het eerst naar Frankfurt geweest. Na alles over Frankfurt te hebben gelezen had ik hier totaal niks van verwacht.

Eenmaal aangekomen in deze buurt viel mij inderdaad op dat er gigantisch veel junkies op straat liggen. De een slaapt de ander rookt wat crack.

Na een ronde trappen lopen door alle huizen viel mij op dat de bezetting helemaal niet zo slecht was als eerder geschreven. Ook was de kwaliteit van de vrouwen best wel oké. De eerste ronde voor een 10 gekozen en was er na een paar minuten al achter dat dit een foute keuze was.
Na even wat te hebben gegeten uiteindelijk nog een tweede ronde gedaan. Dit maal een betere keuze gemaakt en waar voor mijn geld gekregen.

Bij het bezoek aan deze buurt had ik ook totaal geen onveilig gevoel. Persoonlijk vindt ik Duisburg onveiliger aanvoelen.
 
Ook hier geweest. Mooiste aanbod is idd Rotes haus. Hier zitten wat jonge slanke tussen. Heb met een mooie donkerblonde petite romeense een sessie gehad. Puur optiek want het is echt raamdame niveau (binnen, broek naar beneden, pmc, nmc, wegwezen). 50 euro. Vind ik best prijzig. Maar schijnt wel de norm hier. Andere huizen tussen 30-40-50 euro. Na wat gegeten te hebben 2e ronde bij andere huis, weet niet meer welke. 40 euro betaald, ook romeense, zwart haar, iets minder mooi, en minder slank maar hele jonge dame (dus echt strak) ik schat iets van 22. Overal oke ervaring, maar Duisburg lijkt beter qua prijs/kwaliteit verhouding. Verder idd de overvloed aan junks op straat, maar als je gewoon normaal loop, word je niet lastig gevallen. Is niet meer of minder dan andere skw in NL/DE iig. Vr avond en za avond zijn wel druk, met de nodige file daar.
 
Gisteravond rondje gelopen in Frankfurt. Laat me voorop stellen dat ik ben opgegroeid in de jaren 90 in Amsterdam en dus wel wat gewend ben. Maar wat ik aantrof op straat ben ik toch best van geschrokken. De junks liggen bijna opgestapeld door de hele straat te rollebollen en gek te doen, politie loopt er veel maar doen echt helemaal niets. Echt verschrikkelijk om te zien, vooral de ècht hele jonge junks (amper 18 jaar) die daar ook in grote groepen aanwezig zijn.


Ik zal later dit bericht aanvullen met wat en welke dames ik in de verschillende huizen ben tegen gekomen.
 
met je eens @Fredje020 was er afgelopen zomer en schrok me ook kapot. Wat een ellende op straat, en niet alleen in de rosse buurt, ook rond het station en in de winkelstraten overal junkies en daklozen. Snap er niets van dat de overheid dit gewoon laat gaan. Een probleem overigens dat in meer grote Duitse steden speelt.
 
Maar wat ik aantrof op straat ben ik toch best van geschrokken.
De schoonmaakploeg is hun leven daar niet zeker, onder zware politiebegeleiding kunnen ze nog hun rondje doen
 
Ja het is echt verschrikkelijk, overheid doet niet alleen helemaal niets, ze helpen er in mijn ogen ook gewoon aan mee. Die obscure kroegjes die er zitten en die "spielhalle" zijn natuurlijk een mooie plek voor junkies en ander gespuis om zich te kunnen ophouden. Vooral die tentjes rondom die plek waar dat grote blauwe licht hangt waren het ergst (Niddasstrasse?)

Wat wel duidelijk was, en dat werd me later ook bevestigt toen ik met een Turkse man aan het praten was, is dat de Turken ("maffia") de dienst uitmaken, dat verklaard ook wel de hoeveelheid heroïne die je ziet, en de donkere jongens samen met Albanen/what ever, het doorgeefluik zijn op straat.

Maar goed, de dames:

Ik begon in Haus 55, ongeveer 10 dames aanwezig waarvan 1 best aantrekkelijke Roemeense dame, ze kon me alleen niet zo ver krijgen om naar binnen te komen. Op de bovenste etage een lelijke travestiet die heel irritant begon te doen toen ik niet binnen wilde komen maar er wel een rondje liep en aan t kijken was naar de fotos die er hingen.
Toen wilde ik Eros 47 in maar daar stond een man binnen te vegen en gaf aan dat t al gesloten was.
Daarna ben ik (haus?) 43 ingelopen, mega warm en benauwd en 2 oostblok dames gespot. Ik had alleen t idee dat ze serieus verstandelijk beperkt waren. Wel vroegen ze maar 30€ maar het kwam niet bepaald goed over zeg maar
Als laatst ben ik Sex Inn binnengelopen, hier waren de dames van Aziatische en oostblok afkomst, wel allemaal aardig op leeftijd en er lag er zelfs eentje te slapen. Hier waren wel de meeste dames maar t niveau was echt heel slecht.

Daarna had ik geen zin meer om andere huizen te bekijken en al die klote trappen weer op te gaan om weer teleurgesteld te worden. Ik ben toen wat gaan eten bij Marmaris (goed en goedkoop eten!) in die drukke brede straat waar aan de ene kant eettentjes zaten en aan de andere kant de junks weer opgestapeld lagen.

Ik vond t erg tegenvallen (al stond het hier al best duidelijk beschreven), meer ook omdat de buurt opzich wel potentie heeft. Veeg al die smerige junks en dealers de straat uit en zorg dat er mooie meiden komen want levendig was het er echt wel (dinsdag avond/nacht) en het zag er toch best goed uit in de huizen (wel troeperig maar niet perse smerig zoals op straat).


Ik zou er absoluut niet speciaal voor heen rijden, maar als je in de buurt bent is het best het overwegen waard.


Wat wel zo is, de junks en dealers laten je eigenlijk helemaal niet met rust dus je moet wel een beetje je mannetje staan, maar misschien lag dat aan mij. Ik rookte onder t wandelen een jointje en daar kwamen, vooral gek genoeg de dealers, als bijen op af. De junks vragen je op een irritante manier om geld en de tippelaars bleven soms gewoon achter me aan lopen. Negeren hielp opzich wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan