WHEM Freya Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met Jennifer of Rebecca bij Freya Hulst?
Ik zou deze graag eens een bezoekje brengen op de bovenverdieping in Freya.??
ervaring met allebei
jennifer is wat jonger wat minder ervaren maar heel knap.
rebecca is wat steviger gebouwd en wat meer ervaren. ze doet ook mee aan gangbangs.
maar ook knap en een lekker lijf.
ja, blijft lastig... gewoon allebei een keer doen.
 
Er zijn al meerdere topics over Freya, oa


maar er zijn er meer, even zoeken op Freya.
 
ik was afgelopen zaterdag bij Lisa. op haar redlights profiel staat dat ze vlaams is en NL spreekt. op de kamer komt er een Braziliaanse dame die geen woord Nederlands of Engels spreekt. grote afknapper voor mij. Foto's komen ook niet overeen. ik vraag me af of het we echt Lisa was. iemand andere ervaringen?
verder heb ik de ervaring dat er op de advertenties mogelijkheden staan die in werkelijkheid niet mogelijk zijn. foto's wordt nogal aan gesleuteld. beetje jammer allemaal
 
ik was afgelopen zaterdag bij Lisa. op haar redlights profiel staat dat ze vlaams is en NL spreekt. op de kamer komt er een Braziliaanse dame die geen woord Nederlands of Engels spreekt. grote afknapper voor mij. Foto's komen ook niet overeen. ik vraag me af of het we echt Lisa was. iemand andere ervaringen?
verder heb ik de ervaring dat er op de advertenties mogelijkheden staan die in werkelijkheid niet mogelijk zijn. foto's wordt nogal aan gesleuteld. beetje jammer allemaal
Het is zoals knipoog het verwoorde denk ik. Die oude meubeltjes die daar de scepter zwaaien die kijken niet op een leugen meer of minder als er maar euro's in de kassa komen.
 
ik was afgelopen zaterdag bij Lisa. op haar redlights profiel staat dat ze vlaams is en NL spreekt. op de kamer komt er een Braziliaanse dame die geen woord Nederlands of Engels spreekt. grote afknapper voor mij. Foto's komen ook niet overeen. ik vraag me af of het we echt Lisa was. iemand andere ervaringen?
verder heb ik de ervaring dat er op de advertenties mogelijkheden staan die in werkelijkheid niet mogelijk zijn. foto's wordt nogal aan gesleuteld. beetje jammer allemaal
Oei...eerste keer dag ik zo iets lees. Als ze daar mee beginnen...🤔. Tot nu toe goeie ervaringen daar. Morgen nog eens naar de gangbang met Kelly en Rebecca...😊.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan