Recensie Freya, Wetteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3705

Wandelaar
65
08/10/21
34
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
650
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/freya-wetteren.html

Het was al even geleden dat ik bij Freya was langs geweest. De allereerste keer was ergens in het eerste trimester van 2019. Toen is ze een hele tijd mijn vaste DVP geweest. Nu was het toch al een jaartje geleden dat ik bij haar ben geweest. Het ontvangst was weer heel hartelijk. Onmiddellijk terug een lekkere tongzoen. Zijn we naar de slaapkamer getrokken, kleren uit, even rustig bijgepraat en ondertussen een zoentje hier en aanrakingen daar. Begon ze met mijn penis te spelen en trok ze omlaag om aan een geweldige pijpbeurt te beginnen. Lekker deepthroat en mijn ballen vergat ze ook niet verwennen. Vervolgens ben ik zachtjes aan haar tepels beginnen sabberen en mij een weg naar beneden gebaand om dat lekker fris geschoren kutje te beffen. Ik neem er graag de tijd voor en ze leek er toch wel wat van te genieten. Dan condoom gepakt, is ze op mij komen zitten, haar nog lekker doggy gepakt nog een paar standjes en dan op haar borsten klaargekomen. Dan even een rustpauze en klaar voor de 2de ronde. Daarna nog een poosje op bed gelegen en gebabbeld. Voor een DVP die zegt dat ze de job eigenlijk niet wilt doen doet ze toch wel heel erg goed mee en geeft ze je echt het gfe gevoel. Ik keer zeker nog terug. Had voor 2,5u betaald en uiteindelijk een goede 3 uur gebleven.
 
Is 50 euro teveel is geen echte topper gelijk lady louise of famke😉
Als ik heel eerlijk ben vond ik haar toen ik ze nog anaal mocht neuken en haar lichaam lekkerder was zou ik die 250 meer terecht vinden dan nu. Nu zou 200 per uur idd een correcte prijs zijn. Maar ze weet al jaren perfect hoe ze mij moet verwennen en zal ik zeker nog bij haar langsgaan tot ze er effectief mee zou stoppen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik dan mijn afspraak met Freya gehad. Ze ontvangt in een aangename setting. Bij aankomst was mijn eerste gedachte van haar een mooi gezicht en het lichaam is idd zoals onze vorige wandelaar zei toch een stuk meer skinny dan op haar profiel. Ze leidde me mee tot de slaapkamer. Financiële geregeld. Zijn we op het bed gaan liggen voor een kort kennismakingsgesprek, ondertussen elkaar wat strelen en kussen, wat vingeren. Dan begon ze me zachtjes te pijpen en langzamerhand ging ze harder, ondertussen masseerde ze mijn ballen en gaat ze vlot over tot deepthroat. Heb ze even moeten vragen om te stoppen omdat ik anders al zou klaarkomen. Dan haar nog even gebeft , condoom genomen. Is ze eerst op mij komen zitten, vervolgens haar genomen met haar benen op mijn schouders en om het af te maken haar lekker doggy geneukt en mijn volledig lading over haar borsten gespoten. Jammer dat cim of klaarkomen op gezicht niet mogelijk was. Wat wel leuk was is dat het kennismakingsgesprek niet bij het uur dat je betaald zat. Ik heb genoten van deze jongedame en ze heeft toch niet gezegd dat het bij 1 afspraak zal blijven. Ik zal wss wel nog terugkeren bij Freya.
 
Dit zijn haar mogelijkheden. Meer is niet mogelijk. Ik ken iemand die meer had gevraagd en kreeg onmiddellijk een blokkering van zijn telefoonnummer
 

Bijlagen

  • 5B56C36B-73C4-4ADE-AAF3-EA80B9B95ED3.png
    5B56C36B-73C4-4ADE-AAF3-EA80B9B95ED3.png
    143,8 KB · Weergaven: 84
Ik kan bevestigen dat seks zonder condoom met haar niet mogelijk is. Ik heb toen ik bij haar was daarjuist nog gevraagd of er extra mogelijkheden zoals anaal en dergelijke waren en omdat ik hier had gelezen dat ze vroeger wel aan anaal deed en het antwoord was categoriek NEE. Alle mogelijkheden die kunnen staan aangegeven op mijn profiel.
 
Een 'te' professionele dame voor mij.

En negatieve kritiek over haar wordt vlug verwijderd. Dit was zo op het vorige forum en ook deze recentie zal niet zo lang blijven staan op deze site.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan