Recensie Freyja, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ratje13

Newbie
8
12/09/22
5
1
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/beperkt-linga-tantra-massage-enkel-avond-vanaf-18h-x.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk bij Freyja geraakt. Was voor mij de eerste keer dus in stond strak van de zenuwen. Freyja doet haar uiterste best je op je gemak te doen voelen en slaagt daar zeer goed in. Ik moet zeggen dat ze echt heel goed uitziet... Lekker strak lichaam, mooie borsten en een mooi gezichtje! Na een leuk kennismakingsgesprek de kleren uit en de massagetafel op. Massage zelf is zeker niets op aan te merken, ze weet wat ze doet en ze laat zich gewillig betasten en strelen. Manueel tot orgasme gebracht terwijl ik haar clit bewerkte waar zij ook van genoot. Daarna nog een aangenaam praatje en dan douchen.
Zeer groot herhalingsgevaar!
 
Ik heb nooit gezegd dat we samen in de douche geweest zijn. Ik in bad douchen en zij stond ernaast. Ondertussen nog leuk gepraat...
In een bad dan … kun je dan toch ook samen douchen , als er plaats is , ik heb nooit in een bad gedoucht ,ik heb altijd een bad gehad voor een relax moment en een douche voor de schoonmaak van lichaam , sorry man voor de opmerking 😉
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog is bij Freyja geweest, telkens weer weet ze me te verrassen, ze is zeer sociaal en heeft een leuke lach is trouwens een knappe vrouw met een mooi lichaam.
Steeds een babbeltje vooraf een knuffeltje en dan mag je gaan liggen.
Ze masseert op zich best goed en brengt genoeg variatie.
Body 2 body strelen en mekaar liefkozen.
Eens omgedraaid wordt het allemaal nog spannender je mag ze met respect strelen en ze geniet er zelf van. Zoenen, tongzoenen, ze pijpt ook heerlijk.
Ik kan ze alleen maar aanbevelen, ze doet dit met hart en ziel vol overgave, met respect en een wederzijdse klik is hier echt een gfe gevoel.
Ben er al paar keer geweest, is niet bij de deur voor mij maar de rit is het meer dan waard.
Kom telkens zen buiten met een fijn gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan