"Fuck untill you Drop" Gangbang van Maudie & Gerrit??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2160e per uur...... je blinkt inderdaad niet uit in wiskunde :).

180* 12 = 2160 wat ze vangt.. inderdaad niet per uur. Per 2u. Maar 1080e/u nog steeds veel toch? :)

Hahaha.. ik dacht laat hem maar.. kop hem niet in.

180 is nix mis mee als het 6-8 man was. Maar 12 is best veel. EN ja ik snap dat ze natuurlijk met 2-3 tegelijk bezig kan zijn ;)

Beste Gerard,

Weet je. Je mag gratis komen kijken. Reageer maar opnde advertentie. Dan zie je hoe het geregeld is.

Sportief! Alleen is best ver rijden om alleen te kijken. En dat is ook weer zo ongemakkelijk voor de andere mannen :)
 
Sportief! Alleen is best ver rijden om alleen te kijken. En dat is ook weer zo ongemakkelijk voor de andere mannen :)
Ongemakkelijk?? Hebben vaker kijkers Gerard... niets vreemds aan.

Ach, te duur? Je kunt gaan of niet gaan. En als het gebodene ook echt real is, dan is dat redelijk normaal ( bare, 3 gaatjes, ). Maar 12 man is met twee uur wel veel. 8-10 lijkt me dan wel max. Maar goed, er is niets verplicht. Vooruitbetaling blijf ik lastig vinden, maar ach… risico is slechts € 50,00. Dame op de foto is wel aantrekkelijk.
Precies... kunt gaan of niet gaan.

En het is 100% real.
 
En bij een Tikkie staan al mijn gegevens op je afschrift.

Omgekeerd ook, mijn naam (als betaler) zijn dan ook bij jou/jullie bekend.
TIKKIE is niet anoniem, voor beide partijen niet

Dit is voor mij ook de reden om niet aan te melden, ondanks dat ik Maudie er goed uit vind zien (er vanuit gaande dat de foto's echt zijn)

Mocht er een andere optie mogelijk zijn dan graag een pb
 
Omgekeerd ook, mijn naam (als betaler) zijn dan ook bij jou/jullie bekend.
TIKKIE is niet anoniem, voor beide partijen niet

Dit is voor mij ook de reden om niet aan te melden, ondanks dat ik Maudie er goed uit vind zien (er vanuit gaande dat de foto's echt zijn)

Mocht er een andere optie mogelijk zijn dan graag een pb
Voor ons hoeft anoniem ook niet.. wij hebben niets te verbergen.

Bij aanmelding staat ook de info dat je de vooruitbetaling contant kunt doen op locatie waar wij de GB doen.
 
Omgekeerd ook, mijn naam (als betaler) zijn dan ook bij jou/jullie bekend.
TIKKIE is niet anoniem, voor beide partijen niet

Dit is voor mij ook de reden om niet aan te melden, ondanks dat ik Maudie er goed uit vind zien (er vanuit gaande dat de foto's echt zijn)

Mocht er een andere optie mogelijk zijn dan graag een pb
En ja.. de foto's zijn echt. Kunt ook in groepsapp videobellen met Maud.
 
@Gerrit & Maudie eisen stellen als KLANT lijkt me logisch. Die betaalt veel geld.
Als dame KAN dat maar het is dan ook logisch dat mensen er iets van vinden...

Voorlopig komt de hele GB vooral arrogant over (duur, vooruitbetalen, eisen stellen en dan ook nog eens 12 man).... Geilheid spat er niet vanaf. De poging om te willen cashen wel. En dat is mogelijk zonde

Los hiervan. Het valt me op dat bare-GB altijd in het zuiden zijn (en Belgie). Boven de rivieren zijn ze bizar schaars!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een zure reacties hier allemaal.....laat die mensen....lijkt me wel geil om die slet eens goed door te palen samen met andere mannen...als je het niet kan betalen of je bent jaloers zoek dan verder...of doe je ook zo moeilijk bij je favo hoertje...die spoelt er ook een paar duizend door elke week en moet het misschien ook wel aan dr pooier afgeven...
leef en laten leven....neuk ze mannen!
 
@Gerrit & Maudie eisen stellen als KLANT lijkt me logisch. Die betaald veel geld.
Als dame KAN dat maar het is dan ook logisch dat mensen er iets van vinden...

Voorlopig komt de hele GB vooral arrogant over (duur, vooruitbetalen, eisen stellen en dan ook nog eens 12 man).... Geilheid spat er niet vanaf. De poging om te willen cashen wel. En dat is mogelijk zonde

Los hiervan. Het valt me op dat bare-GB altijd in het zuiden zijn (en Belgie). Boven de rivieren zijn ze bizar schaars!
Dat is jouw persoonlijke perceptie natuurlijk. Net als dat ik vind dat jij voor nop-jan op de eerste rij wil zitten.

Nogmaals.. als je je niet voelt aangetrokken om deel te nemen aan deze GB om vermelde redenen.. snap ik niet dat je er zo om loopt te zeiken. Inmiddels 12 deelnemers.. er is overal vraag en aanbod voor. Binnenkort een Double GB. Maar dat is ook niet voor jou weggelegd. 🤷‍♂️
 
Absoluut met een enorme boog omheen lopen.

Of het fake is of niet durf ik niet te zeggen maar belazeren doen ze je.

Had mijn zorgen uitgesproken over voorschot en zou gaan om kenbaar maken richting elkaar.

Ze verzochten om een foto en deze gestuurd met eenmalig openen en erna wordt alles afgekapt.

Bedenk goed of je met ze in zee wilt gaan en of ze je ook belazeren
 
Absoluut met een enorme boog omheen lopen.

Of het fake is of niet durf ik niet te zeggen maar belazeren doen ze je.

Had mijn zorgen uitgesproken over voorschot en zou gaan om kenbaar maken richting elkaar.

Ze verzochten om een foto en deze gestuurd met eenmalig openen en erna wordt alles afgekapt.

Bedenk goed of je met ze in zee wilt gaan en of ze je ook belazeren
Een eenmalige foto... waar je gezicht geeneens opstaat John. Succes ermee. Dat je wantrouwend bent prima. Maar doe dan gewoon normaal en besluit mee te doen of niet mee te doen. Man man man...
 
Een eenmalige foto... waar je gezicht geeneens opstaat John. Succes ermee. Dat je wantrouwend bent prima. Maar doe dan gewoon normaal en besluit mee te doen of niet mee te doen. Man man man...
Eenmalige foto inderdaad maar gewoon met gezicht.

Zegt genoeg over wie hierachter moet zitten dat je het niet bij de feiten kan houden.

Ik laat hier een waarschuwing achter hoe onze interactie is geweest en iedereen mag er mee doen wat ze willen. Het is gewoon een feitelijk bericht
 
Eenmalige foto inderdaad maar gewoon met gezicht.

Zegt genoeg over wie hierachter moet zitten dat je het niet bij de feiten kan houden.

Ik laat hier een waarschuwing achter hoe onze interactie is geweest en iedereen mag er mee doen wat ze willen. Het is gewoon een feitelijk bericht
Nou.. ik kan de door jou gestuurde foto hier bij dit bericht plaatsen. Je haren en je rechter oor staan op de foto.. in een bootje ergens in Afrika. Totaal niet te zien hoe je eruit ziet.
Terwijl de foto's bij de advertentie ook gewoon herkenbaar zijn.

Jij bent wantrouwend.. dat is prima.. maar dat iedereen dat moet zijn is overdreven John.
 
Nou.. ik kan de door jou gestuurde foto hier bij dit bericht plaatsen. Je haren en je rechter oor staan op de foto.. in een bootje ergens in Afrika. Totaal niet te zien hoe je eruit ziet.
Terwijl de foto's bij de advertentie ook gewoon herkenbaar zijn.

Jij bent wantrouwend.. dat is prima.. maar dat iedereen dat moet zijn is overdreven John.
Ok dus een eenmalige foto die gestuurd wordt zou dus nog in je bezit zijn. En die dreig j te plaatsen


Duidelijk iets wat mensen horen te weten als naam en bankgegevens bij jullie bekend zullen worden.

Mensen denk dus goed na of jullie zulk soort info bij deze mensen wilt hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan