Recensie Fuin, Thai massage, Brugge 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthasar

Stamgast
Forumpionier
325
03/07/21
86
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/fuin-thai-massage-brugge-4.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eens bij Fuin langs geweest. Vroeger werkte ze bij Spink thai massage. Ze is een knappe Thaise ziet er strak uit voor haar leeftijd .
Begonnen met de rug, daarna de bovenbenen en de onderbenen en de armen . Na ongeveer een half uurtje volgde er een paar minuten body to body massage.
ze gaat als een slang, om te eindigen met manueel hoogtepunt. Een goede massage gekregen de spiertjes zijn weer los .
 
Eens bij Fuin langs geweest. Vroeger werkte ze bij Spink thai massage. Ze is een knappe Thaise ziet er strak uit voor haar leeftijd .
Begonnen met de rug, daarna de bovenbenen en de onderbenen en de armen . Na ongeveer een half uurtje volgde er een paar minuten body to body massage.
ze gaat als een slang, om te eindigen met manueel hoogtepunt. Een goede massage gekregen de spiertjes zijn weer los .
Heb je een idee wat haar werkuren zijn?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Na het lezen van recensies eens langs geweest als er perfecte massage is dan heb ik die van Fuin gekregen is een pareltje zeer verzorgd lief en heeft magische handen . Leuk opbouwende massage met heerlijk hp , heren draag er zorg van is een schatje .
 
Ofwel heeft Balthasar nooit de Sonny, Fuen, of later (in Ardooie en Zeebrugge) Dear mogen leren kennen,
Ofwel ging hij zelf niet langs bij de Fuin van dit topic,
ofwel heeft hij geheugenverlies.

In elk geval is Fuin (uit Brugge) in geen geval de Fuen van Spinkx. Ik kan dat 100 % zeker bevestigen.
 
Ik denk dat wij onze mannelijke fantasie te veel ruimte geven.
In de advertentie staat er duidelijk 'massage', en is er nergens sprake van 'intiem'.

Na mijn rdv met haar, kan ik ook formeel stellen : 'Ze doet geen intiem'. zit niet in de standaard offering, en ook niet onder de 'extra's.
Heb er trouwens expliciet naar gevraagd.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week een uurtje met Fuin geboekt. Het zal bij deze éne keer blijven...

Eerst de positieve punten: Fuin is een knappe dame, hygiëne is top, massage-technisch meer dan ok.

Waarom ik dan niet meer terug ga? Omdat een uur blijkbaar maar 50 minuten duurt , èn omdat ze merkbaar onder invloed van alcohol was, wat voor mij voor een heel
onaangename sfeer zorgde
 
Vorige week een uurtje met Fuin geboekt. Het zal bij deze éne keer blijven...

Eerst de positieve punten: Fuin is een knappe dame, hygiëne is top, massage-technisch meer dan ok.

Waarom ik dan niet meer terug ga? Omdat een uur blijkbaar maar 50 minuten duurt , èn omdat ze merkbaar onder invloed van alcohol was, wat voor mij voor een heel
onaangename sfeer zorgde
Helaas nog niks van ondervonden toen ik er was steeds correct behandeld geweest tijdens date wel sneu voor jou misschien op slechte moment langs geweest
 
Ik ben bij haar enkele weken geleden terug geweest in haar huisje niet ver van het centrum. Ik volgde haar op de trap en vond haar wel aantrekkelijk met een mooi figuur.
Eerst douchen want een uur zonder douche in deze hitte is niet conform de Thaise gastvrijheid 😇
Ze praat engels en we praten een beetje eer de massage begon. Naast stond een abdijbiertje want ze had nadorst van een feestje van de vorige nacht. De massage vlotte niet echt, teveel afleiding, was lichtjes dronken en forceerde beetje de hj.
Ze deed wat hevige bewegingen alsof ze me aan het berijden was maar dit maakte me niet geil.
Uiteindelijk kwam ik klaar en vroeg voor een verdere massage maar ze zei dat dit niet meer ging, toen zag ik op de klok van mijn horloge dat de massage amper een half uur geduurd heeft exclusief douche en wachttijd, duurde echt lang eer ze terugkwam. Ik kon haar overtuigen 20€ terug te geven.
Onderweg stuurde ze me een bericht dat ik wel een uur daar was.
Conclusie: Verloren tijd en moeite
 
Mooie dame in mooi kader
Massage was helemaal niet professioneel zoals bij de meeste thai massage ,
Was inderdaad onder invloed van drank en had een glas wijn ij haar hand
Vroeg haar om intiem en direct was ze akkoord , was niet veel meer dat ze vroeg
Intiem trok op niks zoals de massage
Verloren geld
 
Bij mijn bezoeken - laatste van halfweg 2022 - was er ook wel een 'glas in de buurt' maar dit vertaalde zich toen niet in een mindere dienstverlening.

Blijkbaar is dat nu anders. Jammer, zoals ook in de vele andere gevallen waar de drank 'meester' wordt van het gebeuren.
 
Fuin now she stop working almost 1 year because of the cancer surgery and now its recovering , she still working only some old client , but She will back to work again on this summer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan