Fysieke beperking

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan me de vraag van Guesswho wel goed voorstellen om eerlijk te zijn. Niet alle DVP's zijn zo eerlijk en netjes in de omgang, zeker als je een beperking hebt. Denk dat het goed is als er mensen ervaringen delen om hem te helpen.

Mensen zonder beperking worden al genaaid, letterlijk & figuurlijk, laat staan iemand die mogelijk iets kwetsbaarder is...
 
Dit is best wel een persoonlijke vraag die je beter direct kunt stellen.

Beste kan je gewoon een dame benaderen en kort vertellen wat je fysieke beperking is.

Dan ben je open en duidelijk naar elkaar en scheelt weer verassingen.
Klopt ook helemaal. Maar het was ook niet alleen een vraag voor de DVP's. Ik was ook benieuwd wat wandelaars te melden hebben. Misschien eigen ervaringen?

Ik kan me de vraag van Guesswho wel goed voorstellen om eerlijk te zijn. Niet alle DVP's zijn zo eerlijk en netjes in de omgang, zeker als je een beperking hebt. Denk dat het goed is als er mensen ervaringen delen om hem te helpen.

Mensen zonder beperking worden al genaaid, letterlijk & figuurlijk, laat staan iemand die mogelijk iets kwetsbaarder is...
Mooi verwoord het laatste stukje. Het gaat inderdaad om ervaringen delen.
 
Bij alle bezoeken is er een klik tussen twee personen.
Dat begint al bij het eerste contact.

Dus als ik bijvoorbeeld meld dat een dame er geen problemen mee heeft als ik de lift, wil dat niet zeggen dat niemand meer de trap moet nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan