Algemeen Gaëlle & Sofie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik! op dinsdag 01 Augustus wil ik samen met Sofie dit jaar mijn zomervakantie inzetten met een > hardcore bare bang < Sommige onder jullie zullen mij reeds kennen, maar dan onder een andere naam! Maar voor deze gelegenheid gebruik ik mijn alter ego Gaëlle. Sofie kennen jullie misschien al iets beter dan mij wat betreft de Bare feestjes in België & Nederland! maar wellicht nog meer van de > SG party's < in Duitsland waar ze een geliefd gastkoppel zijn. En Miss X zal er dan toch kunnen bijzijn, maar kan niet beloven dat zij ook All the way zal gaan! Getriggerd om deel te nemen of om meer info omtrent: de prijs & plaats, stuur ons dan gerust een mailtje zonder naaktfoto's! want die gaan meteen de prullenmand in. Gaëlle - Sofie & Miss X
 
Ja ik! op dinsdag 01 Augustus wil ik samen met Sofie dit jaar mijn zomervakantie inzetten met een > hardcore bare bang < Sommige onder jullie zullen mij reeds kennen, maar dan onder een andere naam! Maar voor deze gelegenheid gebruik ik mijn alter ego Gaëlle. Sofie kennen jullie misschien al iets beter dan mij wat betreft de Bare feestjes in België & Nederland! maar wellicht nog meer van de > SG party's < in Duitsland waar ze een geliefd gastkoppel zijn. En Miss X zal er dan toch kunnen bijzijn, maar kan niet beloven dat zij ook All the way zal gaan! Getriggerd om deel te nemen of om meer info omtrent: de prijs & plaats, stuur ons dan gerust een mailtje zonder naaktfoto's! want die gaan meteen de prullenmand in. Gaëlle - Sofie & Miss X

Saaie zomervakantie zonder harde gb in ons land.😋
Succes voor je eerste gb als Gaelle.
Misschien wel voor mij tot volgende feest op donderdag...
 
Laatst bewerkt:
een goede vriend ging vandaag op mijn advies omdat hij van bareback houdt...
Hij vertelde me dat het SUPER was: 2 vrouwen voor 20 mannen in 3 rondes!!!
Hij was alleen een beetje teleurgesteld dat er geen 3e vrouwelijke "miss X" was
Pas op dat u de aanwezigheid van 3 niet aankondigt als er maar 2 !!!
Anders hebben Gaelle en Sofie GRAVE verzekerd en komt hij met plezier terug ook al zijn er maar 2 aangekondigd!!!
Mijn vriend hield van het moment waarop Gaelle en Sofie sperma van mond tot mond uitwisselden = alleen daarvoor zal ik de volgende keer komen, want het is zeer zeldzaam om dat te zien !!!
 
Ik schrijf niet voor een vriend maar was er zelf.

Het feit dat er maar twee dames actief waren was op geen enkel moment een probleem, en juich ik integendeel zelfs toe. Zoals je zelf aangeeft was er maar een man of twintig aanwezig, en deze spermasletjes waren allesbehalve stoeltjeszitters. Die zijn vier uur quasi non-stop actief geweest. En hoe... Een 'vanilla' gang bang was het alleszins niet. Het was voor mij persoonlijk meer dan grensverleggend en heeft bepaalde knopjes ingedrukt waarvan ik zelf niet wist dat ik ze in me had. Hoewel, ik moet toegeven, voor het feestje was ik een beetje bang dat ik uit de toon ging vallen en te 'braaf' ging zijn in vergelijking met de andere mannen, maar daar was niets van aan. Integendeel zelfs. Bij momenten begon ik zelf van m'n voeten te maken tegen mijn collega bangers dat ze harder moesten neuken. Als ik van Gaëlle kom, en er staat niemand klaar om mij af te lossen, dan heb ik daar dus een probleem mee. Op zo'n feestje moet het zijn van 'ene pik eruit, gelijk de volgende pik erin, en nog één, en nog één', tot die poes is opgezwollen als een plofkip en druipt van het zaad. Waarmee ik gelijk het énige minpuntje van het feestje heb aangekaart: een beetje te weinig mannen aanwezig om deze sletjes te geven waar ze -en ikzelf ook- eigenlijk achter verlangden...

Herhalingsgevaar is voor mij dus héél erg groot. Simpelweg, Ik zou hun volgende feestje voor geen geld willen missen. Alleen hoop ik dat er dan meer mannen met een bovengemiddeld libido en uithoudingsvermogen op afkomen, zodat we die twee geile sletten eens echt als een trein kunnen afrijden. En niet teveel van dat sperma aflik gedoe. Als ik m'n pik in die bek steek dan wil ik kijken op een volgeschoten gezicht. Als ik m'n pik uit die poes haal, dan moet het zaad er uitlopen. Smakelijk.
 
Volgende week dinsdag 17 oktober is 't weer zover...

Hopelijk veel mede-wandelaars aanwezig zodat we ze kunnen laten glibberen van 't zaad. Als je het laatste stukje van m'n vorige comment leest, dan weet je wel waar ik op hoop. Pure vetzakkerij dus... :cool:

---> click here <---

Gaelle Tatiana Jackie Slut.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan