Gaat lekker..poppenkast

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zoals verwacht..........................de poppenkast draaid door.



Goede reaktie's


Vreselijk en onbegrijpelijk om te zien dat er zoveel mensen weer op de VVD hebben gestemd. Dat ondernemers, miljonairs, huisjesmelkers en 3x modale inkomens erop stemmen, begrijp ik nog. Ik begrijp echter niét dat er studenten, AOW'ers, mensen met modale inkomen, jongeren, mensen in loondienst, zorgmedewerkers, particuliere en sociale huurders etc op de VVD blijven stemmen. Tientallen jaren obsessief bezig zijn met privatiseren. De zorg, postbedrijf, openbaar vervoer. Treurig. Met het toeslagenschandaal als dieptepunt van de VVD. Om maar nog te zwijgen over het graag uitknijpen en laten immigreren van kwetsbare arbeidsmigranten en verwaarlozing van stikstofcrisis en klimaat. Van die nieuwe bestuurscultuur komt niets terecht. Uitstekende woorden van deze hoogleraren.



Deze formatie laat een dieptepunt in onze democratie zien. Dit is geen experiment, dit is wanhoop om aan de macht te blijven. Democratie wordt aan de kant geschoven en ze zijn er nog trots op ook. Wat mij betreft is het gewoon formeren met de partijen die de meeste stemmen hebben tot je een meerderheid hebt, ongeacht of je er mee kan opschieten. Dat is democratie, want het volk spreekt. Dan doe je je stinkende best het volk de zin te geven en als het niet werkt kan het volk bij volgende verkiezingen laten zien of ze door willen gaan met dezelfde club of met een andere. Nee, deze club maakt er een eigen feestje van met alleen beste vriendjes.
je vergeet dat d66 hier het grootste aandeel in heeft!!!
theo
 
Pvv is volgens mij (val me niet af) 2 keer de 2e grootste partij geweest?
Maar ja.. Weinig nut als men op voorhand al zegt 'we regeren niet met jou'..
Wilders in meerdere debatten gewoon ijzersterk.. Maar komt ook telkens met hetzelfde 'Islam is slecht riedeltje'
Moet hij ook eens mee stoppen..
Die mensen zijn hier nou inmiddels en die krijg je toch niet meer weg
Feit is dat alle onderwerpen die Jan met de pet onmiddellijk aangaan en die Pvv/Fvd en de laatste tijd Omtzigt in zijn eentje aansnijden..
Het kabinet gewoon geen MOER interesseert..
Ik heb geen hoge school gehad maar
De lonen in de zorg niet verhogen en weer geld aan Italië geven omdat dat meer werkgelegenheid creëert aldaar, waar onze economie dan op langere termijn weer profiteert zodat mensen hier hun baan in de zorg behouden?..
Zoals Dijkhof dat laatst zei..?.. Sorry hoor maar..??????
Leg dat eens uit in Jip en Janneke taal aan moi?..
Klaarblijkelijk speelt er op de achtergrond een hele andere film die alleen de rijken en het grootkapitaal mogen zien..
Echter waarvoor Jan met de pet, de kaartjes voor betaald heeft..
En de popcorn..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan