Hallo Heren,
Link van BDude werkt niet, ze staat nu als Gabriela op RL.
Volgens mij adverteert deze dame nog niet zo heel lang op RL.
Ik kan verder ook niets over haar vinden.
Foto's zien er zeker super uit en best veel mogelijk heden. Als ik een keer in de buurt van Brasschaat ben zal ik zeker aan deze Gabriela een bezoek wagen.
Ik schat dat ze ( gezien de foto's) zo'n 200 Euro per uur zal vragen.
Wie wat meer weet, laat het aub weten.
Grt, Dredger
Kinky Privéplezier – (vanaf 24 jaar – voor echte genieters & durvers)Welkom in mijn ondeugende speeltuin… Ik
www.redlights.be
Vandaag schijnbaar is Gabriela in ene verhuist naar Antwerpen.
@ Moderator, kan jij aub de titel van deze "
whem" aanpassen naar "Gabriela, Antwerpen" , als vast bedankt.
Tja, wat ik al eerder vermelde was dat als ik in de buurt van Brasschaat zou zijn het dan de moeite waard zou zijn om een bezoek te gaan brengen aan deze Gabriela, "kennis" maken zal ik maar zeggen. Nu dus ploseling sinds vandaag in Antwerpen te bezoeken.
Tja, we weten allemaal dat het verkeer in Ant'wp een stuk drukker is als in Brasschaat, maakt niet uit op welke tijden....
Gabreila's verhuizing is voor mij dus ook weer een extra reden om toch "maar" een afwachting te houden tot dat er een "fatsoenlijke" recensie zal worden geplaatst door 1 van onze medelopers met een + ervaring ( hopelijk, incl. de prijzen voor het e.e.a.).
Ik ben een beetje bang dat deze Gabriela "lid" is van het zg. rond rijzend circus maar, wie weet ?
Leuk om te weten, ik had morgen als ik m'n best had gedaan een snelle move richting Brasschaat kunnen doen/ inplannen maar, naar het drukke Ant'wp gaat het helaas niet worden...
OK, genoeg geouwehoerd over deze dame die waarschijnlijk nog niet door iemand zoals ons is bezocht ( ??!!, OK ++ of -- of __ of super dit, dat, zus, zo)...