WHEM Gabriela Erotische Massages te Duffel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19

ik denk dat deze dame al heel lang meegaat, maar nog geen enkele recensie gezien, kent ier iemand de service en de kwaliteit?

bedankt
 
Ik ben er vroeger (2018-2019) een aantal keer geweest, was toch allemaal wel wat speciaal.
Ik herinner mij echter meer de uiterlijke omstandigheden dan de massage zelf, ik denk dat die gewoon goed (genoeg) was. Het is wel een lieve, vriendelijke dame van ergens in de 50 die er echt heel mooi uitziet. Er waren ook wel wat recensies op Hookers dus ik hoop dat er nog wat andere reactie komt. Ze waren ook allemaal niet zo denderend als ik het mij goed herinner.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vroeger (2018-2019) een aantal keer geweest, was toch allemaal wel wat speciaal.
Ik herinner mij echter meer de uiterlijke omstandigheden dan de massage zelf, ik denk dat die gewoon goed (genoeg) was. Het is wel een lieve, vriendelijke dame van ergens in de 50 die er echt heel mooi uitziet. Er waren ook wel wat recensies op Hookers dus ik hoop dat er nog wat andere reactie komt. Ze waren ook allemaal niet zo denderend als ik het mij goed herinner.
Ronny,

wat was er dan zo speciaal? of wat herinner jij je? kan je dat uitleggen?
 
Ik probeer het me juist te herinneren!

Je schrijft haar eerst een mail. In een antwoord krijg je dan haar telefoonnummer. Ze spreekt dan met jou af op de parking van een nabijgelegen brasserie, ze komt je daar (te voet) halen en samen wandel je naar haar appartement op een 50-tal meter afstand, samen met de trap naar boven. De volgende keer ken je het juiste adres natuurlijk en dan bel je beneden aan en dan komt zij naar beneden om de deur te openen en dan weer samen naar boven (ze maakt de deur dus niet automatisch open zoals je normaal zou verwachten). De tijd tussen dat jij hebt aangebeld en dat zij naar beneden komt en je binnenlaat sta je daar dus rond te draaien in een inkomhalletje van geen 2 m², niet tof als er dan een andere bewoner het gebouw wil verlaten of binnenkomen (ik denk dat er 6 appartementen zijn). Enfin zo was het bij mij en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ze heeft ook een klein hondje, een vervelend blaffend wezentje waar ze gek op is, ... weet niet of die nog leeft natuurlijk. Ze babbelt wel graag en je merkt dat ze daar ook behoefte aan heeft.
De massagetafel staat gewoon bij haar in de leefruimte.
Ze geeft de massage naakt, staande, geen b2b, tenminste dat doet ze niet, misschien als je het expliciet vraagt.
Ik betaalde toen ook 130, wat ik eigenlijk toch wat te duur vond voor wat het is.
Ik twijfel of zij ook effectief de dingen doet die ze vermeldt op haar profiel op RL, ik zou het haar heel uitdrukkelijk vragen voor je haar bezoekt.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer het me juist te herinneren!

Je schrijft haar eerst een mail. In een antwoord krijg je dan haar telefoonnummer. Ze spreekt dan met jou af op de parking van een nabijgelegen brasserie, ze komt je daar (te voet) halen en samen wandel je naar haar appartement op een 50-tal meter afstand, samen met de trap naar boven. De volgende keer ken je het juiste adres natuurlijk en dan bel je beneden aan en dan komt zij naar beneden om de deur te openen en dan weer samen naar boven (ze maakt de deur dus niet automatisch open zoals je normaal zou verwachten). De tijd tussen dat jij hebt aangebeld en dat zij naar beneden komt en je binnenlaat sta je daar dus rond te draaien in een inkomhalletje van geen 2 m², niet tof als er dan een andere bewoner het gebouw wil verlaten of binnenkomen (ik denk dat er 6 appartementen zijn). Enfin zo was het bij mij en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ze heeft ook een klein hondje, een vervelend blaffend wezentje waar ze gek op is, ... weet niet of die nog leeft natuurlijk. Ze babbelt wel graag en je merkt dat ze daar ook behoefte aan heeft.
De massagetafel staat gewoon bij haar in de leefruimte.
Ze geeft de massage naakt, staande, geen b2b, tenminste dat doet ze niet, misschien als je het expliciet vraagt.
Ik betaalde toen ook 130, wat ik eigenlijk toch wat te duur vond voor wat het is.
Ik twijfel of zij ook effectief de dingen doet die ze vermeldt op haar profiel op RL, ik zou het haar heel uitdrukkelijk vragen voor je haar bezoekt.
thx Ronny
 
Ik probeer het me juist te herinneren!

Je schrijft haar eerst een mail. In een antwoord krijg je dan haar telefoonnummer. Ze spreekt dan met jou af op de parking van een nabijgelegen brasserie, ze komt je daar (te voet) halen en samen wandel je naar haar appartement op een 50-tal meter afstand, samen met de trap naar boven. De volgende keer ken je het juiste adres natuurlijk en dan bel je beneden aan en dan komt zij naar beneden om de deur te openen en dan weer samen naar boven (ze maakt de deur dus niet automatisch open zoals je normaal zou verwachten). De tijd tussen dat jij hebt aangebeld en dat zij naar beneden komt en je binnenlaat sta je daar dus rond te draaien in een inkomhalletje van geen 2 m², niet tof als er dan een andere bewoner het gebouw wil verlaten of binnenkomen (ik denk dat er 6 appartementen zijn). Enfin zo was het bij mij en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ze heeft ook een klein hondje, een vervelend blaffend wezentje waar ze gek op is, ... weet niet of die nog leeft natuurlijk. Ze babbelt wel graag en je merkt dat ze daar ook behoefte aan heeft.
De massagetafel staat gewoon bij haar in de leefruimte.
Ze geeft de massage naakt, staande, geen b2b, tenminste dat doet ze niet, misschien als je het expliciet vraagt.
Ik betaalde toen ook 130, wat ik eigenlijk toch wat te duur vond voor wat het is.
Ik twijfel of zij ook effectief de dingen doet die ze vermeldt op haar profiel op RL, ik zou het haar heel uitdrukkelijk vragen voor je haar bezoekt.
Ik ben ook een aantal keren bij Gabriela geweest. Bovenstaande klopt inderdaad. Afspreken gaat eerst per mail, dan afspreken op een parking en samen naar haar flat. Als alles goed verloopt geeft ze ook haar telefoonnummer. De massagetafel staat in haar leefruimte, alles is proper maar de badkamer is niet echt top. Gabriela is rond de 50 maar absoluut een mooie vrouw. De eerste keer doet ze enkel massage voor 130 euro, de volgende keren kan intiem ook voor 160 euro (alles met condoom). Ze doet ook de andere dingen in haar profiel, dat heeft ze mij verteld maar ik heb het niet geprobeerd.
De massage is goed, maar ik heb al betere gehad. Het intieme deel is prima, ze geniet zelf ook mee. Alles gebeurt op en rond de massagetafel. Het hondje is inderdaad aanwezig in de ruimte, zelf vond ik dat niet zo storend maar voor anderen misschien vervelend. Ze praat ook veel, maar anderzijds kijkt ze niet op de klok. Al bij al vond ik het goede ervaringen.
 
Ik vind het een leuke dame. Gaat idd via mail de eerste keer. Zo krijg je haar telefoonnummer. Een speciale maar zeer lieve vrouw. Hondje leeft nog maar stoort zeker niet tijdens de massage. Massage is oké een beetje speciaal maar weet wel wat verwennen is . De eerste keer geen intiem maar daarna wel als ze een klik voelt. Je mag haar tijdens de masage vingeren heel haar lichaam strelen geen probleem. Vanaf het moment dat je haar likt moetje 160 betalen dus dertig euro opleggen. De eerste keer kan dat niet. Alles idd met condoom pijpen neuken Geniet zeker mee en squirt ook en geen klein beetje. Altijd nat op de vloer als ik er geweest bent. Komt zeer gemakkelijk tot een hoogte punt en af en toe een stevige klets op de billen vindt ze supper. Spijtig dat ze niet wil tongzoenen anders zou ik er wel meer komen.
 
Ben er een maand geleden geweest. 1ste keer idd via mail maar antwoord steeds redelijk snel. Eens je haar nummer hebt gaat het vlotter...
Had eerdere recensies op dit en vorig forum gelezen en stond al lang op mijn verlanglijstje.
Ze heeft voor haar leeftijd een pracht lichaam, zullen veel jongere dames jaloers op zijn.
Massage is zoals ik ze graag heb, veel teasen zoals ik steeds van tevoren aangeef en heel goede lingam...
Aanraken geen probleem. Lees ook dat er meer mogelijk is maar niet achter gevraagd.
Voor herhaling vatbaar?
Zeker en vast.
 
Laatste keer dat ze adverteerde was op 14 februari, met Valentijn dus, misschien is ze toen de liefde van haar leven tegen het lijf gelopen en dan, al dan niet voorlopig, gestopt met andere mannen te masseren.
 
Ok super want had graag is een afspraak gemaakt met haar. Maar nog steeds geen antwoord op mijn mail gehad.
Grtz jack
Kan je me anders het juiste emailadres door sturen of haar telefoonnummer aub in privébericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan