Recensie Gabriela, Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week de roemeense Gabriela bezocht. Zat wat te twijfelen, maar een groot aantal uitmuntende recensies over haar op een duits forum trok mij over de streep.

Ten eerste, gelijk bij kennismaking denk je meteen wat een leuke spontane jonge meid. Een minuut later denk je, ze is echt spontaan. 5 minuten later denk je deze meid is super en dit gaat een super sessie worden. Een hele tijd geleden dat ik met een dame zo dubbel van het lachen heb gelegen.
En dat niet alleen, de sex was ook super. Ik moest soms mijn gedachten ergens anders heel snel verplaatsen om niet te snel te komen. Tijdens het pijpen zoog ze hem bijna vacuum. Ik ben maar even in de lucht gaan kijken waar in de kamer de brandmelder was geplaatst, omdat ik anders na 5min al was gekomen.

Het best kun je kijken voor haar foto's op https://s-royal.de/model/gabriela/. De video hier toont haar 100% in real hoe ze eruit ziet.
Een bijkomend voordeel, ze spreekt perfect duits.
 
Mijn 2e bezoekje deze week was een verschil tussen hemel en aarde met mijn 1e bezoekje aan Gabriela.
Hoe spontaan, vrolijk en lachend ze bij het 1e bezoekje overkwam, zo lusteloos kwam ze nu over. Ze zei amper wat en kwam zeer lusteloos over. Bezoekje was niet slecht, maar na mijn 1e bezoekje had ik weer een spontane vrolijke meid verwacht.
Voor mij blijft het hierbij. Een dame met stemmingswisselingen zit ik niet op te wachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan