Recensie Gabriela, Leidschendam (voorheen Maarssen, Haarlem, Purmerend, Alkmaar, Helmond, Hoorn) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sim0n

Wandelaar
28
20/04/22
16
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6709207-gabriela
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De week heerlijk begonnen met een bezoek aan Gabriela.
Op de foto's zag ze er fantastisch uit en in werkelijkheid was ze dat ook.
Het was voor mij alweer een tijdje geleden en ik wilde er optimaal van genieten.
Maar met zo'n mooi lichaam is het moeilijk om je in te houden.
Dus bij de derde keer onder douche was het voor mij het einde van het feest.
Er zijn wat berichten over haar geplaatst bij fit-sportive-ladies en ja het klopt rev. cowgirl is fabulous!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/purmerend/6709207-gabriela
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Weinig recensies dus voor mij altijd twijfelachtig, kon toch de verleiding niet weerstaan maar had dus beter mn onderbuikgevoelens moeten volgen.
Wat een drama, op de afgesproken locatie aangekomen waar ruimte genoeg is om te parkeren in best wel een druk jaren 80 wijkje vlakbij een school.
Aangekomen een kwartiertje voor de afspraak dus eerst contact via app contact gezocht maar geen reactie.
Kan natuurlijk als ze bezig zou zijn maar ik heb sterk de indruk dat haar telefoon beantwoord wordt door een planner.
Daar waar de appjes steeds snel beantwoord werden was er nu een complete radiostilte, best ongemakkelijk om daar rond te hangen kijkend op je telefoon door ondermeer de drukte van schoolkinderen en buurtbewoners. Ik heb altijd het idee dat men weet waar je voor komt.
Op de afgesproken tijd nog steeds geen reactie dus begon me toch wel zorgen te maken.
20 minuten na de afspraak eindelijk een reactie dat ik aan kon bellen.
Binnengekomen trof ik Gabriela aan, haar figuur is zeker strak, jammer vind ik toch altijd die neptieten maar is persoonlijk.
Geld overhandigen om vervolgens te vragen of douchen mogelijk was, wel zo fris lijkt mij, zij keek er een beetje van op. Werd verwezen naar de douche met een vochtklamme handdoek. 🤔
Douche wel gebruikt, handdoek natuurlijk niet.
Op bed plaats genomen waar haar eerste vraag was of ik een massage wilde, op deze vraag heb ik in het verleden nog nooit goeie ervaringen gehad. Is voor mij gevoel tijd rekken van de dames.
Verteld dat dit voor mij niet hoefde gewoon doen waar je voor komt en voor betaald.
Ze begon een beetje vlak te pijpen op zo een manier dat je vooral nergens bij kan.
Gevraagd om 69 te doen, ze nam plaats maar ging zo zitten dat je vooral nergens bij kan uitgezonderd haar grote klik, en dat is ie zeker.
Vervolgens een hoop nep gekreun waarna ze me vertelde dat ze kwam, geil was en wilde neuken.
Gespeeld nam ze plaats en gaf aan dat ik moest komen omdat m'n tijd er bijna op zat.
Dit kwam niet ten goede van de hardheid zal maar zeggen wat zij ook merkte.
Ze stapte mopperend van mij af en vroeg of ik doggy wilde.
Eerst haalde ze het condoom eraf om er weer wat hardheid in te wrijven.
Met de hand af laten maken waarbij ze een tissue pakte haar ochtendjas aan deed en aangaf dat ze genoten had, ze maakte geen aanstalten meer om nog iets te ondernemen.
Hier ga ik dus nooit meer heen, denk dat ik maximaal 30 minuten binnen ben geweest, ze vertelde doodleuk dat ik te laat was, dit terwijl zij niets liet horen zoals eerder geschreven
 
Ik ben er ook geweest.
Het is inderdaad een mooie meid met een strak lijf en een heerlijke kont.
De begroeting was ok, dus koos ik voor 45 minuten.
Ze is niet onaardig en ik kon 2 keer douchen, voor en na de act.
Pijpen was niet slecht, maar kort.
Van beffen is ze blijkbaar geen liefhebster😔 en gaat inderdaad zo liggen dat je alleen haar klit kunt likken.
Dat is er wel eentje van formaat zeg, ik heb er in de missionaris nog eens goed naar gekeken.
Na 3 minuten likken aan dat genotsknotsje, faked ze inderdaad een orgasme.
Dat zorgde er voor dat ik eigenlijk niet echt geil meer was.
Ik heb dan ook flink hard geneukt in 5 verschillende posities om de finish te bereiken.
Maar ik was al te veel afgeleid.
Dame was wel zo sportief om me handmatig naar de finish te trekken.
Al met al een mooie en niet onaardige meid, maar voor mij geen enkel herhalingsgevaar.
Van mijn vast dames weet ik, dat we allebei een
Leuk uurtje hebben.
Zonder dat is het voor mij tijd verspilling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6709207-gabriela#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na het zien van de foto's kon ik de verleiding niet weerstaan. Na een vriendelijk app contact, ben ik naar Purmerend gereden. Ik was 3 minuten voor de afgesproken tijd aangekomen en heb haar meteen een berichtje gestuurd. Helaas geen reactie. Daarna gebeld en nog enkele berichtjes, maar geen reactie. Na 20 minuten wilde ik vertrekken en kreeg alsnog een reactie. Aangezien ik niet veel tijd had even getwijfeld, maar toch gegaan voor een half uur.
De begroting is erg vriendelijk. Ze ziet er lekker uit, maar is iets ouder dan op de foto's en had iets aan dat leek op een badpak. Niet erg opwindend. Nadat ik onder de douche geweest was, trok ze het badpak uit en gingen we op bed liggen. Ze is makkelijk in de omgang en ik had het idee dat veel kon. Ze vraagt wat je graag wil en wat je lekker vindt en doet lekker mee.
Misschien ga ik nog terug voor een uurtje.
 
Op sommige fotos lijkt dat het gezicht mannelijke trekjes heeft, handen zien er ook mannelijk uit en dames uit zuid Amerika met zo een figuur hebben normaal toch al tieten.
 
Heeft zij geen tieten dan? En ze heeft weinig vet dan lijken handen al gauw wat mannelijker. Die handen kunnen ook komen van elke dag in de sportschool te zijn. En ja, ze heeft zo'n grote clit vanwege de middelen die ze gebruikt heeft in het verleden.
 

Gabriela is nu in Maarsen aanbelandt.
Getriggerd door haar foto's en mooie grote klit, dacht ik die wil ik likken.
Maar goed, laat ik nog even op advertentienummer zoeken.
Shit, eerste recensie lijkt duidelijk minder betrouwbaar, maar daarna volgen toch wel een aantal kutervaringen.
Maar bedankt mannen, spaart mij, weer een ritje ergernis.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/6709207-gabriela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ze ontvangt in Den Bosch. Half uur date gehad met haar. Ik had geen klik met haar. Ze was zo gehaast. Komt afspraken niet na, komt waarschijnlijk omdat er een planner tussen zit. Cim of cof deed ze niet. Tz deed ze niet, vingeren in poes mocht niet. Kledingverzoek heeft ze niks mee gedaan. Was wel allemaal afgesproken. Pzc heel kort, mijn verzoek om langer door te gaan negeerde ze. Voor straf haar kapot hard liggen stoten.

Zeker een mooi Braziliaanse dame met lekker lijf en grote klit. Maar ik kom niet terug bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen hemelvaartsdag bij haar geweest. Toen zat ze in Apeldoorn. Na afspraak gemaakt via WhatsApp kon ik terecht voor het laatste uurtje van haar werkdag. Dan is er geen haast om klaar te zijn voor de volgende klant. Ze is beeldschoon en heel vriendelijk. Na het financiële gedeelte lekker begonnen met haar grote clitoris te likken. Ze had liever niet dat er een vinger in ging maar dat maakt mij niks uit. Ze smaakte heel lekker en na 5 minuten kwam ze lekker klaar. Volgens mij niet gespeelt. Daarna in verschillende standen de liefde bedreven. Ook nog 69 gedaan waarbij ze me lekker zonder condoom pijpte. Ze kwam daarbij zelfs voor de 2e keer klaar. Ook nog lekker haar kontgaatje gelikt wat ze duidelijk op prijs stelde. Daarna met haar bovenop mij lekker klaargekomen. Na afloop lekker samen onder de douche geweest waarbij ik haar lekker heb ingezeept. Al met al een zeer geslaagde date en voor herhaling vatbaar. Bedankt lieve Gabriela.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag even langs geweest
Moeten wachten op huisnummer
Is de dame van de foto's, kleine douche dus samen beetje moeilijk
Uurtje genomen maar volgende keer 3 kwartier lang genoeg
Voorzichtig zoenen, niet echt vingeren
Eerst even massage van schouders en rug, draaien en borst en schaamstreek
Dame on top en daarna missionaris
Kwam vlugger dan gedacht, nog wat massage van schouders en rug, even afspoelen met schone handdoek en weer vertrokken
Staat op SJ bij thuis ontvangst
 
Terug
Bovenaan Onderaan