WHEM Gabriela Priveontvangst Amsterdam, kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja hele mooie vrouw. Ik had alleen net niet helemaal een klik met haar. Zij gaat volgens mij qua voorkeur ook een klein beetje richting dominantie.
Had het idee dat ze zich inhield bij mij en dat had ze dan wel weer goed ingeschat. Als je een echte klik met haar hebt is het denk ik wel super.
Ik heb wel een goede ervaring met haar, maar het blijft eenmalig. Vond haar foto's vooraf spannender dan de ontmoeting. Dit was trouwens ook meer dan 2 jaar geleden ergens in een heel mooi appartement in Amstelveen. Zie dat ze nu ontvangt in Amsterdam. Dus waar ze nu ontvangt weet ik niet.
 
Zij is een echt topper. Ik heb haar twee keer in 2019 gezien. Sexy, vriendelijk en veel meer.
Alleen probleem ik vond op mijne eerste bezoek, dat ze is druk met afspraken denk ik. Ik moet wacht op haar eerder bezoeker te verlaten. Na mijn bezoek was ik in de douche waneer de volgende al in huis gearriveerd was.
Tweede bezoek was meer rustig en ze had veel tijd om mijn bezoek te verlengen.
Advertentie is Offline, hopelijk tijdelijk.
 
Zij is een echt topper. Ik heb haar twee keer in 2019 gezien. Sexy, vriendelijk en veel meer.
Alleen probleem ik vond op mijne eerste bezoek, dat ze is druk met afspraken denk ik. Ik moet wacht op haar eerder bezoeker te verlaten. Na mijn bezoek was ik in de douche waneer de volgende al in huis gearriveerd was.
Tweede bezoek was meer rustig en ze had veel tijd om mijn bezoek te verlengen.
Advertentie is Offline, hopelijk tijdelijk.
Kan je een recensie schrijven ajb. Of is er een andere wandelaar die dat wil doen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan