Recensie Gabriella, Eindhoven, Baekelandplein 5 links (vh Geleenstraat 122 k3) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 100

Stamgast
Forumpionier
571
30/06/21
930
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame had al een tijdje mijn aandacht getrokken, want ze lijkt best veel op Diana van de doubletstraat alleen wat jonger en strakker 🤤.

Aan de raam was het 50 euries voor pijpen, neuken, standjes en voelen. Bij binnenkomst doet ze wel aan upsellen, maar ik neem nooit extraatjes bij een 1e bezoek.

Na het wassen mocht ik even liggen. Een korte voorspel kreeg ik. Ze ging even over me heen met haar lichaam en een beetje knuffelen. Condoom ging er over heen en ze begon te pijpen. Ze deed gelukkig niet aan headbangen maar subtiel aan je penis likken. Ze deed ook alleen mn eikel in haar mond en en dan rustig subtiel met haar hoofd draaien. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Daarnaast nam ze ook mn penis goed ik haar mond en deed aan semi deep throat.

Vervolgens ging ze aan top. Rustig en soms plagend. Een beetje eruit halen en weer erin doen. Daarna heb ik haar op haar ruggetje gelegd a la @modjomaster stijl. Even hard gepompt en klaar gekomen.

Een leuke dame met een bijzonder knap gezichtje. Ze bleef beleefd en aardig.




 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Italiaanse knappe slanke dame vaker bezocht voor een overheerlijke pijpbeurt. Leuk in omgang, spontaan, gezellig, knap en een waanzinnig figuur!

Pijpen doet ze heerlijk (pzc niet gevraagd) een dat is ook de reden waarom ik haar normaal bezoek.

Deze keer had ik me voorgenomen om te neuken en toen ik haar zag staan wist ik het gelijk, mijn keuze was gemaakt.

Ik stap binnen en een warme begroeting en gaf al aan alleen lekker rustig pijpen, waarop ik zei nee, deze keer wel ik meer :).

was net terug van vakantie en stond hiervoor in Eindhoven, sinds december ongeveer in de Geleenstraat. Lekker gepijpt een daarna zij on top, was lekker, maar ze ging niet helemaal door een zo groot ben ik ook alweer niet, daarna doggy met haar heerlijke volle billen, had er zin in! Was lekker, maar ze zat op een manier dat ik wederom niet goed kon stoten, dat was erg jammer en verpeste het moment ook een beetje voor mij. Was erg geil, dus ongeveer na 15 minuten spoot ik mijn zakje vol en afscheid.

Conclusie, voor pijpen ga ik zeker weer, voor neuken niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens de geleenstraat ingedoken en met succes.
Na een rondje gewandeld te hebben kwam ik de wonderschone Gabriella tegen.
Bij binnekomst keek ze me al zaadvragend aan. Vervolgens in de kamer een beetje body2body strelen dat overging in aftrekken tot hij op ze hoogtepunt kwam. Snel condoom er om heen en lekker laten zuigen waarbij ze je doordringend aan blijft staren oef wat geil zeg.. vervolgens lekker missio gedaan waarbij ze ondeugend blijft staren en weer afgesloten met doggy met het nodige gekreun erbij wauw wat een vrouw zeg 😍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Super aardige dame et een lekkere grote kont en natuurlijke volle borsten.

Groot herhalingsgevaar
 
Gabriella is Italiaanse 100%
Spreekt 6 talen maar zeker geen Roemeens ,ik ken haar al vele jaren voordat zij afgelopen december in Den Haag begon.
 
Ik zag haar gisteren op de Ruysdaelkade in Amsterdam staan. Niet binnen geweest omdat ik hoopte om Linda te bezoeken (maar die helaas niet gezien). Verder viel het enorm tegen in de middag in 020…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens deze prachtige verschijning bezocht en het was weer top. Lekker uitgebreid opwarmen en op volle sterkte de condoom en lippen eromheen. Missio was weer top verdwaalde weer in paradijs toen ik in der ogen bleef kijke, zoals gewoonlijk afgemaakt in doggy. Wat een prachtige vrouw en top service 👌
 
is deze schoonheid op moment aanwezig ? of is ze met vacantie?
kan iemand laten weten als ze er is of wanneer ze er is?
vast bedankt . Borak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan