Recensie Gabriella/Louise, Den Haag, Geleenstraat 84 k2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

janwalker

Wandelaar
55
27/06/23
34
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gabriella gespot, eerst op nr. 45, nu op 84k2. Ziet er oké uit, Roemeense brunette van in de 20. Zwarte yoga pants, bh met grote natural borsten, best lekker. Betaald €50 voor suck and fuck. Aangeboden 30 minuten voor €100, geweigerd. Toen werd ze irritant, klokkijken en afwerken. Slechte bj met veel handwerk, pijnlijk. Missio met handje ertussen, constant "come baby" en eindigde met handjob, geen andere positie. Jammerlijke ervaring, weet niet of ze altijd zo is. Geen herhaling en spijt van bezoek. Niet aan te raden.
 
Als het de dame is die op het raam tikt dan is ze inderdaad heel nieuw als ik het goed begrepen had. (Heb 2 dagen samen met haar dan gestaan) Ze begon daar volgens mij eind Oktober ongeveer. Kwa kleding klopt je omschrijving wel.

maar ze begon op 84 en niet 45, dus misschien heb ik het fout.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
TMM. Wees gewaarschuwd. Stelde zich voor als Louise aan me. Stond op 84k4 gisteren.

Na 50 betaald te hebben voor P+N 15 minuten, werd me 30 minuten voor 100 euro aangeboden. Hiervoor bedankt, en daarna kon er plots niets meer. Tegendraads, handje ertussen, aftrekken met condoom. De sfeer was verpest.. Ze rook ook niet erg fris (naar zweet) toen ze op me kwam zitten. Ook niet erg bevoordelijk.

Afgekapt en vertrokken. Leergeld. Oplichtster. Gelukkig niet op die 30 minuten ingegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan