Recensie Gabriella (Nig),Brussel, Linnéstraat 80 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

swtdisposition

Stamgast
658
29/12/22
1.351
21
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
te veel
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor de laatste dag van het jaar wou ik mijn zak nog eens legen bij een hoer.

De toer gedaan in het Glazen Straatje, in het SKW en daarna in de A-straat, maar het was treurnis alom. Overal veel lege ramen en nergens iets te zien dat maar in aanmerking kwam om te neuken.
In Brussel op het "geniale" idee gekomen om naar de zwartjes-buurt af te zakken. Daar waren er meer achter de ramen.

Bij Gabriella binnen gestapt. Teleurstellend wat ze ten berde bracht voor het betaalde geld, maar vooral belachelijk hoe ik me heb laten ringeloren.
Op zeker moment ging ik opstappen, maar toen veranderde ze plots van tactiek, techniek en begon ze er vol enthousiast tegen aan te gaan en vroeg om langer te blijven. Ik was akkoord, als ze zo doorgaat wordt het een spetterende knaller van het eindjaar dacht ik.
Was me dat een misrekening. Ze had het geld nog maar opgeborgen en alle enthousiasme en goodwill verdween als sneeuw voor de zon. Heeft ze nog een halfuur liggen aanmodderen...

Het is meer dan dertig jaren geleden dat ik in deze buurt nog heb gehoereerd en het is me nu duidelijk dat ik hier niets te zoeken heb.
 
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
20
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag ook bij Gabriella binnen gestapt voor een simpele handjob. Haar techniek mag je inderdaad ondermaats noemen. Eentonig aftrekken en als je klaarkomt direct doekje op je harde banaan. Was nog niet eens klaar om mijn Duitse helm af te kuisen, en ze stond alweer aan haar raam. Terwijl ik mijn kleren nog maar aan het aandoen was liet ze ook nog een andere vrouw binnen die begon te poetsen. Ik had mijn spullen gepakt, en kreeg ook niet eens een vaarwel. Mij ziet ze niet meer terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
20
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook bij deze Gabriella binnengestapt voor 20 euries. Ze is wel duidelijk over wat kan en niet kan. Voor 20 kan er niet veel.
Ze deed het condoom er in slappe toestand om en nam eerst enkele minuten om het glijmiddel eraf te doen zodat de kon pijpen.
Pijpen was redelijk goed, maar had ook wel heel veel zin. Was al even geleden. Mocht met mijn handen niet aan haar witte topje of borsten komen. Enkel de armen wat gestreeld. Daarna overgegaan in doggy. Was ok, voor nog een redelijk jonge dame te zijn is ze niet echt heel strak te noemen. Ik mocht hier wel mijn tijd nemen en ben dan ook heel langzaam heen en weer gegaan in haar. Voelde wel redelijk goed. Daarna overgegaan op missio, dit was ronduit slecht te noemen. Ze draait haar hoofd weg, je mag nergens aan zitten en ze houdt haar benen half gesloten waardoor je bijna niets voelt en niet kunt genieten. Dan maar gezegd dat ze terug naar doggy moest gaan. "AGAIN!!!" riep ze, maar ze draaide zich toch terug om. Dan maar rap een minuutje stevig doorgeknald en uiteindelijk het condoom volgespoten. Voor €20 krijg je niet veel maar betaal je ook niet veel natuurlijk he. Zou bij haar wel nooit meer betalen want ik denk niet dat ze die bijkomende beloftes zal inlossen.
Het is een knappe dame dat wel, en voor een snelle wip moet het kunnen. Maar verwacht hier geen GFE (en betaal er ook niet voor).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan