Recensie Gabrielle, Dynamite prive, Nieuwegein 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackel

Newbie
19
17/10/21
4
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4284318-gabriella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Dynamite prive binnen gelopen. Het aanbod was beperkt je krijgt een flits van de dames te zien en er wordt snel een naam gemompel. Uiteindelijk voor Gabrielle gekozen dat was ongeveer de enige naam die ik kon verstaan en onthouden.

Gabrielle is een kleine ding met best een leuk snoetje en dat was ook de reden voor mijn keuze. Eenmaal op de kamer bleek ze wel een behoorlijk buikje te hebben.

Maar goed ze begon met haar kontje tegen mijn pik te schuren en daar ging de jonge heer wel van steigeren. Na een snelle wasbeurt even met haar poesje gespeelt maar vingeren was een no go.

Vervolgens in missionaris haar flink doorgeneukt waarbij ze wel kreunde maar voor mij allemaal een beetje te gemaakt naar mijn smaak.

Na een massage die wel ok was en een korte pijpbeurt, met condoom, heeft ze mijn pik bereden tot ik kwam.

Bij de derde ronde was ze wat aan het klungelen met het condoom. Mijn jonge heer was van slag en dat kwam niet meer goed. Nog wel een poging gedaan op zijn hondjes maar de echt druk was van de ketel.

Een mager 6-je meer geef ik het niet.
Zekere geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/gaby-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag even bezoek je gebracht bij Dynamtie. Met gabrielle en we hadden lol we hebben elkaar goed geil gemaakt.

En goede gepijpt heeft ze en goed sex hadden we met gevoel en dan op tempo en flink hard te keer gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4284318-gabriella#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik op goed geluk langs gegaan bij Dynamite. Ik had slechts keuze uit twee beschikbare dames (er waren er wel meer maar die hadden dan al geplande afspraken staan denk ik) en het kleine figuurtje van Gabrielle kon mij wel bekoren. Eenmaal in de kamer en uit de kleren begonnen we lekker met elkaar te spelen. In het begin had ik wel het idee dat het gekreun een beetje nep was maar dat begon naarmate ik haar vingerde steeds echter te klinken. Daarna heeft ze me lekker gepijpt (met condoom) en daarna hebben we in verschillende standjes lekker hard geneukt.
Het was erg heet op de kamer en daardoor raakte ik een beetje overhit en lukte het in eerste instantie niet om klaar te komen. Nou vind ik dit helemaal niet erg want ik vind de reis vaak leuker dan de bestemming, maar omdat we nog tien minuten hadden vond zij dat we het nog wel even konden proberen. Ze pijpte me weer lekker tot volle glorie en daarna ben ik alsnog heerlijk in haar klaargekomen. Ik vind het toch wel heel erg te waarderen dat ze de moeite genomen heeft, het had niet gehoeven en ik denk dat veel dames het erbij hadden gelaten.

Ik vond het een zeer geslaagde date. Gabrielle is lief, vrolijk en ze doet echt haar best om het je naar de zin te maken. Wat mij betreft een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor de eerste keer bij Dynamite Prive geweest in Nieuwegein. Ik had geen afspraak, dus het zou een verassing worden met welke dames zich zouden voorstellen. Ik had het een en ander gelezen over dit privehuis, dus ik had een beeld van hoe het daar zou zijn. Ik moet zeggen, het viel me alles mee. Ik werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en in een soort paskamer geplaatst. Het zag er prima uit. Op dat moment waren er 2 dames beschikbaar. Het was behoorlijk druk op dat moment, dames die afscheid namen en mensen die binnenkwamen. Ik vond het prima. Toen Gabrielle zich kwam voorstellen had ze een hele mooie lach met twinkelende ogen en ik besloot haar te kiezen. Met haar naar de kamer, uitgekleed, een wasje en het bed op. Ik heb een heerlijk half uurtje met haar gehad. Ik had wel echt een klik met haar. Ze laat zich lekker vingeren, heerlijk met haar gezoend en neuken in verschillende standjes. Ik ga zeker nog een keer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan