Gabrielle, Schippersstraat 34/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bs136315

Newbie
13
10/01/22
14
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
600
Wow afgelopen vrijdag een heerlijke sessie gehad met zowel Anaïs als Gabriella. Beide stonden me op te wachten in hun raam, Anaïs met haar sexy latex outfit en die dij hoge laarzen, Gabrielle in een sexy zwarte outfit.
Vandaag gingen we naar de kamer van Gabrielle, waar ze me direct vastbonden en mijn ogen blinddoekte. Daarna volgde een teasing van beide wow zo zalig. Toen de blindoek afocht mocht ik Gabrialle haar kontje en poesje verwennen, ondertussen hield Anaïs mijn kontje onder controle met een dildo.
Ja, ik schreeuwde het uit van genoet en toen beide dames mijn tepels hard verwende en daarna mijn kontje met zweepslagen was het een enorm genot.

Na een pauze micht in terug Gabriella verwenen en ondertussen verwende Anaïs mijn tepels en kontje. Daarna verwende ze mijn piemel die al heel lang verlangde naar hen.

De sessie was zo voorbij en het was weederom een groot genot met beide dames. Echt een aanrader.

Gabriella verdient een apart topic zo een kinky gezichtje en echt into het spelletje. Wees snel, vanaf 26/08 is ze op vakantie helaas.
Correctie ze ontvangt in nr 34

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan