Recensie Gabrielly/Leticia Ferraz, Haarlem (voorheen Oosterhout, Amsterdam, Voorburg) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nobother

Vaste klant
Forumpionier
212
01/07/21
140
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4907477-leticia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De locatie waar Leticia haar foto's heeft laten maken, haalden onmiddellijk geweldige herinneringen naar boven over een andere dame die nog niet zo lang geleden haar fantastische diensten aanbood in Amsterdam. Kenners zullen meteen begrijpen wie ik bedoel. Ik kon hierdoor niet anders dan afspreken met haar en daar heb ik geen moment spijt van! Overigens is de gehele beleving niet vergelijkbaar met die van de andere dame. Dit is een totaal andere, maar ook fantastische, beleving geweest.

Leticia is een mooie dame met geweldig mooi krullend haar. Mooie stevige borsten die op het oog wat geholpen lijken te zijn maar waar je verder niets van voelt. Ze zijn heerlijk zacht en voorzien van uitnodigende tepels. Haar billen zijn rond en nodigen uit tot een lekker pets tijdens doggy.

Na samen gedoucht te hebben ging Leticia meteen in de aanval en bood mij nog op de bank haar poesje aan voor een heerlijke befsessie. Ook gaf ze mij daar een fijne blowjob die ze later op het bed voortzette. Ook daar hebben we afwisselend onze orale kunsten aan elkaar aangeboden. Uiteindelijk ging het condoom erom en gingen we van cowgirl naar gehurkt naar lotus om tenslotte naar doggy te gaan en af te ronden. smeermiddelen waren niet nodig omdat ze lekker nat werd.

Ze kwam vervolgens lekker bij me liggen en al knuffelend en zoenend nog een poos gekletst. Met handen en voeten en vertaal app ging dat prima. Uiteindelijk begon ik weer op sterkte te komen maar toen was helaas de tijd om. En zo lief; ze ging me helpen met aankleden en na nog een paar lekkere knuffels en zoenen ging ik als een tevreden man huiswaarts.

Ze blijft nog een week en dan vertrekt ze waarschijnlijk eerst weer. Mocht je gaan, doe haar dan mijn hartelijke groeten!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4907477-leticia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag was ik in osdorp en met de buurtlokatiezoeker van Kinky, gekeken wie er beschikbaar waren in de buurt.
Van de drie dames die ik appte reageerde alleen Leticia, dus de keuze was snel gemaakt.
Ontvangt in een wat oudere flat
Dame is zelf ook wel wat ouder dan de 32 jaar, doe er minimaal maar 6 a 8 jaar bij.
Maar ze heeft strakke curvy vormen met een paar mooie borsten cup C, volkomen naturel.
Afgesproken voor 45 min 120€.
Heerlijk door haar gepijpt, ze likt je ballen en streelt je lichaam
Met mijn pik tussen haar borsten geeft ze een soort erotische body to body massage.
Daarna condoom erom en verder in cowgirl en reverse cowgirl.
Ze geeft je mooi zicht hoe je pik in haar grotje verdwijnt.
Doggy en missio gedaan.
Echt een lekker kontje om tegen te stoten.
Daarna verder met nog meer pijpen en penismasage.
Gisterenavond had ik wat veel bier genuttigd, dus ik kwam moeilijk klaar.
Maar Leticia wilde niet van opgeven weten.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4907477-leticia

Mij zei ze dat ze er nog 5 dagen zou zijn en dan zou vertrekken naar Portugal, maar ze komt weer terug daarna.
Dus tot 9 november kunnen we nog van haar genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan