Recensie Gaby, Park 118, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.176
13
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/gaby/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange geweldig goede Chinese massage in de buurt (geen spiertje of vezel werd overgeslagen, daar kan menig fysiotherapeut nog wat van leren) bedacht ik dat iets extra's een fijn besluit zou kunnen zijn en ik ben naar Park118 gereden. Daar vertelde de gastvrouw mij dat iedereen druk was maar ik mocht in een mooie aparte kamer wachten tot Gaby vrij zou zijn. Ik was behoorlijk loom na de massage dus het was wel fijn om daar op bed liggen dromen en in de diepe lederen zetel zitten verder te dromen. De knappe en bijzonder hartelijke gastvrouw (Carla, als ik het goed heb onthouden) kwam af en toe buurten en mij bedanken voor mijn geduld. Uiteindelijk kwam Gaby binnen, stelde zich vliegensvlug voor. Carla kwam vragen of ik verder wilde en Gaby nam me mee naar haar kamer waar ik me kon douchen in een gigantische badkuip. Ik hoefde eigenlijk niet zoveel, slechts een kleine massage waar de andere masseuse niet aan toe was gekomen en we deden ook weinig, al was dat erg lekker en was ik verbluft van Gaby's kleine knappe zelfverzekerde nuchtere verschijning. Ze leek wel een tweelingzusje van Ana die tot voor kort een poosje in de stad was (en die de afgelopen twee weken iets minder op Gaby is gaan lijken maar dat terzijde). Ik kan me goed voorstellen dat velen hélemaal weg zijn van haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan