Recensie Gaby TS, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In november haar nog een bezoek gebracht in mechelen, eerste contact via whatsapp was nogal afstandelijk.
Het bezoek zelf was voor mij wel top ze ziet er echt uit zoals op de foto's, ze is wel groter geschapen dan hoe het er uit ziet. Bij mij was ze actief maar zacht gezien het een van de eerste keren was, ze kan volgens mij ook wat ruwer zijn.
Bij mij was ze zeer sympathiek en hygiënisch, maakte ook geen probleem van het pijpen en gepijpt worden met condoom waar andere wel moeilijk over deden..
Voor de eerste keer is ze misschien wat groot maar voor mij zeker een aanrader.
 
Ik ben vrijdag bij haar in Brasschaat geweest. Ze ziet er fantastisch uit, echt zoals de foto's. Grote dikke pik die ik mocht pijpen. Lekker deepthroat. Daarna heeft ze me hard geneukt en probeerde nog me te fisten maar dat ging nog niet.
 
Ze zit al een tijdje in Oostende, is wel vriendelijk en knap. Ze heeft een lekkere grote dikke lul, groter in het echt dan je zou denken als je de foto's ziet. Je moet wel wat gewend zijn, juist achter de eikel is haar lul enorm breed, dat voel je wel.
 
Ze zit al een tijdje in Oostende, is wel vriendelijk en knap. Ze heeft een lekkere grote dikke lul, groter in het echt dan je zou denken als je de foto's ziet. Je moet wel wat gewend zijn, juist achter de eikel is haar lul enorm breed, dat voel je wel.
Kan ik alleen maar bevestigen 😍
Haar matrak is staalhard
Komt zelf ook klaar maar dat zijn druppels, geen fontein, wat ook logisch is he.
Is echt een aanrader maar niet voor beginners
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/gaby-ts/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Gabrielle gekruist in een winkelstraat en was onder de indruk geweest van haar 100% vrouwelijke uitstraling en haar prachtige ogen.
Ik ging haar bezoeken in Waver en ik werd echt niet teleurgesteld!
Ze is groter dan ik me herinnerde en is niet het Braziliaanse type (grote borsten en grote kont). Ze is zeer goed geproportioneerd met heerlijke kleine perenborsten die niet te hard ziin en heel reactief .

Ze ontvangt in mooie lingerie zoals op haar foto's die niet zijn gefotoshopt zijn
Wees heel voorzichtig met hygiëne dus wederzijdse pijpen met condoom (ze deed een rode condom bij haar aan, ik had de mijne bij me)
Uitstekende zuig partij , streelt het scrotom goed en haar vingers gaan verloren bij de kleine deur.

Ze houdt ervan de mond te neuken , maar met delicatesse...
Ze heeft een geweldig klein kontje: ik kwam stijf met een goeie Spaanse massage en toen nam ik haar op z'n hondjes, echt top .
rol verandering nadat ik haar clit weer stijf gepijpd heb : klassieke missionaris terwijl ze me aftrok. Ze hebben een zeer goede techniek van stimulatie van de rem...
Zijn penis is niet lang, maar na een kleine eikel wordt hij serieus dik.

Gaby toert al drie jaar door België (voornamelijk aan de vlaamse kant) en Nederland met haar basis in Oostende.

Als ze weer bij me in de buurt komt, ga ik haar zeker weer bezoeken.

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke ontmoeting met haar gehad. Het klikte best wel en hoewel ze niet heel uitbundig was toch heel vriendelijk. Waarschijnlijk gaat ze voor een uurtje van 150€ meer los en kan je er een heel leuke tijd mee hebben. Knappe verschijning met mooi lijf. Slank maar niet te, mag voor mij ook niet slanker. Zeer sterke dikke lul van toch zeker 20cm. Al met al een leuke ervaring. Minder was de vervolg afspraak of de poging daar toe. Bij de eerste afspraak liepen er naar mijn gedacht teveel mensen voor het appartementsgebouw en aangezien het op redelijk bekend terrein was koos ik ervoor om een paar minuten aan de overkant vd straat te wachten. Blijkbaar heeft ze die conversatie daarover naderhand bij de 2e afspraak als "verkeerd" opgevat en verweet ze mij "vreemd gedrag" en wilde ze geen 2e afspraak. Ik was werkelijk zeer verrast hierdoor maar het was praten tegen een muur, jammer !
 
Ben de afgelopen jaren zeker 10 keer bij haar geweest. Prachtige shemale met een groot kanon tussen haar benen. Echte GFE moet je hier niet verwachten. Wel een heerlijke neukpartij. Je moet wel iets gewoon zijn. Enkele maanden geleden stuurde ik haar voor een afspraak en werd ik afgesnauwd sinds toen antwoord ze niet meer. Geen idee waarom.. Denk dat ze me vergist met iemand anders. Er zijn genoeg vissen in de zee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan