Recensie Gaia, Gent 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Green Arrow

Wandelaar
Forumpionier
47
07/07/21
91
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gaia-15/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vriendelijke en goedlachse dame. Even knap,als op de foto's. Maar minder intimiderend. Prima pijpster, dan on top gekropen schuddend met haar heupen. Daarna hangjob finish. Op het einde nog een zachte massage. Het was heel aangenaam. Ze was ook enthousiast genoeg.
 
Ik had begin december niet zo'n goede ervaring met deze dame. Twee dagen vooraf afspraak gemaakt. Speciaal naar Gent gereden. Ter plekke aangekomen stond ik aan een gesloten deur en bleek ze de afspraak vergeten te zijn. Nachtje doorgezet klonk het achteraf toen ik haar een bericht stuurde, ik lag nog te slapen toen je langskwam...
 
Ik wil wel eens een lekkere oijpbeurt vn 2 dames.. is dit de Gaia diz hier beschreven is ?
Zit nu in geel en dat is vlakbij 😃😃


Lekker voorstel. Iemand nog recente ervaring ? Of moet ik de spits '"laten afbijten" ? 🤣
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/gaia-15/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisterenavond afspraak voor een vluggertje gemaakt bij Gaia in Geel. Dit is de Gaia die trio's doet met Sara.
Communicatie via W'app ging vrij vlot. 'Normal kisses' en ik mocht ook haar poesje likken.
Bij binnenkomst warme ontvangst met kamerbrede glimlach en zeer mooi verzorgd gebit met parelwitte tanden. Ze spreekt goed Engels dus communiceren is geen probleem. Ze heeft een leuk snoetje en mooie huidskleur.
Ze deed open in witte badjas, met pantoffels en haar haren in een witte handdoek gewikkeld, alsof ze net uit de douche kwam. Niet bepaald sexy, maar ok.
Ik een korte douche genomen, daarna zij. Ieder apart. Haar persoonlijke en intieme hygiëne is top. De woning waar ze ontvangt is redelijk oud maar wel proper en opgeruimd.
Daarna begonnen aan de date, ze gebaarde me te gaan liggen, maar ik wou eerst kussen en haar poesje proeven, dus ik gebaarde dat zij eerst mocht gaan liggen.
Haar kussen kan je moeilijk kussen noemen, ze hield haar lippen stevig gesloten en deed totaal niet mee.
Haar poesje mocht ik wel likken, maar ook hier stelt ze zich niet echt voor je open.
Daarna overgegaan in doggy, dit voelde wel goed aan. Daarna missio en klaargekomen.
Algemene ervaring was benedengemiddeld te noemen. Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.350
Berichten
723.001
Leden
33.339
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan