Recensie Gala, Brussel, Aarschotstraat 114 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
215
20/10/21
3.168
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Bulgaarse dertiger met tattoos zit in het pand naast Café Club Nr.1. De date vond plaats omstreeks 17u.

Ik moest voor werk in de buurt zijn en was al lang niet meer naar de ramen geweest. "Duur", "matige service" en "groezelige ontvangstruimte" zijn enkele woorden die ik daarmee associeer. Maar ook "geil" om als een kind in een snoepwinkel eerst tientallen dames te keuren alvorens een keuze te maken.

Die keuze viel bij Gala omdat ze er erg leuk en "anders" uitzag. Het deed me denken aan een geil festivalsletje. De twee staartjes in haar blonde haren, een crop top, knalgele sneakers en haar ontwapenende glimlach trokken me naar binnen.

Haar Engels is bovengemiddeld en dat maakt de social time erg goed want ze heeft een vlotte babbel. Gekozen voor de klassieke optie van €50 en vooruit dan maar!

Eerst streelde ze kleine Veli tot er wat beweging in kwam en dan plaatste ze een condoom over mijn halfslappe lul. Om hem dan stijf te krijgen moet je van goede huize zijn... maar ik werd niet teleurgesteld!
Wat kan dit dametje pijpen zeg! Eens op oorlogssterkte nam ze hem meerdere malen heerlijk deepthroat, volledig volgens de regels van de kunst, terwijl ze met haar stoute blik in je ogen tuurt. Je kan haar overigens zonder probleem betasten terwijl ze je naar de zevende hemel pijpt.

Na die verdienstelijke pijpbeurt was het tijd voor 1 standje en hier wederom voor de klassieker gekozen: missionaris. Heerlijk kutje, heerlijke borsten (gevuld, maar lekker zacht) en ze doet lekker mee door je vast te grijpen en te zoenen.
Toen ik min of meer het idee had dat de klok zou luiden liet ik alles los en kwam heerlijk klaar. Geen haast om me weg te duwen, ik kon nog zalig napompen met mijn rubbertje vol.

Hier kom ik 100% terug voor een uur!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was vorige week nog eens wedergekeerd, bij toeval. Omstreeks 13u wandelde ik door de straat, meer met de bedoeling om een kijkje te nemen en als er echt wat uitsprong zou ik wel een briefje van 50 kunnen missen.

De straat op en af gewandeld en eigenlijk niet veel te zien op dit uur... tot ik ineens hartelijk begroet werd door Gala die nu een brunette is. Ik had ze niet meteen herkend, maar was blij dat ze me zelf even aansprak.
Ze herkende me nog, wat ik best straf vond, en ik voelde me zo aangetrokken tot haar dat ik er niet bij nadacht.

De vorige keer was €50 te weinig om van dit snoepje te genieten dus daar legde ik nog een €100 bovenop om zo een halfuurtje te bekomen. Eigenlijk was het een herhaling van de vorige keer, met de uitzondering dat het deze keer uitgebreider was. Meer voorspel, meer standjes: eigenlijk gewoon lekkere seks zonder het achterliggende idee dat je op tijd moet klaarkomen.

Uiteindelijk stond ik bijna een uur pas buiten, waarvan de laatste 20 minuten leuk gebabbeld werd. Zeer prettige dame, zo eentje waarvan ik me afvraag waarom ze achter de ramen staat ipv privé ontvangst.

Absolute topper, desondanks er niet wordt getongzoend en alles mc verloopt.
 
Dat is ook niet zo verwonderlijk. Door het telewerken komen er veel minder mensen naar de straat.
Het getto in het Maxmilliaanpark geeft erg veel overlast in de straat en jaagt ook klanten weg. Over de overlast door de primaten voor de dames zelf nog maar te zwijgen.
En dit is al jaren dezelfde prijs. 50€ om te pijpen en te neuken (40€ voor 1 standje). Daarbovenop moeten ze 250€ per dag betalen om de kamer te huren. En minstens 60% van de meisjes moet 50% verhuren aan hun pooier (ja mannen meer dan 60% van de meisjes in deze straat zitten daar omdat ze geen andere keuze hebben om schulden te betalen). Volgend jaar worden we bijna met 10% verhoogd. De meisjes zullen vragen dezelfde prijs. 50€
 
Onzin!!

Deze tijd is gelukkig lang achter ons.
Op een uitzondering na is dit niet correct.
Uit zeer goede bron.
Dit is de waarheid. Het verschil met vroeger is dat deze meisjes voor hun pooier willen werken omdat ze het geld dringend nodig hebben. En als ze op straat willen werken is de regel 50/50. Als ze willen stoppen kunnen ze terug naar huis. Maar ze "hebben" dit werk nodig.
De meeste meisjes die een pooier hebben, beschermen hen tegen de politie. En ze zijn vaak hun "vriendje".
 
Vandaag zat er op 114 rechts een blondje met een tattoo op haar hele rechterbovenarm. Is ze dat? Eerst voorbijgewandeld, op de terugweg dacht ik bij haar binnen te gaan maar ze zat er niet meer. 10min gewacht maar zoveel tijd had ik niet dus ben maar doorgegaan. €50 bespaard. Voor de rest was het niet veel soeps.
 
Je raad het nooit.
Gala is terug haar geluk aan het beproeven, maar nu in Amsterdam in het Red Light District.
Ik weet alleen het adres niet. Ze werkt in de avond/nacht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan