Algemeen Gambia, Senegambia strip

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DouwenBob!

Newbie
13
09/10/21
10
Begin november ben ik een week in Gambia, iemand die me iets kan vertellen hoe het daar werkt op de strip? Kan je een dame mee krijgen in het hotel? Wat zijn de mogelijkheden en kosten? Dank alvast voor jullie info?
 
Begin november ben ik een week in Gambia, iemand die me iets kan vertellen hoe het daar werkt op de strip? Kan je een dame mee krijgen in het hotel? Wat zijn de mogelijkheden en kosten? Dank alvast voor jullie info?
Mijn werkcollege komt vandaar zal eens vragen ,hij heeft mij wel reeds verteld dat er aan dames daar geen probleem is ,ze komen blijkbaar zich zelf aanbieden als je zelf mooie kleren aan hebt ,en zien dat je buitenlander bent ,op hotel iemand mee binnenbrengen is daar blijkbaar geen probleem mits tip aan receptie,kost dames ligt daar mits $ dollar betalen zeer laag blijkbaar 25 $ per uur heeft hij mij eens verteld twee jaar geleden ,succes
 
ik ben hier 3 maal geweest maar laatste keer was wel een dikke 3 jaar geleden, dus deze info is niet up to date

hotels waar ik verbleven heb zijn sea breeze(goed personeel) en dandimayo(deze heeft een zwembad)hier moet niets extra betaald worden als je iemand mee brengt
de meeste hotels moet je wel bij betalen of dit moest veranderd zijn, sommige is het ook niet toegelaten

meisjes oppikken in time inn bar (eigenaar was een belg)en brittania bar (een echte afrikaanse bar donker en lawaai maar waren altijd veel meer meisjes)vanaf 22u ongeveer
prijzen vroeger was 1500 dalasi voor de nacht

nu ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar de info die ik hier de laatste jaren over hoorde was niet super positief,regering wil van sex toerisme af
minder goede meisjes te vinden ,en buitenlandse meisjes (sierra leone,guinee,enz)deze hanteren ook hoger prijzen heb ik is vernomen
ik heb mij er wel goed geamuseerd maar vrees dat het voor sex toerisme niet meer is wat het geweest was
laatste keer dat ik er was toen was het al veel minder tegenover de eerste keer en op hookers forum was het ook niet al te positief meer laatste jaren

maar ik herhaal mijn info zal niet meer correct zijn
als je echt veel interesse hebt in afrikaanse vrouwen dan is kenia een pak beter mijn persoonlijke voorkeur is uganda maar dit is wel het ruwe afrikaanse leven (minder veilig snachts ,minder comfort )tanzania is trouwens ook open en is ook beter dan gambia
maar als het de eerste keer afrika is dan is gambia wel ideaal om te beginnen ,als dit je ding niet is moet je zeker niet de andere landen bezoeken :);)
 
Begin november ben ik een week in Gambia, iemand die me iets kan vertellen hoe het daar werkt op de strip? Kan je een dame mee krijgen in het hotel? Wat zijn de mogelijkheden en kosten? Dank alvast voor jullie info?
op de strip zelf zijn geen of weinig vrouwen ,deze worden door de politie weggehouden daar maar juist buiten de strip (buiten het check point)daar zaten vroeger al de vrouwen in de cafes
 
Dank voor jullie reacties! Indien iemand verder nog tips heeft dan verneem ik die gaarne. Ook een medewandelaar die er begin november wellicht is en het leuk lijkt samen de dames te gaan verkennen hoor ik graag!
 
Ooit eens op youtube een filmpje gezien van een meneer die wilde genieten van het nachtleven in een afrikaans land. ( Ben even kwijt welke) Dus hij een disco in op afrikaanse vrouwen jacht. En ja hoor een dame maakt contact. Ze maakt een handstand voor hem en hij kijk - staand - tegen haar mossel aan. Ondertussen rolt ze zijn portemonnee, trekt het geld er uit en gooit de portemonnee in de hoek en loopt weg. Ook dat is Afrika, heren.
 
ikzelf ben al een keer of 10 in dit continent geweest en nog nooit iets gestolen, tot nu toe nog maar 1 keer mijn portemonnee gestolen en dit was in thailand (songkram en die stomme plastieken portemonnee houders)

afrika is ook verschillend van land tot land ;)uit eigen ervaring is het overdag wel veilig om overal rond te wandelen (ik zelf heb ook al overal gewandeld zelfs de vieze achterbuurten)maar nachts moet je oppassen buiten de toeristische buurten nooit alleen wandelen en taxi nemen

maar is wel verschillend van land tot land ,gambia en tanzania denk ik niet dat je hier in de problemen komt als je overdag in de achterbuurten komt tegenover kenia en uganda daar doe ik het ook maar alles toch goed in het oog houden dan (als iemand verdacht je blijft volgen winkeltje binnen of taxi(boda)pakken en weg

tip doe alsof je er woont en alles weet en kent (zelfzeker zijn;) )dan laten ze je met rust, als je bang en onzeker bent dan zien ze dit en betaal je teveel en trek je slecht volk aan
verder als er iemand komt praten met u is dit niet altijd voor iets te verkopen dit is ook uit interesse en leer je wat bij

nog een tip als je een knap meisje hebt waar je je goed bij voelt blijf er dan een paar dagen bij en geef ze het gevoel dat je ze vertrouwt dan neemt ze je wel mee buiten de toeristische zones en verteld ze je wel wat kan en wat niet
 
dit is de topper die ik had in gambia een jaar of 5 geleden
dit is ook het type dat ik altijd probeer te zoeken mager met een klein bol poepje en liefst nog een beetje pit :p

in dit geval kon ik zeggen pit zat er zeker in (ze probeerde wel eens haar goesting te doen )
voor de gene die haar nr willen de laatste foto op facebook die ik van haar gezien heb is ze 15 kg bijgekomen en ze heeft mij verwijderd omdat ik geen geld wou opsturen :)
dit is ook iets typisch afrikaans ze blijven je af en toe wel eens contacteren voor te vragen hoe het is en soms ook voor ze te helpen
ik stoor mij hier niet aan maar stuur ook geen geld op
 

Bijlagen

  • IMG_2409.JPG
    IMG_2409.JPG
    158,5 KB · Weergaven: 470
dit is de topper die ik had in gambia een jaar of 5 geleden
dit is ook het type dat ik altijd probeer te zoeken mager met een klein bol poepje en liefst nog een beetje pit :p

in dit geval kon ik zeggen pit zat er zeker in (ze probeerde wel eens haar goesting te doen )
voor de gene die haar nr willen de laatste foto op facebook die ik van haar gezien heb is ze 15 kg bijgekomen en ze heeft mij verwijderd omdat ik geen geld wou opsturen :)
dit is ook iets typisch afrikaans ze blijven je af en toe wel eens contacteren voor te vragen hoe het is en soms ook voor ze te helpen
ik stoor mij hier niet aan maar stuur ook geen geld op
Neuk je haar zonder condoom?
 
dit is de topper die ik had in gambia een jaar of 5 geleden
dit is ook het type dat ik altijd probeer te zoeken mager met een klein bol poepje en liefst nog een beetje pit :p

in dit geval kon ik zeggen pit zat er zeker in (ze probeerde wel eens haar goesting te doen )
voor de gene die haar nr willen de laatste foto op facebook die ik van haar gezien heb is ze 15 kg bijgekomen en ze heeft mij verwijderd omdat ik geen geld wou opsturen :)
dit is ook iets typisch afrikaans ze blijven je af en toe wel eens contacteren voor te vragen hoe het is en soms ook voor ze te helpen
ik stoor mij hier niet aan maar stuur ook geen geld op
Dat is een fraaie dame, met heerlijke lippen. ?
 
Neuk je haar zonder condoom?
ik raad dit af om zonder condoom sex te hebben in welk land dan ook
ikzelf heb absoluut geen probleem met condooms ,bij mij is het zelfs beter en langer duur

maar ik heb ooit een meisje gehad in uganda dat hier problemen om maakte omdat het pijn doet
zij stelde voor om naar de apotheker te gaan en aids test te doen dit koste 2€ st en beide een test gedaan
ik heb deze meid toen een paar dagen gedaan zonder (is de meid van mijn profiel foto :))

ik herhaal raad dit niet aan de test is niet 100% correct en enkel voor hiv
maar als je zelf hier problemen ondervind (condoom)kan je altijd vragen voor beide een test te doen (in landen uganda,kenia en tanzania gaan ze hier zeker geen probleem over maken,gambia is een moslim land(90%) en is andere cultuur en gedrag dus niet 100% zeker dat ze hier niet beledigd door zijn)

verder kan ik nog een tips geven van medewandelaars(plaatselijke blanke) waar ik eens een avond heb liggen tooghangen :) (altijd goed voor info over goede en slechte meiden)zie zelf hoe gezond en hygiëne de meid is, zoals gele ogen,huid ziekte en ga is dicht tegen de poes hangen ;):pverder de echte pro meiden vermijd ik(ook geen straat hoertjes)probeer het type te zoeken dat zich ongemakkelijk voelt(is het type dat niet veel in deze plaatsen komt of niet veel ervaring heeft )

dit zijn GEEN garanties op soa vrije meiden en het is niet zo dat 50% van de afrikanen aids heeft he ;)heb zelf ook al wat condooms kapot gewipt
 
wat is je bedoeling juist ?
voor de meisjes van plezier dan zitten deze normaal in cafe of disco
voor een relatie dan moet je niet in het nachtleven gaan zoeken
 
Dank voor de reacties, is het gemakkelijk om in night-clubs in contact te komen met lokale meisjes en staan ze gemakkelijk open om mee te gaan naar het hotel?
ik heb op een ander meer actief forum even wat meer info gelezen over gambia op dit moment

de plaatsen met vrouwen zijn nog altijd TIME INN en BRITANIA BAR er zou ook nog een andere bar zijn AQUARIUS (als ik mij het nog goed herinner is deze 50m verder dan de andere barren)
de meisjes komen pas na 23u aan in deze plaatsen en zijn meestal van Siërra Leone of Nigeria
prijzen tussen 1000 en 1500 dalasi

de vrouwen komen zelf wel af als je daar zit of je lacht er eens naar en zullen dan wel komen als ze interesse hebt
er zouden er ook zitten met een agressievere aanpak voor mannen te versieren maar geen aandacht geven en geen drinken (dit gaan ze een paar keer vragen en als je toehapt geraak je er niet vanaf)

dus de situatie is niet veranderd tegenover de laatste keer dat ik er was (5jaar geleden)mijn favoriet was toen britania bar (luide muziek maar meer knappe vrouwen)
 
Ben in maart weer een week in gambia geweest. Het is iedere avond feest daar de hele avond/nacht wordt je daar aangesproken door dames die met je mee willen. Ze kennen totaal geen taboes en bijna alles is mogelijk. Wat een verschil met europese vrouwen. Ze willen het liefst meerdere keren op een nacht genomen worden en zijn bijna teleurgesteld als je wat rust neemt😊😊
 
Ben in maart weer een week in gambia geweest. Het is iedere avond feest daar de hele avond/nacht wordt je daar aangesproken door dames die met je mee willen. Ze kennen totaal geen taboes en bijna alles is mogelijk. Wat een verschil met europese vrouwen. Ze willen het liefst meerdere keren op een nacht genomen worden en zijn bijna teleurgesteld als je wat rust neemt😊😊
Wat is dan de kostprijs per Dame of per nacht plezier 🤣
 
Ben in maart weer een week in gambia geweest. Het is iedere avond feest daar de hele avond/nacht wordt je daar aangesproken door dames die met je mee willen. Ze kennen totaal geen taboes en bijna alles is mogelijk. Wat een verschil met europese vrouwen. Ze willen het liefst meerdere keren op een nacht genomen worden en zijn bijna teleurgesteld als je wat rust neemt😊😊
En hoe is de gezondheidlijke situatie daar (COVID, SOA's, HIV), dus de risico's?
 
Er wordt geleefd alsof corona niet bestaat.
Wat betreft HIV dat bestaat natuurlijk wel in Afrika dus bij intiem altijd condoom gebruiken. De kostprijs is ruim onderhandelbaar meestal beginnen ze op 3000 dalasi maar gaan ze voor 750 dalasi of minder ook mee. Ik wil echter geen gebruik maken van hun armoede en gaf ze meestal fors meer als het leuk geweest was. Had daar zelfs een heerlijke dame die voor niets meerdere keren seks wilde hebben en alle fantasieën die je kan hebben liet uitkomen. Uiteindelijk toch een leuk centje meegegeven wat ze moeilijk wilde accepteren.
 
Er wordt geleefd alsof corona niet bestaat.
Wat betreft HIV dat bestaat natuurlijk wel in Afrika dus bij intiem altijd condoom gebruiken. De kostprijs is ruim onderhandelbaar meestal beginnen ze op 3000 dalasi maar gaan ze voor 750 dalasi of minder ook mee. Ik wil echter geen gebruik maken van hun armoede en gaf ze meestal fors meer als het leuk geweest was. Had daar zelfs een heerlijke dame die voor niets meerdere keren seks wilde hebben en alle fantasieën die je kan hebben liet uitkomen. Uiteindelijk toch een leuk centje meegegeven wat ze moeilijk wilde accepteren.
Als ik nadien voor een week een vaste dame wens met eten drinken hotel seks wat is dan ongeveer de kostprijs 😎
 
In Namibië heb ik voor het eerst van een Afrikaanse poes kunnen snoepen, en het smaakte naar nog. In het voorjaar wil ik graag Gambia bezoeken. Via Tinder wil ik dan een meid zoeken die bij me blijft gedurende een ganse week. Zijn er hier mensen die eventueel nog tips voor me hebben? Misschien een betere datingapp? Welk hotel is aan te raden? Wil met haar samen in- en uitchecken. En misschien wat gewoon toeristisch advies?
 
Ik heb op een ander forum vernomen dat Gambia niet meer is wat het geweest was ,minder keus in meiden en duurder .
Als alternatief kan ik Tanzania aanraden (veilig en goede meisjes ,meestal😁),ook Kenia en Oeganda zijn opties maar minder veilig
 
Terug
Bovenaan Onderaan