Gang Bang 3-12 Friesland echt op oplichting?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4601

Wandelaar
73
03/11/21
43
8
Wie van jullie heeft deze gangbang bezocht of dit geprobeerd vanavond? Ik mailde de organisator met de vraag als ik iets later mag komen. Ik krijg vervolgens de opmerking dat ik eerst via een tikkie een aanbetaling moet doen.. wie weet als deze man betrouwbaar is? Ik gaf aan spreek maar een bericht in en stuur betaalverzoek. Ook gaf ik aan dat dit meestal oplichting is... Ik heb niks meer gehoord...




frits----- Pruymboom
aan mij
1 uur geleden
Details
Dat mag naar een kleine aanbetaling van 50euro stuur ik je de locatie x Sandra
 

Bijlagen

  • 65114132-D226-4058-AA38-E96AAC8238EE.png
    65114132-D226-4058-AA38-E96AAC8238EE.png
    268,4 KB · Weergaven: 44
Deze persoon heeft mij gisteren benaderd met de vraag of ik een gangbang voor hun wil organiseren. Ik had al zo mijn twijfels, ook omdat ze zelf bare gangbangs organiseren, maar die twijfels zijn zo te zien dus terecht.
 
Beste Gangbanglover,

Dat is inderdaad vreemd. Had jij je ook opgegeven? De persoon leest ook niet goed want een vraag wordt niet beantwoord. Tevens geen duidelijke instructie op de app zo als beloofd. Een uur voor aanvang had ik nog niets binnen..

Meestal stuurt een organisator een paar uur voor aanvang wat meer info mbt adres.

zullen we even privéberichten? We wonen beide in t Noorden en hebben ook dezelfde hobby ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan