Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Radijsje32

Vaste klant
132
11/11/21
141
1
Iemand info over gang bang die er geweest is deze middag?
Hoeveel mannen zijn er zo aanwezig op een gang bang daar?
Ik zou deze week een eerste keer deelnemen maar nog wat drempelvrees😀
Wat is de beste meid om deel aan te nemen?
 
ben daar ook niet geweest. maar hooguit zit je rond een mannetje of acht. drempelvrees hoef je niet te hebben hoor.. je betaalt, je krijgt een bandje rond je arm, en een handdoek en een drankje mee. en je gaat naar boven. even douchen, en daarna even wachten op het bed of op de bank.
nicole is toch wel 1 van de betere op het moment, geweldig lijf, aardig en begripvol.

ik zou het wel weten hoor.
 
Bij de gang bang advertenties staat steeds cim en zo vaak klaar komen als je kan. Is dat echt zo? Of komt er zoveel volk dat je blij mag zijn als je al aan de beurt komt? Nog nooit naar gangbang geweest bij Freya. Wel al met koppeltjes gespeeld.
 
Ben er zelf al enkele keren geweest, voor mij de beste gangbang die ik ken, mooie meiden, nette omgeving, nooit teveel volk
en dat aan een goeie prijs...heb het mij nog nooit beklaagd!
Beter een annonce plaatsen voor reclame in de streekkrant denk ik daar ga je meer effect hebben dan hier. Er zitten hier teveel doorgewinterde forumleden tussen die alles direct door hebben hoor. Indien ik het verkeerd voor heb evengoed mijn excuses.
 
Is het tegenwoordig zo dat je appart moet betalen voor een gangbang met 2 meiden. Vorige week gangbang met 2 meiden, apparte prijs voor 1 of 2 dames. Is dit overal zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan