Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rebecca is Roemeens. Mooie verschijning met ronde volle kont. Ze laat zich gewillig bangen en laat in haar mondje klaarkomen. Timide is niet het juiste woord. Ze is gewoon niet een grote prater. Kelly daarentegen houdt wel van een gemoedelijke sfeer en is goedlachs. Heel aangename dame en zeer lekker in bed. Een aanrader!
 
Zondag op gangbang met Jessy geweest. (start om 12h)
Het was lang geleden dat ik hier nog geweest was.
Lekker zwartje, die wel haar best doet, maar je merkt aan haar dat het afwerken is en dat ze het niet met volle overgave doet.
Ook was mijn formaat wat groot voor haar waardoor ik niet doggy mocht. Wat ook wel te begrijpen is. Niet elke vrouw heeft dit formaat even graag.
Ik had gehoopt dat er nog koppels gingen langskomen, maar om 15h30 doorgereden. Er was nog 1 koppel binnen gekomen en dat was niet mijn smaak.
Later las ik op het gastenboek dat er rond 18h30 nog een koppel is binnen gekomen. Dus goed dat ik vertrokken ben.

Herhalingsgevaar is redelijk klein, Dan ga ik liever naar een club waar je je kan amuseren met koppels die er misschien niet zo lekker uitzien, maar die het doen met passie en overgave omdat ze het zelf leuk vinden.
"Lekker zwartje?" wtf! leer even normaal over mensen van kleur te praten oetlul.
 
Het cuckoldkoppel dat morgen voorzien is is dus niet tatjana met vriend. Het zal wellicht haar eerste keer bij freya s zijn omdat haar naam zelfs niet vermeld wordt. Ziet er een mooie verschijning uit. Als ik mezelf kan vrijmaken neem ik een kijkje
 
Dag Vincent, het is in elk geval zo niet bedoelt, want ik heb alle respect voor de dames. Mijn woordkeuze had inderdaad beter gekund.
Dat zal allemaal best, maar door figuren als Vincent met hun kut Amsterdamse maniertjes om iedereen direct voor oetlul uit te maken als iets niet naar hun zin is heb ik minder zin om informatie te delen
@Vincent5 Blijf lekker in dat ramp Amsterdam joh
 
Dat zal allemaal best, maar door figuren als Vincent met hun kut Amsterdamse maniertjes om iedereen direct voor oetlul uit te maken als iets niet naar hun zin is heb ik minder zin om informatie te delen
@Vincent5 Blijf lekker in dat ramp Amsterdam joh
Dank U voor deze ondersteuning. Die onderste zin had ik er niet meer bijgezet. Ik wil het hier beschaafd houden. En ga proberen niemand uit te schelden.
 
Ik zie net op sexjobs dat kelly morgen de gb verzorgd. Ik ga eens langsgaan om nog eens van haar nat poesje te genieten. Ik schrijf een recensie voor de afwezigen. Hopelijk wat meer opkomst dan de vorige keer want kelly verdient echt wel meer aandacht en ze kan het echt wel aan!
 
Spijtig genoeg waren er vandaag amper drie mannen dus van een gangbang was er niet echt sprake. Ik heb zelfs een half uur het geluk gehad om een privésessie met Kelly te hebben omdat er niemand anders was! Het is echt een topmeid die met haar mondje geweldige dingen kan doen. Fijn is dat het lijkt dat ze ook echt geniet en lekker nat wordt. Knap lijfje en mooie glimlach. Eerste keer al pijpend klaargekomen in haar mondje en tweede keer het rubbertje gevuld in doggy met zicht op die gespierde kont. Tot binnenkort met hopelijk meer deelnemers
 
Nog een bezoek afgelopen maandag voor Nicole's gangbang van 19.30 tot 21.30 uur!
We waren met 12 jongens!
Nicole is onvermoeibaar... Het was zoals altijd geweldig! Ik kom volgende maandag terug want helaas geen gangbang vandaag
 
ja, woensdag nog geweest bij de gangbang van rebecca en nicole. en er waren een mannetje of acht. maar er was ook een koppel bij, met een bloedmooi latina meisje. dus de mannen pakten hun kans. maar zelf was ze er ook niet vies van, en ze likte dan ook lekker aan het kutje nicole. wat toch ook wel een mooi zicht was. dus ieder kwam wel aan trekken.
maar het klopt, een paar weken terug ook geweest, en toen waren er zeker twaalf man, op de gangbang van nicole. dus een gewilde dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan