Gang bang omgeving Oosterhout Iemand ervaring met deze dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees even de tekst goed aub. Slaat werkelijk helemaal nergens op. 1. Eerst bellen daarna appen? Wat is daar de bedoeling van? En dan de leeftijdsgrens, 35 - 77? Goed, vanaf 35 kan ik mee leven maar tot 77? Verder spaties, leestekens en totale opmaak van de advertentie geschreven door iemand van 5 jaar?
 
haha ehmmm ja je hebt idd helemaal gelijk hierin 🙌
Lees even de tekst goed aub. Slaat werkelijk helemaal nergens op. 1. Eerst bellen daarna appen? Wat is daar de bedoeling van? En dan de leeftijdsgrens, 35 - 77? Goed, vanaf 35 kan ik mee leven maar tot 77? Verder spaties, leestekens en totale opmaak van de advertentie geschreven door iemand van 5 jaar?
 
Ben jaren en jaren geleden ooit bij een "organisator" geweest waar dames/stellen aanschoven die op een dergelijke manier adverteerde. Bovenstaande en onderstaande advertentie lijken ook uit die hoek te komen.


Vaak eindigde de zinnen in zijn advertenties met "duidelijk zo", ja of OK alsof hij er standaard van uit ging dat we het allemaal niet begrepen hadden. Voor alles moest je maar even bellen (dan en dan maar juist weer niet dan en dan) en informeren. Als je dan naar de prijs vroeg wist hij dat niet want mogelijk kwam er ook nog een tweede stel langs en misschien zelfs nog even een derde en de prijs ging omhoog naarmate er meer stellen waren. Dat soort vaagheden..... ja, duidelijk zo, ok. Vraag ernaar.

Gezien de stijlkenmerken vermoed ik dat beide bovenstaande advertenties ook uit die hoek komen. Mijn bezoekje in naar ik vermoed zijn begintijd (jaren en jaren geleden) was zeer slecht georganiseerd. De beloofde dame kwam meer dan een uur te laat, moest daarna nog een uur indrinken en voor de gangbang goed en wel begonnen was was ze al weer aan een pauze toe. Niet de beloofde sex, sex en nog eens sex en dat urenlang waar hij later mee adverteerde. Organiseerde ook bi parties zonder betaalde dames. Meerdere dames en stellen waaronder geloof ik ene braboslet schoven in de loop der jaren aan. Nogmaals ik weet het niet zeker maar afgaande op meerdere stijlkenmerken vermoed ik dat beide advertenties hierboven ook uit die hoek komen. Zo ja dan hoop ik dat er het nodige verbeterd is sinds die beginperiode. Kwaliteit op sexgebied zal per stel/dame verschillen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Als het inderdaad over braboslet gaat zou ik deze mijden, daar stond op Hookers maar weining positief over.
En ja die adverteerde meestal uit de omgeving Oosterhout/Geertuidenberg.....
Ik zei niet dat het braboslet is maar dat ik vermoed welke organisator/ gastheer er achter deze advertenties zit en dat als ik me niet vergis braboslet daar vroeger ook over de vloer kwam (maar ook andere stellen/dames).
 
Ik ben er een paar keer geweest. Degene die de advertentie plaatst en de zaak regelt is geen taalwonder inderdaad. Verder is het best een aardige kerel.
Hij wil graag zekerheid omdat hij de bewuste dames regelt en ze het uiteraard niet leuk vinden als ze voor niets komen. Alle dames hebben wat reistijd. Het is in een appartement dus privacy gewaarborgd. De dames zijn allemaal in de 40, maar ik vond ze zeker niet onaantrekkelijk.
Het is totaal anders dan de meeste georganiseerde gangbangs. Het os al voorgekomen dat ik de enige was of met maar 1 of 2 andere mannen.
De kwaliteit van de seks vond ik altijd wel prima en je kunt er dus een paar uur zijn en dan ook 1 op 1 seks hebben. Prijs technisch is het dan weer aan de hoge kant als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ramontiek. Het is weer aan de lage kant als je het vergelijkt met een dvp voor een uur.
Ik heb ook wel meegemaakt inderdaad dat de dame in kwestie te laat was en dan zit je te wachten.
Alles overall bekeken vond ik het niet top, maar zeker wel acceptabel.
 
Ik ben er een paar keer geweest. Degene die de advertentie plaatst en de zaak regelt is geen taalwonder inderdaad. Verder is het best een aardige kerel.
Hij wil graag zekerheid omdat hij de bewuste dames regelt en ze het uiteraard niet leuk vinden als ze voor niets komen. Alle dames hebben wat reistijd. Het is in een appartement dus privacy gewaarborgd. De dames zijn allemaal in de 40, maar ik vond ze zeker niet onaantrekkelijk.
Het is totaal anders dan de meeste georganiseerde gangbangs. Het os al voorgekomen dat ik de enige was of met maar 1 of 2 andere mannen.
De kwaliteit van de seks vond ik altijd wel prima en je kunt er dus een paar uur zijn en dan ook 1 op 1 seks hebben. Prijs technisch is het dan weer aan de hoge kant als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ramontiek. Het is weer aan de lage kant als je het vergelijkt met een dvp voor een uur.
Ik heb ook wel meegemaakt inderdaad dat de dame in kwestie te laat was en dan zit je te wachten.
Alles overall bekeken vond ik het niet top, maar zeker wel acceptabel.
Dank je, Lars - genoeg aanbod dus deze laat ik schieten….
 
Ik ben er een paar keer geweest. Degene die de advertentie plaatst en de zaak regelt is geen taalwonder inderdaad. Verder is het best een aardige kerel.
Hij wil graag zekerheid omdat hij de bewuste dames regelt en ze het uiteraard niet leuk vinden als ze voor niets komen. Alle dames hebben wat reistijd. Het is in een appartement dus privacy gewaarborgd. De dames zijn allemaal in de 40, maar ik vond ze zeker niet onaantrekkelijk.
Het is totaal anders dan de meeste georganiseerde gangbangs. Het os al voorgekomen dat ik de enige was of met maar 1 of 2 andere mannen.
De kwaliteit van de seks vond ik altijd wel prima en je kunt er dus een paar uur zijn en dan ook 1 op 1 seks hebben. Prijs technisch is het dan weer aan de hoge kant als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ramontiek. Het is weer aan de lage kant als je het vergelijkt met een dvp voor een uur.
Ik heb ook wel meegemaakt inderdaad dat de dame in kwestie te laat was en dan zit je te wachten.
Alles overall bekeken vond ik het niet top, maar zeker wel acceptabel.
Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan