Gangbang afspraak

  • Onderwerp starter Voormalig lid 2861
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Voormalig lid 2861

Guest

Goedemorgen heren. Ik zag deze advertentie van Vicky / Victoria in amsterdam en heel nederland. Ze adverteert met gangbang anaal deepthroat etc. Iemand zin om een keer samen met haar af te spreken zodat we een soort mini gangbang kunnen houden met max 4 man. Ik heb nog geen contact opgenomen en weet dus niet hoe het zit met ontvangstlocatie etc. Eventueel kunnen we een hotelkamer huren en haar inhuren voor 2 uurtjes inclusief anaal en deepthroat. Ik zelf ben 30 jaar normaal geschapen en heb wel ooit eerder gangbangs gedaan maar heb er een hekel aan wanneer er te veel mannen zijn. Ook het idee dat je misschien een bekende tegen zou kunnen komen schrikt af. De meeste gangbangs zijn meteen volgeboekt of het is een lelijke oudere dame. Dit lijkt me wel een geile meid om een keer samen flink uit elkaar te trekken. Als ze anaal kan en deepthroat zou DP ook moeten kunnen dan kan ze ten alle tijden 2 a 3 man bezig houden zodat er 1 even kan rusten en genieten van het uitzicht. Laat je reactie hieronder achter zodat we eventueel een groepje kunnen maken van 3 a 4 man die hier voor open staan. Liefst jonger dan 45 aangezien het dan niet zo een vieze oude bedoeling wordt. Mocht je een andere dame hebben gezien waar dit mee mogelijk is laat dat dan ook even weten. Anaal/ Dp lijkt me een leuke toevoeging dus zou fijn zijn als ze hier voor open staat. Deepthroat kunnen we ze vanzelf leren. Geen foto of video opnamen van de afspraak en contact alleen via deze website of andere anonieme opties. Ben benieuwd naar de reacties. We zullen de kosten eerlijk delen zodat we allemaal bijvoorbeeld voor 150 tot 250 een onvergetelijke avond kunnen hebben.
M.v.g. Kenny

 
Geen excuus Truus.
Aangezien veel gangbangs vooral worden bezocht door oudere mannen inclusief flinke bierbuik. Ik zie liever een dame uit elkaar worden getrokken door een paar jongere kerels dan door een groepje oude mannen. Mocht jij je aangesproken voelen en zelf wel kicken op oude mannen start je eigen topic en maak je eigen clubje. Je kan dan gewoon dezelfde dame bezoeken maar dan hoef ik dat niet aan te zien.
 
Moet dit nu zo?
Hopenlijk worden we allemaal oud(er). Geniet zoveel als mogelijk tijdens de leeftijd die je mag bereiken. Voor de jonge(re) goden, je zal veel zaken meer waarderen naar mate je ouder wordt, sex is er zeker een van.

Tall
 
hahaha..het lef wat sommige hebben..
nou ventje ..ga je lekker gangbangen ,met je spotify oortjes in, en je vega voedsel..
dan gaat deze vieze oude man even naar de sportschool om 150 te squatten ,180 te deadliften en 135 te bankdrukken.,,
liefst zonder jonge gasten erbij ..want anders worden ze moe,of breken hun polsjes en enkeltjes af..whahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan