Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I'm jullie een plezier te doen Ben ik maar gegaan puur om een recensie te schrijven 😀
GB Zou Om 1300 beginnen....1315 kondigde Eva aan dat drie meiden over een kwartier zouden Komen....werd ruim een uur...Wel echt slecht.

De eerste twee dames waren een braziliaanse en blanke dame. De blanke dame is niet echt mijn type de braziliaanse Wel maar Dan liever half zo oud....
Blonde Eva heeft ook een kutje maar die gebruikte ze niet om de klanten blij te houden onder her wachten


Goed na een uur kwamen er drie brazilenas bij. Eentje vond ik erg lekker

Al met al hele aardige GB maar ik ga niet terug.....
 
Ik ben ook geweest. Had wel gangbangs gezien maar nooit eerder meegedaan. Ik was wat later en het feest was al in volle gang(bang). Bij binnenkomst even kennisgemaakt met de organisatoren. Heel lieve mensen, erg comfortabel om mee te praten. Na wat tekst en uitleg en omkleden mijn weg gevonden. Op meedere plekken waren de dames beschikbaar. Het was niet superdruk en de sfeer was prima en onstpannend.
Heb het dus prima naar de zin gehad.
Dank aan de organisatie en de lieve gewillige dames.
 
Afgelopen zondag ook maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en richting Chasa Cherda gereden.
Zeer hartelijk welkom geheten door hostess Eva en de rest van de crew.
Inderdaad, jammer dat Eva niet mee deed, wat een lekkere dame.
Helaas waren er de eerste twee uur maar twee dames actief, LunaLush en een braziliaanse dame.

Daarom was het die eerste twee uur veels te druk, ook nog eens beide in 1 kamer waardoor deze kamer al snel veels te vol en te warm was, aansluiten in rijen van drie om te mogen neuken. Niet echt meer mijn ding. Een man wilde zelfs zijn geld terug omdat de verhoudingen scheef waren.

Ondertussen was Eva bezig de 3 overige dames proberen te bereiken, deze moesten namelijk helemaal vanuit Brussel komen.
Na twee uur kwamen ze eindelijk binnen en konden ze aan de slag. Eva baalde hier natuurlijk van want als je (denk ik) voor het eerst een GB organiseert wil je wel dat het allemaal vlekkeloos verloopt.

Iedere GB is voor elke man een andere ervaring, ik spreek dan ook alleen namens mezelf.
Helaas spraken de meeste dames spraken alleen frans of braziliaans. Op zich kom je niet om te ouwehoeren maar ik vind juist de combinatie van sex en interactie tussen de heren en de dames altijd het leukst.
Daarom waren het voor mij nu een soort (excuse my words) anonieme neukpoppen.

Daarom me voornamelijk bezig gehouden met Luna, haar geneukt, gebeft en als afsluiting haar mondje vol gespoten met zaad, ze genoot ervan..

Niets dan lof voor de hele organisatie, Eva is gewoon een lieve, lekkere dame die het echt iedereen naar de zin probeert te maken.
Praatje voor iedereen, broodjes, hapjes, drinken. Niks kom je te kort.
Ook de mensen van Chasa Cherda waren ontzettend aardig en relaxed, leuke club..

Maar voor mij (met deze line-up) geen herhalingsoefening meer.
 
Ik ga heel vaak naar casa cherda, maar zal deze gangbag een goede plek zijn voor een firsttimer? Ik zou het graag willen proberen, maar ik ben bang voor drukte ha ha
Als je bang bent voor drukte moet je niet naar een gangbang gaan 😉

Even zonder gekheid, ik ken de gangbangs bij Casa Cherda niet maar ik vermoed dat dit over het algemeen wel goed bezochte gangbangs zijn. Wellicht dat je eerst eens een huis gangbang kan uitproberen om te kijken of het wat voor je is. De gangbangs van @HaagseB kan ik je daarbij aanraden.
 
Iemand die ervaring heeft met Natasha?

er is hier veel te lezen ….. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan