Gangbang ervaringen, organisatoren, verdiensten etc.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toelichting blokkade xHamster voor NL IP adressen:
 
Toelichting blokkade xHamster voor NL IP adressen:
In de praktijk geldt dit ook voor onherkenbare beelden. XHamster had zelf eerder al alle fotocontent verwijderd en het uploaden van foto's onmogelijk gemaakt. Films kunnen in tegenstelling tot voorheen alleen nog worden geupload als van iedereen die in beeld komt (al is het geloof ik maar een vinger voor de lens) kan worden aangetoond dat deze persoon goedkeuring verleende voor publicatie en meerderjarig was en daarbij moeten desgevraagd ook legitimatiebewijzen kunnen worden overgelegd. Iets plaatsen zonder dat iedere betrokkene met naam en toenaam bekend is kan dus niet meer.

Dit omdat de gene die de rechtzaak aanspande enkele gevallen vertegenwoordigde van mensen die ongewenst in beeld kwamen. Op zich prima maar nu kan er voor wie wel netjes was dus helemaal niets meer zonder overleggen legitimatie. Menig uploader zal zijn eigen identiteit al niet willen prijsgeven, laat staan dat al die sex partners (regelmatig ook nog eens random strangers) bereid zijn een afschrift van hun paspoort af te staan. XHamster belooft geloof ik dat na controle die data weer de prullenbak in gaan, maar wie garandeert dat dat echt zo is, dat alle medewerkers van xHamster betrouwbaar zijn en dat hackers zich geen toegang tot die data kunnen verschaffen.

Ze zijn voor de oudere uploads geloof ik nog in hoger beroep gegaan, geen idee wat dat oplevert. Voor menigeen (inclusief ondergetekende) betekent het einde verhaal. Zo had ik wat actiefoto's met Calisi Ink geplaatst, met haar mondelinge instemming, maar die ziet me aankomen met "wil je dan ook nog even bij het kruisje tekenen en een kopie van je paspoort aan me geven.

Bij mij hebben ze zonder overleg al mijn films verwijderd (ook als alleen een piemel in beeld kwam)... op 1 pijpfilmpje na gelukkig. Menigeen wil niets van doen hebben met mensen die enkel kijken en zelf niets plaatsen en daar sta je dan met een profiel waar eerst een heel bos aan uploads stond en na ruiming nu nog 1 enkele boom resteert. Weg ook alle likes, commentaren, vriendschapsverzoeken en lijntjes met potentiële spelpartners. Dat laatste resterende filmpje levert op dat gebied ook niet veel op want is niet zichtbaar voor Nederlandse gebruikers.

Erger nog vind ik dat honderden oudere uploads wereldwijd die tot mijn favorieten behoorden niet meer zichtbaar zijn in Nederland.Screenshot_20230724_062153_com.android.chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wegvallen van alle "sociale" functionaliteit is niet zo snel te repareren lijkt me, dus dat is echt wel balen als je het fanatiek gebruikte. Kunnen bekijken van filmpjes is relatief makkelijk te repareren door de site via niet-NL VPN in verse browser (dwz zonder cookies) te benaderen. Op iOS bijv gratis, stabiel en eenvoudig met de Proton VPN app.
 
Wegvallen van alle "sociale" functionaliteit is niet zo snel te repareren lijkt me, dus dat is echt wel balen als je het fanatiek gebruikte. Kunnen bekijken van filmpjes is relatief makkelijk te repareren door de site via niet-NL VPN in verse browser (dwz zonder cookies) te benaderen. Op iOS bijv gratis, stabiel en eenvoudig met de Proton VPN app.
Maar kun je dan je favorieten van je Nederlandse account aanklikken en zien?
 
Jammer is het wel, maar het principe van "wat in een niet-publieke ruimte gebeurt, mag die niet-publieke ruimte niet verlaten" kan je moeilijk betwisten.

Ik denk dat het een heel kleine minderheid zal zijn die er geen graten in ziet dat opnames van een beveiligingscamera in de speelkamers van een parenclub openlijk op hun website worden gezet.
 

Niet?
Kweenie waarom, maar vandaag kon ik m ineens wel zien. Lekker bezig geweest Joke en lekker om je bezig te zien.

Precies zoals ik mijn tot nu toe enige bang ervaren heb. Gemoedelijk, niet opdringerig, iedereen een kans.

Tuurlijk altijd wel lui die fanatieker zijn als de ander, maar verder iedereen in hun waarde laten.

Kortom: prima indruk zoals ik het graag zie. Misschien is het niet altijd overal zo, maar deze zag er tof uit.
 
Kweenie waarom, maar vandaag kon ik m ineens wel zien. Lekker bezig geweest Joke en lekker om je bezig te zien.

Precies zoals ik mijn tot nu toe enige bang ervaren heb. Gemoedelijk, niet opdringerig, iedereen een kans.

Tuurlijk altijd wel lui die fanatieker zijn als de ander, maar verder iedereen in hun waarde laten.

Kortom: prima indruk zoals ik het graag zie. Misschien is het niet altijd overal zo, maar deze zag er tof uit.
Prima film. Helaas is het bij deze ene gebleven :)
 
Jazeker. Joke is geen 25 meer

Dat klopt.. maar ik was altijd de laatste die ook de kortste pauze nam. Al die jonge meiden waren altijd de eerste met pauze en bleven ook vrij lang weg. Ik hield het dus langer vol... terwijl je dat eerder zou verwachten vd jonkies toch?

Dus leeftijd zegt geen ruk, alleen in mannen logica.
 
Dat klopt.. maar ik was altijd de laatste die ook de kortste pauze nam. Al die jonge meiden waren altijd de eerste met pauze en bleven ook vrij lang weg. Ik hield het dus langer vol... terwijl je dat eerder zou verwachten vd jonkies toch?

Dus leeftijd zegt geen ruk, alleen in mannen logica.
Die mannenlogica geldt niet voor iedere man @JokePrive. Ik geef de voorkeur aan de oudere vrouw die weet hoe je een man en elkaar verwent..
 
Een aanrader (vooral voor moeder de vrouw) Amai (Meer, België) of Eroxx of Monique. Dit zijn clubs waar je als vrouw lekker los kan gaan (gangbangen). Mijn vrouw ziet het sls een soort saunabezoek. Lekker ontspannen. Soms neukt ze met 4 mannen soms met 40 ( dat laatste wel in 3 sessies). Kortom, ik daag iedereen uit om een keer te gaan 'gangbangen'. Het is voor iedereen spannend en leuk maar vooral voor de vrouw want zij is in 'charge'.
 
Dat klopt.. maar ik was altijd de laatste die ook de kortste pauze nam. Al die jonge meiden waren altijd de eerste met pauze en bleven ook vrij lang weg. Ik hield het dus langer vol... terwijl je dat eerder zou verwachten vd jonkies toch?

Dus leeftijd zegt geen ruk, alleen in mannen logica.
Ik ben 1x bij een gangbang van je geweest (was erg leuk en lekker) Chica la Roxxx nam volgens mij toen weinig pauze dus toen deden oud en jong net zoveel ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan