Recensie Gangbang GangBangTeam, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk

Newbie
11
19/08/21
14
Vorige week vrijdag ben ik voor het eerst bij het GangBangTeam aanwezig geweest samen met 14 andere mannen.
De GangBang werd gehouden op een leuke privé locatie regio Groningen. Compleet ingericht voor gangbang.

In de hoofdrol van de GangBang Astrid, Lana en Lianne. Drie bloedmooie en bloed geile dames.

Astrid is een mooie blonde dame die er van houdt om door veel mannen in een rap tempo genomen te worden.
Ze werd in de sling gelegd en in een rap tempo afwisselend door iedere man met een paar stoten genomen.

Lianne die veel aandacht kreeg van alle mannen werd ook goed doorgeneukt op zijn hondjes en later in de sling.
Deze dame is echt een pijp koningin.

Lana de Anal Queen. Lane houd van veel anaal. Met Lana heb ik me min of meer gedurende de hele avond vermaakt.
Wat een geile slet is dit. De hele avond heb ik haar om en om met de andere deelnemers mogen neuken in dat lekkere kontje.
Later vroeg ze me of ik haar toch nog even lekker in haar kutje wou nemen. Ze wilde die grote pik toch ook daar nog even proeven.
Zo gezegd gedaan. Bere geil was het.

De zweer was de gehele avond relaxt. Alles werkte als een team. De hapjes en drankjes aan de bar waren goed geregeld.

Henk
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze gangbang afgelopen vrijdagavond ook bezocht. Wat een heerlijke actieve, geile maar bovendien relaxte avond De 3 prachtige sexy dames, Astrid, Lana en Lianne waren alle drie absolute toppers.
Ook de aanwezige heren waren allemaal relaxte, respectvolle teamspelers.
De lokatie was perfect om heerlijke feestjes te houden en is van alle gemakken voorzien.
Ik hoop de ook de volgende keer er weer bij te zijn.
Mark
 
Vandaag twee weken later en het intens geile gebeuren wat op zijn plek valt voel ik me genoodzaakt ook mijn ervaringen met deze gruwelijk geile gangbang te delen. Wellicht handig om eerst wat antwoord te geven op de vragen hierboven mbt het aanmelden etc. Via de swingerssite SDC ben ik in contact gekomen met Erik, de organisator. Als drijvende kracht (en partner van een van de heerlijke dames) heeft hij een groepje geile en potente mannen bij elkaar gezocht en hebben we contact gehouden via Kik. Nadat een datum werd geprikt is er in de app-groep een subgroep gemaakt voor de mannen die echt de garantie gaven dat ze ook echt mee konden en wilden doen (en die ook zeker hun zaad een paar dagen wilden opsparen en zich ook intiem wilden scheren (dat was een eis van de dames)). Qua voorpret werd er af en toe een fotootje (of fotootjes) gedeeld van een van de drie deelnemende dames. Op basis van die foto's kon je je ogen al nauwelijks geloven hoe mooi, stijlvol en lekker de dames waren.
Op de avond zelf bleken de dames nog lekkerder, mooier en vooral geiler te zijn. Alles wat Henk, Jeroen en Relax beschrijven is waar. De dames waren mooi, waren heerlijk pikgeil (en toch ook lief op een sletterig lekkere manier) en wilden echt ook alle pikken voelen en proeven. De sfeer was gemoedelijk, de mannen gunden elkaar de dames en iedereen wist toch dat de geilheid van de dames onuitputtelijk was....althans, tot aan de spermadouche waarvan van tevoren was aangegeven dat ook alle dames daarop uit waren. Die explosie was een verlossing en een beloning tegelijk. Voor mij in ieder geval een avond om nooit te vergeten en ook een die ik graag nog eens over zou willen doen. Het was echt een gruwelijk lekker feest met mooie, lieve en megasexy dames!
 
Afgelopen vrijdagavond ben ik afgereisd naar de regio groningen, daar hadden astrid en esther een gangbang georganiseerd aangekomen kregen de 8 mannen een korte uitleg en was er gelegenheid om wat te drinken en je op te frissen, daarna begon de actie, de dames hadden er zin in en begonnen vol overgave aan de geile avond, wat er verder gebeurd is spreekt voor zich!
De sfeer onder de deelnemers was zeer goed en iedereen gaf elkaar de ruimte er was totaal geen haantjesgedrag, voordringen ed, dit kwam de sfeer ten goede!, kortom een aanrader!!

Gr chris.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag (11-02-23) voor het eerst naar een GB geweest. Vooraf werd alles heel fijn en duidelijk gecommuniceerd (super fijn). Aangekomen op de locatie (en die was geweldig) werd ik door 'de portier' welkom geheten. Eigenlijk werd mijn spanning direct weggenomen door deze 'portier'. Wat een aardige gozer. Even later voorgesteld aan de twee dames (WAUW) wat een heerlijke meiden. Tien een drankje en voordat ik het doorhad waren we de klok van 24u al lang en breed gepasseerd. Kort gezegd. Mooie locatie, heerlijke hete dames, leuke medestrijders, goeie organisatie en alles tot voor elkaar. Inclusief de heen en terugwandeling 😉. Dat gaat vast niet bij die ene keer blijven hahahahaha.
 
Vrijdag een Gangbang Met het GangBang Team mee gehad.

Het was een gangbang met Astride en Esther en we waren met 8 mannen.
We zijn uitgenodigd op een hele leuke ingerichte accommodatie met twee ingerichte kamers tegen over elkaar.
Astrid ken ik al van voorgaand feestjes.
Astrid is een hele leuke blonde Dame, en echt Sperma Geil. Geweldig.
Esther is een nieuwe dame voor mij. Het is een hele mooi dame die vooral graag doggy neukt.

We hebben ons goed vermaakt met deze dames. De mede strijders waren ook super. Er was een goede zweer. Het was gewoon Super.
 
Laatst bewerkt:
Afelopen vrijdag heb ik een heerlijke gb beleeft met GangbangTeam Noord. Gb was verdeeld in 2 shifts. .om maar de pikgeilheid van de dames aan te geven!
Aangekomen op de locatie ben ik leuk opgevangen door routeleider en na een wandelingetje kwamen we aan bij de 'plaats van actie'. Echt top: een danspaal in de woonkamer, boven mooi ruim bed en een heuse swing.
Prettig ontvangst met een drankje en het voorstellen aan dames.
Wat een kanjers zijn dat! Esther en Astrid.
Ze zijn echt onverzadigbaar..pikgeil...en zaadvragend..mn pik is niet slap geweest..2x heerlijk klaargekomen..laatste x echt als lekkere dump over beide, mooie gezichten.
De sfeer onderling met de andere hengsten was erg gemoedelijk en gezellig. Ik had echt het idee dat ik op een mooi feest was beland.
Ik zal een volgende keer zeker weer van de partij zijn.

Jasper
 
Ook ik had het geluk bij de gangbang van Esther en Astrid te mogen zijn. Super ontvangst in een mooie vrijstaande woning met speciaal daarvoor ingerichte ruimte. Knappe, gezellige en net verzorgde dames zijn het en niet te stoppen! Heb geen enkele pauze gemerkt ondanks dat we toch met een flink aantal mannen waren.

Bedankt voor de mooie avond en hopelijk tot de volgende keer!
 
Afgelopen vrijdag weer afgereisd naar de provincie Groningen alwaar een GB werd georganiseerd. Beide dames ken ik al van een eerdere GB. Ditmaal op een nieuwe locatie. Welkom geheten door 1 van de partners. Drankje gekregen en uitleg wat er van ons verwacht wordt en wat de dames fijn vinden. Beide dames zijn mega lekker en pik geil. Zo geil zelfs dat er in 2 shifts gewerkt mocht worden. Een groot bed in kamer 1 en een swing in kamer 2 . Top geregelde organisatie, top locatie en top dames.

Op naar de volgende zou ik zeggen
 
Vrijdagavond 31-3-23 mee gedaan aan de gb met Emma.
Op een mooie locatie in de regio van Groningen, heb al vaker mee gedaan maar tien op een andere locatie. Alles perfect voor elkaar en met 8 mannen de mooie Emma goed kunnen verwennen op bed en in de sling. Emma is een mooie meid die er wel pap va lust en de mannen heeft verslagen gisteravond😅
Hoop er een volgende keer weer bij te zijn !
Erik bedankt voor de organisatie 👍🏿
 
Gisteren een leuke avond gehad met het Gang Bang Team.

Dit keer in de hoofdrol Emma.

Om 20 uur is het Team verzameld op de parking. Gezamenlijk lopen we naar de leuke accommodatie van Erik en Partner. Aangekomen krijgen we eerst een drankje en Erik legt de huisregels uit.

Emma is er helemaal klaar voor geeft Erik aan. We begeven ons naar boven waar zich de speelkamers bevinden. Emma ligt klaar op het matras.:love: Emma is een leuke dame en gaat gelijk los op het matras. Later die avond geeft Emma aan om even een korte pauze te nemen. Even het vocht aanvullen.

Na een korte pauze beneden met een hapje en een drankje gaan we weer naar boven. Dit keer ligt Emma in de sling. Ze wordt dit keer goed genomen door de mannen. Het samenspel is perfect en we vullen elkaar goed aan. Om en om wordt Emma goed geneukt en is ze gulzig de pikken aan het pijpen. Ze wil alleen maar meer en meer. De mannen raken langzaam uitgeput.:oops: Emma is een echte Mannen sloper. Samen met Emma hebben we ons goed vermaakt en Erik is een goede gastheer. Echt helemaal Top. Mede bangers bedankt voor de goede samenwerking.👊 Dit beloofd in de toekomst nog veel moois met het Gang Bang Team.


Henk
 
Afgelopen vrijdag een werkelijk gezellige, gemoedelijke en bijzonder geile gangbang bij GangBangTeam beleefd.
Voor mij was het de 2x bij dit team, echt geweldig
Slet van dienst was Emma. Mooie brunette die echt onverzadigbaar bleek.
Constant luid gekreun waaruit duidelijk bleek dat ze meer en dieper wilde. Geluid werd vaak wat gedempt door 1 van de 8 aanwezige pikken in haar mondje.
Lekkere pijp- en neukdame. De avond was voortreffelijk verzorgd.. ik kijk uit naar de volgende sessie bij GangBangTeam..

Jasper
 
Laatst bewerkt:
Hey, wat ongelooflijk geil lijkt mij dit. Waar werd deze gangbang aangekondigd? Ik hou sexjobs vaak in de gaten maar heb deze gemist in het noorden!
Er worden bijna geen advertenties geplaatst. Het is een select groepje mannen die elkaar kennen en goed op de dames kunnen inspelen. We hebben contact via een soort van groep app om tot elkaar te komen. Er zijn denk ik zeker nog wel mannen welkom. Als Erik dit leest zal hij contact met je opnemen denk ik.
 
Ik had mij ook aangemeld maar er werd om een foto gevraagd. Ik stelde voor te FaceTimen of beeldbellen maar een foto bleef t verzoek. Ik ben er verder niet meer op ingegaan. Ik heb wat slechte ervaringen uit t verleden met t delen van plaatjes.
Er zijn in Nederland nog een paar GB groepen actief. Ik zit zelf in een leuke groep waar het om de geiligheid gaat en niet de financiën. Deze groep leek mij een leuke aanvulling omdat het in het Noorden is.
 
Ook aangemeld. Niets meer gehoord helaas.
Wij zijn uit hobbyisme dit team begonnen: Discretie staat hoog in het vaandel en wij ontvangen op een eigen locatie. Dat iedereen in deze wereld volledig anoniem wil blijven vinden we ook prima maar wij vragen om een foto waarbij we vermelden dat deze niet herkenbaar hoeft te zijn maar wel enigszins een beeld geeft van een persoon. Dit doen wij omdat we een bepaalde kwaliteit van mannen willen binnen het team zodat het ook aantrekkelijk is voor de dames. Financieel gewin is niet waar we op uit zijn dus. Echter reageren wij niet op mensen die buitengewoon bot om de hoek komen, met één zin hopen dat ze aan de groep toegevoegd kunnen worden of allerlei eigen wensen stellen. Mocht je dus geen reactie hebben vernomen dat ligt dit mogelijk aan je eigen communicatie of terughoudendheid want wij trachten normaliter iedereen netjes te woord te staan. Mocht dit zijn mis gegaan dan verzoek ik andermaal even een bericht te verzenden. Wij zijn nog gewoon actief en gaan binnenkort ook weer nieuwe Gangbangs organiseren in het noorden.
 
Ik ben 3 keer in Groningen geweest. Was 3 keer goed geregeld. Duidelijke communicatie. Het is voor mij een stukje rijden maar dat heb ik er graag voor over. In einde zomer staat er weer wat in de planning. Ik ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan