Gangbang huiselijke sfeer met milf45 dade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hey al vele leuke reacties ontvangen op onze toegankelijke prive gangbangs van stel in 013
super leuke reacties ontvangen, en leuke sfeer en vooral heerlijk genieten.
we gaan er dan toch maar weer 1 doen op woe 19 oktober om 13.30
dame is een heerlijkenext door hollandse milf met mooie bos krullen , gebruind huidje , lekkere kleine tietjes , super billen en mooie zaadvragende ogen 1.62mtr 50kilo
de man is ook bi oraal gevend en we doen dit dus ook samen vol overgave
stuur maar een pb als je aan zou willen sluiten , zodat we weer een heerlijk groepje hebben
pzc,nmc,tongzoenen,vingeren,beffen,squirten,plassex , klaarkomen in de mond of over het lijf van de dame
xx
Waar is dit ergens
 
Ik heb contact met Dade gehad en sluit woensdag aan. Al meer heren die er heen gaan hier op het forum? Laat zeker een recensie achter. Klinkt in ieder allemaal veelbelovend.
 
Gister op bezoek geweest bij dit koppel. Hoge verwachting gezien de eerdere berichten. Appartement makkelijk te vinden in 013. Parkeren gratis even verderop. Bij binnenkomst gelijk afrekenen natuurlijk. Daarna omkleden/opfrissen en door naar de woonkamer. Totaal 8 man aanwezig. (later zelfs 9). Schone en frisse omgeving. Matras op de grond en badje ernaast voor de mogelijke afsluiting. Dade is een vriendelijke dame. Erg klein en helaas voor mijn smaak (veel) te slank. Ook bijna geen borsten en kont. Maar ach, dat is dan mijn tekortkoming wellicht. (ben een billen en borsten man!). Dade ziet er verder prima verzorgd uit en laat zich heerlijk nemen door iedereen. Had het idee dat CIM niet écht haar ding was, want toen ik naast haar stond terwijl ze heerlijk op een andere deelnemer zat, dirigeerde ze behoedzaam mijn lul uit haar mond naar haar borsten…. om daar de lading te ontvangen. Ik zag dat ze dat bij meerdere gasten deed. Pijpen was verder prima. Ben half uurtje eerder weer vertrokken omdat het toen al aardig rustig was geworden. Beetje tamme bedoening helaas. Heb daardoor de plas sex sessie niet méér meegemaakt (als die er nog geweest is…???). Kortom: toch leuke en lekkere ervaring maar uiteindelijk niet mijn type helaas. Kan Dade niets aan doen natuurlijk!
 
En nog even terug komend op bovenstaand..... als de foto bij de advertentie wat reëler was geweest, door bv meer en vooral duidelijkere foto's van haar lichaam te laten zien (onherkenbaar), dan had ik hier misschien geen €100,00 voor uitgegeven. (persoonlijke voorkeur). Je voelt je dan achteraf toch een beetje bekocht... :-( Vooral jammer en een gemiste kans. Wees daar gewoon wat eerlijker en duidelijker in....
 
En nog even terug komend op bovenstaand..... als de foto bij de advertentie wat reëler was geweest, door bv meer en vooral duidelijkere foto's van haar lichaam te laten zien (onherkenbaar), dan had ik hier misschien geen €100,00 voor uitgegeven. (persoonlijke voorkeur). Je voelt je dan achteraf toch een beetje bekocht... :-( Vooral jammer en een gemiste kans. Wees daar gewoon wat eerlijker en duidelijker in....
Misschien had je gewoon ter plaatse je ongenoegen moeten uiten, je bent niets verplicht hé, makkelijk om zo af te geven , ik noem het gewoon disrespectvol geneuzel .
 
Even een reactie van de dame zelf

Allereerst bedankt voor je bezoek

Maar vind jou recentie niet terecht er stond duidelijk vermeld dat ik kleine lekkere tietjes heb en een lekker kontje en dat ik slank ben en 50kilo weeg en 1.62mtr lang ben, idd smaken verschillen maar als je dan zo van dikke tieten en kont houd waarom meld je je dan aan??

Op mij komt het respectloos over sorry maar ik respecteer jou ook dus respect terug is ook wat ik verwacht.

Het was gisteren voor ons ook anders als anders maar dat verschilt toch per keer en ligt ook een beetje aan wat voor mannen er komen en waar hun van houden vandaar dat wij iedereen respecteren en in hun waarde laten. En als de gasten eerder weg zijn als verwacht kunnen wij niets aan doen toch?

Ik heb idd jou op mijn borstjes laten spuiten omdat ik hou van afwisseling en als je even had aangegeven zoals andere ook deden had ik je lekker in mijn mondje laten klaarkomen want ik hou juist van lekker veel zaad😋

En betreft de weinige foto's, dit doen we ivm de privacy en de misbruik die er helaas vaak van word gemaakt.

Ik wilde dit toch even kwijt

Succes verder
 
Woensdag was ik er ook bij. Goede communicatie vooraf en vriendelijke ontvangst dus ik had er zin in. Qua uiterlijk was de dame iets anders dan verwacht, op zich een mooie dame maar persoonlijke smaak kan verschillen.
De dame deed haar best maar sfeer kwam er helaas niet echt in. De meeste mannen hadden meer interesse in de film op de achtergrond leek het, gezellig werd het niet echt en toen het heel rustig werd ben ik ook maar gegaan.
Het stel doet wat beloofd is dus wat dat betreft geen klachten. Maar ik twijfel of ik nog een keer hier naar toe zou gaan
 
@Dade Ik respecteer iedereen en heb zelfs complimenten gegeven over jou en een aantal zaken bij jullie. Als ik lees lekkere billen dan heb ik daar een andere perceptie bij, borsten had ik idd kunnen weten, (foto) lang zwart krullend haar niet, maar goed ik had weer rechtsomkeer kunnen maken toen ik na het uitkleden en opfrissen naakt bij jullie in de kamer stond en jou voor het eerst zag, maar daar heb ik omwille van respect naar jullie en de andere aanwezigen niet voor gekozen. Mijn punt is dat de informatie voorziening beter had gekund (heb ik inmiddels ook van andere bezoekers gehoord) zoals helaas wel vaker gebeurd, ook dmv het tonen van meer/duidelijkere foto's welke onherkenbaar zijn. Ik wilde daar gewoon iets over zeggen omdat wij met dit soort advertenties vaker misleid worden helaas. Verder wens ik jullie alle goeds en veel succes verder met jullie feestjes.
 
Ik was er woensdag ook. Informatie en communicatie vooraf was prima. De foto's en omschrijving van Dade zijn duidelijk en kloppen dus je weet wat je kunt verwachten. In haar gezicht was ze wel wat ouder dan ik had verwacht maar ik vind haar houding, vriendelijkheid die goed was belangrijker.
De GB zelf was prima verzorgd qua setting maar (te) druk. 9 deelnemers volgens mij, waardoor de sfeer ook wat tam, afwachtend was. Kleinere GB's zijn dan gemoedelijker.
Dade zelf was altijd aktief, spoorde de mannen nog aan, deed ook uit eigen initiatief een pijprondje langs de mannen op de krukken en de bank. Ik kon wel gewoon in haar mondje spuiten. Kortom ik vond het al met al goed en lekker. Enige wat ik echt niet ok vond is dat de gastheer/partner haar tijdens de GB bare volspuit terwijl iedereen zich netjes gedraagt en tegelijkertijd geen aandacht/controle schenkt aan de dan vertrekkenden.
 
@Teddydebeer ik neem aan dat jij dan wél tot het einde gebleven bent en de plasseks scene nog hebt meegemaakt? Btw…. ik had maar 1 foto op borsthoogte gezien van Dade (en dus geen foto's!). Verder prima omschrijving/weergave van je. 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan