Het blijft natuurlijk altijd een delicate balans tussen 'aanvaarden' en 'afwijzen' Als ik een nieuwe DVP wil kiezen heb ik een aantal tools: advertentie, foto's, recensies... en soms zelfs een website van de dame! Kan ik dus wel een gefundeerde keuze maken. En dat lukt meestal prima! En, als ik een dame 'afwijs'... so what?
Bij een DVP ligt dat toch een stuk delicater... Zij heeft wellicht wel een portefeuille 'vaste klanten', maar als ze 'in business' wil blijven zal ze toch ook (potentiële) nieuwe klanten moeten aantrekken. En... daar is het toch vooral 'natte vingerwerk'. Speel je 'safe' dan kan je veel mannen weigeren... wat dan weer tot meerdere 'complicaties' kan leiden... En zomaar iedereen aanvaarden houdt ook duidelijk risico's in! Niet makkelijk dus!
Zelf heb ik er als man alle baat bij ervoor te zorgen dat het eerste contact goed verloopt... Mijn mening toch! Ben tenslotte wat blij dat er ondanks alle hindernissen toch nog altijd mooie, boeiende vrouwen zijn die bereid zijn ons deze (waardevolle!) service te verlenen...