Gangbang, maar niet via SJ - Zijn er nog andere sites waar dit kan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Basis

Newbie
Forumpionier
16
11/07/21
9
Ik en een vriendin willen graag een gangbang met afsluitende bukkake organiseren in Twente. De locatie is geboekt. Wij dachten dat het makkelijk was om op SJ een oproep te plaatsen voor: Gezocht mannen. Helaas komt SJ met een verificatiemethode met het nemen van foto's van ons met een recente krant.

Helaas kunnen wij dit nu niet doen omdat zij aan de andere kant van Nederland woont. Haar hier laten komen voor een foto is wel erg gortig.

Zijn er nog andere betrouwbare sites waar ik deze oproep plaatsen kan ?

Even een open deur intrappen: is twee afzonderlijke foto's niet goed dan?

Los daarvan - mannen vinden voor een gangbang is echt moeilijker dan het lijkt... Er is eromarkt.nl, afspraakjes.com en nog enkele niche sites zoals dat, maar of je daar voldoende bereik gaat hebben betwijfel ik. Je kan ook bestaande organisatoren benaderen, misschien hebben die wel even een rustige periode maar willen ze toch hun contacten/mailing list een optie geven? Of swingers sites (sdc, fetlife) - niet de bedoeling voor commerciele doeleinden maar het gebeurt genoeg, zolang ze je niet pakken...

Even een open deur intrappen: is twee afzonderlijke foto's niet goed dan?

Los daarvan - mannen vinden voor een gangbang is echt moeilijker dan het lijkt... Er is eromarkt.nl, afspraakjes.com en nog enkele niche sites zoals dat, maar of je daar voldoende bereik gaat hebben betwijfel ik. Je kan ook bestaande organisatoren benaderen, misschien hebben die wel even een rustige periode maar willen ze toch hun contacten/mailing list een optie geven? Of swingers sites (sdc, fetlife) - niet de bedoeling voor commerciele doeleinden maar het gebeurt genoeg, zolang ze je niet pakken...
Thanks Jan, ik ga kijken op de sites die jij aanhaalde.

Btw, je moet je als "stel" inschrijven bij SJ voor zoiets. Dan willen ze ook die foto zien met krant.

Terug
Bovenaan Onderaan