Algemeen Gangbang Maison Monty 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat sowieso al die edities waren geil!

Ik hoop zelf op deze lineup voor de volgende editie:
Julia, Isabella, Minou, Mandy 🔥

Maar ik wil Isabella er wel elke x bij hebben eigenlijk 🙈🙈 zij lijkt er zelf ook echt van te genieten, waardoor het veel geiler is

Welke dames zou jij het liefst willen zien in de volgende lineup @mr_sunshine86 ?
Sowieso Minou.

Layla vind ik bloedmooi maar zó jammer dat ze alleen missionaris doet, en weinig pijpt...

Zwarte vrouwen heb ik persoonlijk niks mee, die Hindoestaanse ook niet. Mandy nu 2x meegemaakt.

Er was toen ook een keer zo'n jonge hollandse meid zonder tattoo's, die mag ook wel terug komen.

Of Mila :)

Sowieso Minou.

Layla vind ik bloedmooi maar zó jammer dat ze alleen missionaris doet, en weinig pijpt...

Zwarte vrouwen heb ik persoonlijk niks mee, die Hindoestaanse ook niet. Mandy nu 2x meegemaakt.

Er was toen ook een keer zo'n jonge hollandse meid zonder tattoo's, die mag ook wel terug komen.

Of Mila :)
Oe Mila… zo dan mogen ze prijs verhogen naar 250€ of dat je een speciaal bandje moet kopen tijdens de GB als je haar wil neuken. Klinkt lullig maar zij is dat wel waard. Ik zou een addendum van 80€ niet gek vinden. En dan kunnen ze t verkopen als dat Mila dat prettiger vindt: een klene groep en dat er bv maar mag 5 heren tegelijkertijd binnen mogen zijn ofzo.

Ja ik denk echt dat die Layla heel zenuwachtig was met zoveel mannen. In mn ervaring hebben dvps nare dingen meegemaakt met mannen die condoom proberen af te doen en dan blijven ze in missio liggen want in doggy zie je niet wie zn condoom probeert af te doen.

Daarom denk ik dat ze zenuwachtig was en ze rookte ook vaak, en dat verlaagt ook je zenuwen natuurlijk. Ik denk zelf dat je als dame veiliger bent bij gb's wnt heb bij Julia bv ook gezien dat een andere gast tegen een andere guy zei van hey doe je condoom eens normaal eroverheen (die kerel had t condoompje niet helemaal over zn lul gedaan en ja dan zak ie afzakken, echt supergoed dat een andere wandelaar hier iets van zei, want je hoorde Julia dit bevestigen, en toen was de sfeer weer top). Het is ook belangrijk als dame om zulke zinnetjes af en toe te zeggen tijdens de GB, dan let iedereen er extra op. Mandy zag ik dit vaak doen.
Tegen een wat oudere man zei Mandy bv van doe een andere condoom om wanr ze vertrouwde t niet ofzo, en dat geeft weer een signaal af aan de andere dat je wel elke x een nieuwe condoom moet pakken. Niet met dezelfde condoom alle 4 de dames gaat neuken.

Echt nergens gezien dat iemand probeerde iets zonder condoom te zien. Iedereen gedraagt zich, maar tis wel goed denk ik als dame om wat grenzen aan te geven. Mandy doet dat weer fantastisch! Ik denk dat Minou daar wat van kan leren door met Mandy in 1 kamer te zitten want de GB met Minou vond ik wel bizar, er hing zelfs een vent boven dr 😅 en daar mag je best wat van zeggen van hey tarzan, doe eens ff niet ofzo. Maar wel op een rustige en kalme wijze zoals hoe Mandy dat doet, niet op een flippende manier🤪

Ik denk dat de mannen zich het meest gedragen op gangbangs omdat er wordt toegekeken door andere mannen. En iedereen heeft 120€ betaald en we zijn hollanders dus egoistische mensen dus als iemand iets doet wat een dame niet leuk vindt, dan komt iedereen die daar is voor die dame in opstand want ja hallo ik heb 120 betaald, jij gaat dat niet verpesten ;) en bij 1-1 dates is er alleen de dame en dan kunnen er makkelijk vervelende dingen gebeuren en dan is het de woord van de klant tegenover die van de dame. Bij een GB is dat echt anders, de mannen zijn allemaal ineens engelen en beschermen de dame enorm.

Er was in de februari editie bv een klein opstootje en je had moeten zien hoe adequaat daarop gereageerd werd, hop Ilse zei wat en de heren namen die vent meteen apart. De veiligheid voor de dames is denk ik het hoogst op zo'n gb.

Laatst bewerkt:
Nooit eerder naar een GB geweest. Ik zag dat de volgende op 31 mei in MM is. Zou je zoiets aanraden voor een beginner? :)
Brate @CeraVe, je bent de expert hier!
Jaa echt enorm een aanrader. De sfeer is goed, de heren gedragen zich goed, lekkere hapjes, en uiteraard top dames. Het is voor mij wel lifechanging geweest deze gb's, ook als je gewoon alleen maar kijkt is het best geil/ bijzonder om toe te kijken hoe deze mooie dvps achter elkaar geneukt worden en de mannen pijpen🔥🔥

Heb je bepaalde zorgen/ vragen die je hebt waardoor je nog niet bent geweest?

En ben geen expert hoor, eerder een newbie, de echte expers zijn o.a @el niño mimado! en @mr_sunshine86

Alle credits aan hun 😎 ik doe pas sinds dec'25 mee, en daarvoor nog nooit een GB bezocht

Je moet ergens beginnen 😉😉. Met een prijs van €120 en 3 uur seks kun je deze uitproberen. Niet wanhopen als het te overweldigend is, of als je nog niet aan de beurt bent: gewoon eerst even focussen op de mooie meiden en hoe ze pijpen en geneukt worden. Nadeel bij Monty zijn de aparte kamers en smalle gang, waardoor het al heel snel druk is. Het is dus rond de dames druk, maar je zult heus aan de beurt komen. Het beste eerst dus even kijken in de verschillende kamers, dan misschien bij het meisje dat het het minst druk heeft, je door haar laten pijpen, dan door naar de volgende kamer om je ook door het meisje daar te laten pijpen. Zo kun je eerst een rondje stijfpijpen doen, dat is het minst 'eng' en kun je kijken of de situatie je opwindt en of je stijf kunt blijven. Wordt je nog niet genoeg stijf, dan kun je ook even een biertje drinken in de woonkamer en daarna go with the flow. Dan even kijken of je een minuutje doggy style kunt doen, dan geef je je plaats op aan een andere kerel en ga jij door naar de volgende meid. Er zijn heel veel verschillende gangbangs, dus mocht deze jou niet bevallen, zijn er legio andere opties. Er is hier op GR ook een algemeen topic over gangbangs met veel nuttige info.

Zelf behoud ik mezelf van ejaculatie voor zo'n 5 dagen voordat de GB begint want je hebt vaak maar een paar sec ruimte nadat iemand klaar is met een dame, als je lul dan niet keihard is, dan moet je even wachten als je de ruimte hebt om een dame te mogen neuken. Dus als broeder @el niño mimado! net klaar is met mooie Melanie, dat ik dan bv direct erna mn harde staaf kan aanbieden.
En verder niets toe te voegen aan het bericht van @el niño mimado! 🔥🔥

En ohja zelf probeer ik ook elke x zo'n 60 sec max te neuken en dan door te geven en niet te snel te komen. Want je eerste erectie voor je orgasme is vaak je beste vriend om alle dames even te verwennen. En zo ben je ook vriendelijk naar de andere gasten. Bij de voorgaande edities kom ik meestal pas na 1,5 uur ofzo als ik alle dames heb geneukt en dan ff een break om te eten en vooral te drinken. Het doel is ook niet om 10x klaar te komen, je doet een GB gezamelijk en vooral als een team

Belangrijke toevoeging van cerave inderdaad: spaar zaad op, bij sommige gangbangs is er namelijk een bukkakemoment, dus wel zo leuk om veel en krachtig te kunnen spuiten. Bij Monty is er GEEN bukkake, alles gaat veilig, dus ook klaarkomen in condoom. Maar door het opsparen kun je wel lekker hard worden om die meiden te neuken. Alleen als je zeker weet dat je een tweede, of derde of zelfs vierde keer kunt komen, dan kun je al snel klaarkomen. Anders het orgasme uitstellen na alle meiden geneukt te hebben en op het laatst bij de mooiste dame klaarkomen 😉.

@zoskiacultus , de sfeer op een GB is echt iets broederlijks. Ik zal je wat voorbeelden geven van wat ik heb gezien:
- een gozer die zn lul niet hard kreeg op bed bij een dvp, werd aangemoedigd door andere gasten van focus je! Het lukte die gast niet maar de mannen lachen je juist niet uit maar supporten je en op dit soort momenten kreeg die gast ineens support
- condooms worden regelmatig door mannen aan andere mannen gegeven als iemand de condooms niet kan vinden, hey man hier heb je een condoom
- ook x gezien dat een gast zei: oke ik krijg hem niet hard, wil jij gaan? Die gast had ook kunnen wachten en zichzelf hard trekken maar nee hij gunde de gast naast hem

Kortom: onze samenleving is individualistisch maar niet op de GB bij Maison Monty: alsof je naar tiki taka voetbal van barca kijkt met Iniesta en Xavi :), er zitten uiteraard ook wat egoistische types tussen maar die zijn echt in de minderheid en de dvps zeggen daar vaak ook wat van.

Dus kom gerust langs in mei en maak het zelf mee 🔥🔥

Ja man ik vind dat ook nice aan die gangbangs met MM., the MM-GBbrothers 🔥✅👊🏻
Elke wandelaar staat daar in zn blootje met een kleine/ normale lul / grote lul of met een Johnson kingsize dick🔥 en iedereen doet superaardig tegen elkaar en we gunnen elkaar ook echt!

Die Johnson guy vond ik trouwens wel een baas😂 die man sneed zich helaas open bij Layla toen ze hem ging zuigen, bij die vitrine daar moet je ook oppassen, klein deel van zn hand open en met zn andere hand zn hand dichtdrukken en haar toch gaan neuken en er tegelijkertijd voor zorgen dat er geen bloed uit zn hand kwam, echt vet veel respect🫡! Als mij dat zou overkomen zou ik echt een halfuur onder de kraan staan met mn hand maar dat deedie daarna ook volgens mij! En ook toen zag je heren zeggen: gast, gaat het? Lukt het wel zo? Hij jaa jaa die hand omhoog en met die andere hand zn wond dichtdrukken en zonder moeite met zn harde johnson layla ff neuken. Wel slim want als je idd je hand omhoog houdt, dan komt er geen bloed uit.

En ja er werd gecheckt of er idd geen bloed uitkwam bij mr bigdick Johnson, vooral Layla wilde dat ff checken en hij had het goed onder controle.

Superveel respect 👊🏻 en respect aan iedereen om op hem te letten en rekening te houden

Laatst bewerkt:
Dat vind ik ook een vreemd verhaal. Een open hand en toch doorneuken. Ik neem aan dat de dame dat echt niet leuk vindt om met een bebloede hand op haar bil te worden geneukt. En er zijn ook gasten die alleen maar de hand uitsteken en roepen: Condoom! Condoom! Alsof jij dan hun maar even moet bedienen. Pak zelf een condoompje en ga je dan klaarmaken om de dame te neuken.

Thanks brothers @CeraVe @el niño mimado! @mr_sunshine86 . Lijkt me echt een geweldige ervaring!

Wat ik me afvroeg is: met zoveel mensen, heb je dan eigenlijk wel veel kans om te neuken? Hoe is het om in de rij te staan? Wordt dat niet saai, en kun je dan je erectie wel behouden?

Ik zie mezelf als best meewerkend en netjes, dus qua timing of rekening houden met anderen zal ik geen problemen veroorzaken.

Ik heb er trouwens ook geen probleem mee om naakt te zijn tegenover andere mensen, ik ben naturist :)

Thanks brothers @CeraVe @el niño mimado! @mr_sunshine86 . Lijkt me echt een geweldige ervaring!

Wat ik me afvroeg is: met zoveel mensen, heb je dan eigenlijk wel veel kans om te neuken? Hoe is het om in de rij te staan? Wordt dat niet saai, en kun je dan je erectie wel behouden?

Ik zie mezelf als best meewerkend en netjes, dus qua timing of rekening houden met anderen zal ik geen problemen veroorzaken.

Ik heb er trouwens ook geen probleem mee om naakt te zijn tegenover andere mensen, ik ben naturist :)
Je neukt sowieso 100%, maar wat @el niño mimado! zegt klopt. Ik ga ook meestal biij de dames waar t rustiger is en het is 3 uur lang he. Gewoon geduld hebben en zien als een party waar je bent. Mn mindset is anders op de GB😚, gwn relaxed en iedereen staart naar de dame dus als je dan ook al een paar dagen niet bent klaargekomen, dan sta je daar sws met een harde.

Hoe het is om in de rij te staan?
Prima, ik ben zelf dan aan het observeren wat de andere manne doen met de dame. Bij de eerste gb had ik echt een 💡 moment waarbij t me ineens opviel met wat voor gemak de dvp glijmiddel pakte en de man erin en eruit ging, en hoop de volgende mocht toen. Toen voelde sex ineens niet meer zo speciaal ofzo, heel gek maar het deed wat met me. Ik kijk ook anders naar dvps nu door mee te hebben gedaan aan GB's. In t begin was ik wel nerveus maar nu totaal niet meer. Dat geldt ook voor de 1-1 dvp bezoeken, ze kunnen aan de lopende band neuken de dvps.

Dus ik vind het niet erg om te wachten, ik trek beetje aan mezelf en ben vooral aan t observeren en zorgen dat mn lul neukklaar-hard is.

Ja de erectie behouden is dus t makkelijkst als je je 1e orgasme uitstelt. Na de 1e orgasme heb ik zelf wel meer nodig dus daarom stel ik het uit, anders vallen andere dingen me op.

En zelf zeg ik tegen mezelf: al zou ik maar 1 dame kunnen neuken, dan ben ik al happy, dus ik houd zelf de verwachtingen heel laag. Dat is eigenlijk wel een karaktereigenschap want ik hou er niet van teleurgesteld te zijn dus als t gelijk is of beter dan mn bare minimum, dan ben ik al happie😋

Je wil niet weten el nino hoe graag ik mee zou willen doen aan die andere GB's die ik op GR zie, maar ik zie dat de aanmeldingen echt via-via verlopen. Is er een manier om mee te doen zonder dat ze achterkomen dat ik Cerave ben :ROFLMAO:?

Dit kondigen ze vaak een paar dagen van te voren aan.

Dit waren de dames van de vorige edities iig:

Nov'25: geen idee, hier was ik niet bij.. kan het afterverslag over nov'25 ook niet terug vinden op het forum, wel dat de oorspronkelijke planning qua dames niet klopte
Dec'25: Mandy, Ilse, Sofie, Melanie
Jan'26: Minou, Isabella, Ella, Melanie
Febr'26: Julia, Ilse, Alyah, Melanie
Mar'26: Mandy, Isabella, Alyah, Layla
Mei'26: Zina, Isabella, Alyah, Melanie
Eind Mei'26: nog onbekend
Zomerstop🌅
Sep'26: nog onbekend

Ik nog geen ervaringen met een GB, maar zag dat MM er 31 mei weer 1 organiseert. Graag wat info van mede wandelaars, want wil dit graag gaan ervaren. Moet ik me op voorhand aanmelden bijvoorbeeld en hoeveel man lopen er rond met zo'n event? 10, 100?

Ik nog geen ervaringen met een GB, maar zag dat MM er 31 mei weer 1 organiseert. Graag wat info van mede wandelaars, want wil dit graag gaan ervaren. Moet ik me op voorhand aanmelden bijvoorbeeld en hoeveel man lopen er rond met zo'n event? 10, 100?
Aanmelden niet nodig. Mijn tip: Op tijd komen, uiterlijk kwartier van tevoren aan de deur. Liever eerder dan later.
En hé-le-maal tot het einde blijven. Zowel het begin als einde is vaak gewoon rustig is mijn ervaring. Wees er als eerste bij en als laatste weg - dan ervaar je zeker geen drukte. Daar tussen in wel.

Terug
Bovenaan Onderaan