Sowieso Minou.
Layla vind ik bloedmooi maar zó jammer dat ze alleen missionaris doet, en weinig pijpt...
Zwarte vrouwen heb ik persoonlijk niks mee, die Hindoestaanse ook niet. Mandy nu 2x meegemaakt.
Er was toen ook een keer zo'n jonge hollandse meid zonder tattoo's, die mag ook wel terug komen.
Of Mila
Oe Mila… zo dan mogen ze prijs verhogen naar 250€ of dat je een speciaal bandje moet kopen tijdens de GB als je haar wil neuken. Klinkt lullig maar zij is dat wel waard. Ik zou een addendum van 80€ niet gek vinden. En dan kunnen ze t verkopen als dat Mila dat prettiger vindt: een klene groep en dat er bv maar mag 5 heren tegelijkertijd binnen mogen zijn ofzo.
Ja ik denk echt dat die Layla heel zenuwachtig was met zoveel mannen. In mn ervaring hebben dvps nare dingen meegemaakt met mannen die condoom proberen af te doen en dan blijven ze in missio liggen want in doggy zie je niet wie zn condoom probeert af te doen.
Daarom denk ik dat ze zenuwachtig was en ze rookte ook vaak, en dat verlaagt ook je zenuwen natuurlijk. Ik denk zelf dat je als dame veiliger bent bij gb's wnt heb bij Julia bv ook gezien dat een andere gast tegen een andere guy zei van hey doe je condoom eens normaal eroverheen (die kerel had t condoompje niet helemaal over zn lul gedaan en ja dan zak ie afzakken, echt supergoed dat een andere wandelaar hier iets van zei, want je hoorde Julia dit bevestigen, en toen was de sfeer weer top). Het is ook belangrijk als dame om zulke zinnetjes af en toe te zeggen tijdens de GB, dan let iedereen er extra op. Mandy zag ik dit vaak doen.
Tegen een wat oudere man zei Mandy bv van doe een andere condoom om wanr ze vertrouwde t niet ofzo, en dat geeft weer een signaal af aan de andere dat je wel elke x een nieuwe condoom moet pakken. Niet met dezelfde condoom alle 4 de dames gaat neuken.
Echt nergens gezien dat iemand probeerde iets zonder condoom te zien. Iedereen gedraagt zich, maar tis wel goed denk ik als dame om wat grenzen aan te geven. Mandy doet dat weer fantastisch! Ik denk dat Minou daar wat van kan leren door met Mandy in 1 kamer te zitten want de GB met Minou vond ik wel bizar, er hing zelfs een vent boven dr

en daar mag je best wat van zeggen van hey tarzan, doe eens ff niet ofzo. Maar wel op een rustige en kalme wijze zoals hoe Mandy dat doet, niet op een flippende manier
Ik denk dat de mannen zich het meest gedragen op gangbangs omdat er wordt toegekeken door andere mannen. En iedereen heeft 120€ betaald en we zijn hollanders dus egoistische mensen dus als iemand iets doet wat een dame niet leuk vindt, dan komt iedereen die daar is voor die dame in opstand want ja hallo ik heb 120 betaald, jij gaat dat niet verpesten

en bij 1-1 dates is er alleen de dame en dan kunnen er makkelijk vervelende dingen gebeuren en dan is het de woord van de klant tegenover die van de dame. Bij een GB is dat echt anders, de mannen zijn allemaal ineens engelen en beschermen de dame enorm.
Er was in de februari editie bv een klein opstootje en je had moeten zien hoe adequaat daarop gereageerd werd, hop Ilse zei wat en de heren namen die vent meteen apart. De veiligheid voor de dames is denk ik het hoogst op zo'n gb.