Algemeen Gangbang organiseren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jandg

Newbie
2
10/03/24
1
Hoi iedereen,

Ik en mijn vriendin willen graag een gangbang organiseren (Enkel voor haar). We hebben al redelijk wat ge experimenteerde met andere dingen en voelen nu al wel dat we hiervoor klaar zijn.

Enkel, we hebben nooit echt de behoefte gehad om langer contact te hebben met mensen (Nog steeds niet), dus we weten ook niet goed hoe we hier best aan kunnen beginnen.

Zijn er mensen die helpen met de organizatie van een dergelijk event? Of zal het vooral selecties maken zijn op SDC? Wat hulp van mensen met wat ervaring zou fijn zijn.
 
Een GB organiseren veronderstelt heel wat logistiek. Is het geen optie om "mee te doen" met een bestaande organisatie? Of gewoon als koppel naar een GB te gaan. Je dame zal daar zeker ook wel aan haar trekken komen.
Goh, we hebben wel een aantal voorkeuren waar we rekening mee willen houden. Zoals bv dat iedereen getest word op voorhand. Geld hoeft voor ons dan weer helemaal niet.

Welke regio? Er zijn clubs die het voor je organiseren (tot op zekere hoogte).
Vlaams Brabant
 
Hoi iedereen,

Ik en mijn vriendin willen graag een gangbang organiseren (Enkel voor haar). We hebben al redelijk wat ge experimenteerde met andere dingen en voelen nu al wel dat we hiervoor klaar zijn.

Enkel, we hebben nooit echt de behoefte gehad om langer contact te hebben met mensen (Nog steeds niet), dus we weten ook niet goed hoe we hier best aan kunnen beginnen.

Zijn er mensen die helpen met de organizatie van een dergelijk event? Of zal het vooral selecties maken zijn op SDC? Wat hulp van mensen met wat ervaring zou fijn zijn.
Ik organiseer af en toe zelf een gangbang met mijn vriendin. Er is idd heel wat voorbereiding aan de juiste kandidaten te zoeken... Maar als je goed selecteert is het een geweldige ervaring. Hou er gewoon rekening mee als je een advertentie plaatst dat 90% van de reacties fake zijn. Dus heel wat gemail en gechat om tot een paar echte kerels te komen. Stuur gerust pb als ik je wat tips en tricks moet geven of als ik kan helpen.
 
Onze eerste GB wilden we ook organiseren, maar dat bleek erg lastig te zijn en ook op basis van ervaringen van vrienden dat een groot deel van de mannen niet op kwam dagen hebben wij besloten om de eerste keer bij een organisatie te doen. Nadeel is dat je minder kunt kiezen wie er komen.

Een ander alternatief en misschien wel het beste/leukste is om een GB feest te bezoeken. Dan denk ik aan de thema feestjes van https://erofeestjes.nl/ en met name de 'X-treme Greedy Girls' feesten bevielen ons prima. Je hoeft niks te doen, kunt ook gewoon kijken, maar je hebt wel de optie om te besluiten om actief mee te doen. Je kunt zelf bepalen met wie je wel of niet actief bent.
 
Jullie kunnen misschien eens langs komen bij de Krashzone parties.
Ze doen testen op HIV en komen 6 tal ingehuurde dames en bezoekende stellen die vrij zijn te doen waar ze zin in hebben (kijken, enkel met elkaar spelen, al dan niet met condoom gangbangen.
Dit gaat door op vrijdagavonden van 20h-1h in devine te Brecht.
Zijn ook ruimtes waar je je als koppel wat kan afzonderen en als begleidende man wat toezicht houden/sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan