Gangbang Partyplayers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Reporter

Newbie
8
05/01/23
18
Vandaag naar Lelystad afgereisd om daar een kijkje te nemen bij de gangbang. Om 11.00 uur waren de deuren open gegaan en ik kwam om ongeveer 12.30 uur aan bij een vrij lege parkeerplaats. Wat zou dat betekenen.... Binnen 110 euro afgerekend (10 euro was borg) en vervolgens mijn kluisje opgezocht. Op weg daarnaartoe merkte ik dat het vrij rustig was.

Even later bij de bar plaats genomen en wat te drinken besteld. Ik moet zeggen dat het personeel allervriendelijkst is, maar daar kwam ik niet echt voor. In de ruimte met de open haard, vlak bij de bar, zaten twee stellen. De dame van een van de stellen zal ik verder als Blondie 1 benoemen. Nadat ik mijn drankje op had even een rondje gelopen. De club heeft veel verschillende ruimtes, waarvan een aantal kunnen worden afgesloten. In het grote bad zat een donkere dame lekker haar partner te berijden. Verder was het nog rustig. Ik besloot even plaats te nemen op de bankjes tegenover de bar. Ik had daar uitzicht op de ingang en ik moet zeggen dat die regelmatig werd gebruikt. Het werd dus wat drukker. Er kwamen vooral veel alleengaande mannen, maar ook een aantal stellen binnengedruppeld. Bij de bar zat inmiddels ook een dame met een leuk geruit rokje.

Nog een rondje gelopen en ik zag dat er al meer stellen binnen waren. De dames waren in leeftijd vooral 40+, een enkele slank, anderen wat voller. Hetzelfde gold trouwens ook voor de aanwezige heren. Toen ik de ruimte met de bar weer binnenliep kwam ook Blondie 2 binnen. Wat een prachtige, slanke dame... Ik denk dat er ondertussen ongeveer 15 dames binnen waren, waarvan enkele ook al lekker op verschillende plekken lekker bezig waren, maar mijn aandacht ging vooral uit naar Blondie 1 en 2 en het geruite rokje.

Toen Blondie 1 na een tijdje richting kamertje ging kwamen de heren ook in actie, maar ze kwamen al even snel weer terug terwijl Blondie 1 wegbleef. Ik hoorde een collega zeggen dat ze met haar partner in een afgesloten kamertje was verdwenen. Tijd voor mij om even een broodje te halen. Toen het broodje op was de afslag naar rechts genomen vanuit kantine en tot mijn verbazing kwam ik daar Blondie 2 met partner tegen terwijl ze op het grote ronde bed een plekje zochten. Er waren slechts een extra collega's bij. Blondie 2 pijpte vol overgave haar partner. Een collega lag tussen haar benen en likte haar, de ander lag naast haar en streelde haar heerlijke kleine borsten. Al snel verdwenen er ook de nodige vingers in het kutje van Blondie 2. Ondanks haar tengere figuur kon ze bijna een hele vuist hebben en het vocht droop langs haar dijen. Daarna werd ze geneukt door een collega, terwijl ze ondertussen haar partner pijpte. Degene die haar neukte liet zich ook door haar pijpen en ondertussen verdwenen er weer de nodige vingers in haar kutje. Toen was het voor Blondie 2 een tijd voor een drinkpauze. Tot spijt van de vele mannen die zich inmiddels rond haar hadden verzameld.

Ook ik ging even wat drinken aan de bar en daarna maar weer een rondje gelopen. Tijdens dat rondje zag ik Blondie 1 uit kamertje komen, nog steeds alleen met haar partner. Zelf verzeilde ik in een kamertje achterin het straatje met drie kamers. Daar zag ik een groepje mannen staan en nieuwsgierig als ik was bleef ik even kijken. Op het bed lag een dame met een normaal postuur, dat was in het donker ongeveer het enige wat ik kon zien. Ze werd stevig geneukt. Toen de man klaar was maakte hij plaats voor de volgende..... en de volgende.... toen die ook klaar was wenkte ze mij. Haar partner vroeg of ik een condoom had en toen die omgedaan was trok ze me naar zich toe. Ze leidde mijn pik naar haar natte poes. Toen ik in haar zat trok ze zich nog steviger tegen me aan. Het was het geruite rokje.... Ze zoende me en begon steeds zwaarder te ademhalen en dat laatste gold ook voor mij. Tegelijk kwamen we klaar. "Samen klaar..." zei ze in wat gebrekkig Nederlands. Ik maakte plaats en de volgende kandidaat diende zich alweer aan.

Zelf ging ik een drankje halen en toen ik langs de rookruimte liep zag ik dat Blondie 2 daar van achteren werd genomen terwijl ze een ander met haar mond verwende. Voor het drankje eerst even de doucheruimte in geweest. Bij de bar zag ik inmiddels een andere lange, mooie jonge dame. Ze had een zwarte legging met een zwarte body aan. Later op de middag zag ik dat ze in het bezit was ven een mooie piercing, maar helaas heb ik haar ook zien vertrekken naar een kamer met gesloten deur. Er werden daarbij wel twee extra gasten toegelaten.

Blondie 2 kreeg er geen genoeg van. Ik heb haar bezig gezien op het ronde bed, in de sling, op de massagetafel, op het bed bij de douches, in de rookruimte.... Een dame waar de mannen voor komen bij een gangbang.

Al met al heb ik me prima vermaakt. Wel af en toe enige verbazing over mannen die werkelijk overal voordringen, maar goed, het mocht de pret niet drukken. Ik kom graag nog een keer (en hoop stiekem dat Blondie 2 er dan ook weer is)
 
Tja, ik kon dit natuurlijk verwachten @Tepellover :) . Mijn eerste bijdrage hier en dan overwegend positief. Overwegend zeg ik omdat het toch niet als positief werd gezien dat verschillende koppels hun pleziertjes hadden achter gesloten deuren.

Verder beetje beter lezen, dan had je kunnen weten dat ik me met geruite rokje heb vermaakt. Wat ik niet heb vermeld is dat ik op verschillende plekken van Blondie 2 heb mogen genieten (en dan bedoel ik niet kijken).

Maar bedankt voor de tip. De volgende keer dat ik bij Partyplayers kom zal ik vragen om korting. En als ze meelezen: kan de gangbang ook eens in de avond? Kan niet te vaak vrij vragen.
 
15 dames. LOL echt niet. Ben al vaker geweest daar met de gang bang. Maar 15 no way.
Wel erg positief. Ik met wel zeggen dat het altijd leuk is geweest die keren dat ik er was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan