Ik ben vrijdag 25/07 naar de Summer Party geweest van de GanBangBitches. Dit ging door in een trendy privé Spa in de buurt van La Louvière.
Het was een
hartelijk weerzien
met Nana en Kristy en een diepgaande kennismaking met Miss Choups. 
De combinatie ontspanning in de wellnessfaciliteiten (jacuzzi, zwembad, bar) en inspanning tijdens intense gangbang sessies was meer dan geslaagd
Om je een idee te geven van het concept, probeer ik kort een aantal
scènes weer te geven waarin ik een zekere rol heb gespeeld:

Het was een

De combinatie ontspanning in de wellnessfaciliteiten (jacuzzi, zwembad, bar) en inspanning tijdens intense gangbang sessies was meer dan geslaagd

Om je een idee te geven van het concept, probeer ik kort een aantal

- Ik zag vanuit de jacuzzi hoe de 3 bitches in de metalen kooi kropen en met elkaar begonnen te spelen. De mannen die er rond kwamen staan werden gepijpt. Ik ben me snel gaan opfrissen om het mannenteam te versterken. Ik heb mijn pik door de tralies aangeboden aan Miss Choups, die reeds twee mannen om beurten aan het pijpen was. Het duurde niet lang vooraleer ze mijn pik ballendiep in haar zalige mond stak en me bijna klaarpijpte. Uit dankbaarheid ben ik in de kooi geklommen om haar eens goed achterwaarts in de kut te neuken.
- Nana fluisterde wat later dat ze nog geen sperma had geproefd. Ik kon een aantal mannen in de kooi verzamelen die haar dat wel wilden geven. Ik hield Nana vast terwijl een andere man haar lekker neukte. Ze kreeg ook een pik in de mond en twee in haar handen. De neukende man trok zich plots terug, verwijderde het condoom en begon zich af te rukken. We moedigden hem aan waarop er vrij snel een zaadfontein volgde
. Ik heb het netjes overgebracht in de mond van Nana. Het hitste de andere mannen op waardoor ze wat feller begonnen te rukken. Ze kwamen één voor één hun zaad doneren op de tong van Nana
. Zelfs een jonge man die Kristy aan het neuken was, kwam plots zijn bijdrage leveren
. Kristy was wel wat verontwaardigd, maar Nana was zo lief om het te delen, en dat maakte veel goed
- In de kelder nam ik deel aan een neuk - en pijpcarrousel rond Miss Choups. Ik had al ondervonden dat ze het wel wat harder kon verdragen. Ik heb de andere mannen lichtjes aangemoedigd om haar mond en kut wat sneller, dieper en harder te neuken en ondertussen haar billen wat kleur te geven met de vlakke hand. Ze genoot er zichtbaar van … en de mannen trouwens ook
- Kristy nam plaats aan de kooi, greep de tralies vast en stak haar kont achteruit. Dat was een uitnodiging om haar te spanken en te laten squirten. Dat laatste lukte me niet zo goed. Ter compensatie mocht ze zichzelf klaarvingeren - tegen mijn lijf aanschurend - en me meerdere keren ondersquirten.
- Nana en Kristy wilden mijn zaad proeven in de kooi. Ze hebben me om beurten ruw gepijpt. Toen Nana dreigde een vinger in mijn kont te steken, heb ik het losgelaten.
We hebben elkaar daarna - met zijn drieën - een lekkere natte tong gedraaid.