Recensie GangbangclubNL van Michel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is het probleem, er zijn nog geen gb dus ook geen advertentie
Meriden is kwestie van smaak maar @Angelita en Naomi kom ik graag voor?..... En in
Leeftijdsgrens? Het is meer de vraag of je hart het aan kan.
Als je gevaccineerd bent zou ik het risico niet lopen?
Thx voor je snelle reactie. Je maakt me wel heel nieuwsgierig met name naar de dames. Een foto is er niet zeker?
 
Heren (en dames), ik heb net een half uurtje met Michel aan de telefoon gezeten, even bijpraten. Het gaat heel goed met hem, niets om je zorgen over te maken. Hij is alleen onvoorstelbaar druk met een aantal dingen, waaronder een (vrijwillige!) verhuizing. Ik mocht z'n excuses overbrengen voor het feit dat hij wat minder van zich heeft laten horen, maar mocht ook met volle overtuiging meedelen dat hij absoluut weer dingen gaat organiseren! Dat zal alleen nog even duren, omdat hij nu echt even tijd voor zichzelf nodig heeft.

(En ja, mocht je tot die tijd een ander leuk adresje zoeken, lees mijn onderschrift even ;))
 
Heren (en dames), ik heb net een half uurtje met Michel aan de telefoon gezeten, even bijpraten. Het gaat heel goed met hem, niets om je zorgen over te maken. Hij is alleen onvoorstelbaar druk met een aantal dingen, waaronder een (vrijwillige!) verhuizing. Ik mocht z'n excuses overbrengen voor het feit dat hij wat minder van zich heeft laten horen, maar mocht ook met volle overtuiging meedelen dat hij absoluut weer dingen gaat organiseren! Dat zal alleen nog even duren, omdat hij nu echt even tijd voor zichzelf nodig heeft.

(En ja, mocht je tot die tijd een ander leuk adresje zoeken, lees mijn onderschrift even ;))
Dit is wat ik wou horen/lezen. Ben blij dat het goed gaat met hem, want ik vreesde dat dit het einde was voor deze groep. Hartelijk dank voor je belletje en het delen van deze info. Nu maar wachten met smart totdat we elkaar weet kunnen zien in 2022.
 
Heb twee weken geleden nog een tijdje geappt met Michel, hier wat info uit dit app gesprek:

"mod edit: misschien wat teveel persoonlijke info"

Verder geeft Michel aan zeker weer terug te komen en ik zag dat hij ook op Sexjobs inmiddels weer een advertentie had staan waarin hij aangeeft op zoek te zijn naar dames. Ook zijn twitter is weer online dus wie weet..........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan