Gangbangs in het zuiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zuidengbs

Newbie
2
29/01/22
11
Hoi Iedereen,

Ik wil feestjes in het zuiden gaan organiseren. Concentrerend op limburg, gelderland & in het zuiden van brabant. Want ik merk dat er in het zuiden bijna niks te beleven valt helaas. Voor de goede feestjes moet je al gauw afreizen naar Den haag, Rotterdam, utrecht. Zelfs in Friesland en Groningen is meer actie te beleven dan in Limburg. Dus daar wil ik hopelijk verandering in brengen. Ten eerste ben ik op zoek naar geïnteresseerde vrouwen en mannen die zin hebben in een feestje in limburg en omstreken. Welke dames zou je graag willen zien. Als mensen contactgegevens hebben van de dames dan graag dat maakt het mij ook gemakkelijker natuurlijk haha. Wat voor feestjes zou je willen zien. Alle dames en ook stellen mogen mij vrijblijvend contacteren indien ze interesse hebben.

Ik hoor graag van jullie of hier interesse voor is voor een organisatie in het zuiden van het land.

Mvg,
Zuidengbs

voor mailcontact mail me op [email protected]
of twitter @Zuidengbs
 
Hoi Iedereen,

Ik wil feestjes in het zuiden gaan organiseren. Concentrerend op limburg, gelderland & in het zuiden van brabant. Want ik merk dat er in het zuiden bijna niks te beleven valt helaas. Voor de goede feestjes moet je al gauw afreizen naar Den haag, Rotterdam, utrecht. Zelfs in Friesland en Groningen is meer actie te beleven dan in Limburg. Dus daar wil ik hopelijk verandering in brengen. Ten eerste ben ik op zoek naar geïnteresseerde vrouwen en mannen die zin hebben in een feestje in limburg en omstreken. Welke dames zou je graag willen zien. Als mensen contactgegevens hebben van de dames dan graag dat maakt het mij ook gemakkelijker natuurlijk haha. Wat voor feestjes zou je willen zien. Alle dames en ook stellen mogen mij vrijblijvend contacteren indien ze interesse hebben.

Ik hoor graag van jullie of hier interesse voor is voor een organisatie in het zuiden van het land.

Mvg,
Zuidengbs

voor mailcontact mail me op [email protected]
of twitter @Zuidengbs
Heb je gemaild ;-)
 
In Susteren is volgende week weer een gangbang bij Parenclub Devils en Angels. Voorheen Vegas & Friends, nu het Friends-concept. Een dame zou enkele vriendinnen meenemen, is de bedoeling. Ik wacht in spanning af welke dames er zullen zijn. Meestal komt dit enkele dagen van te voren op sexjobs te staan.

Ramontiek heeft het in Eindhoven geprobeerd, maar dat was in corona-tijden. Waarom hij gestopt is, is me niet direct duidelijk. Ik vrees te weinig opkomst. Terwijl ik diverse feestjes in het zuiden beleefd heb waar het goed druk was. Ik denk het foute moment (corona).

In Beek & Donk ook hele geile feestjes bezocht met meiden uit de randstad. Was altijd een geile boel. Maar daar zijn ze er om mij niet bekende redenen er ook mee gestopt.

Als de meiden mooi, aantrekkelijk en zaadgeil zijn, is een feestje in het zuiden altijd de moeite waard om te bezoeken. Zoals @Zuidengbs constateert is er hier niet zo veel te doen en zijn er volgens mij genoeg liefhebbers van een geile gangbang.
 
dat weerhoud me een beetje om bijvoorbeeld naar Ramontiek te gaan ,ergens in het midden van het land ,of verder weg
ben nog nooit op een gangbang geweest ,weet ook niet wat je kunt verwachten
voor hetzelfde geld ben ik het na een kwartier al harstikke beu..
of is het zo'n 'ons kent ons' gebeuren ,en kom je aan weinig actie toe..of moet je gaan forceren om bij een dame te kunnen..
zo'n feest is natuurlijk ook wel iets van een verdienmodel ,dus zal een organisatie het verder een worst wezen ofdat je wel of niet iets kunt doen,of dat je na 30 minuten alweer in je auto zit..je hebt immers betaald..(al geloof ik dat je bij Ramon je centen terug krijgt)
kan zijn dat ik dit TE zwart /wit zie natuurlijk..maar bij mindere recensies 'proef'ik dat soms
op ander gebied heb ik dat wel eens meegemaakt ..rijd je dikwijls een heel eind voor ,en is het een flinke domper,of hetgeen je voor kwam ,meldde 10 minuten voor tijd even af..
is het een 30 kilometer van huis ?..jammer en door mee iets anders
prijzen van gangbangs die ik voorbij zie komen zijn goed..2/3 uur rotzooien voor de prijs van een half uur prive met wat extras is top..
daar ligt het niet aan..
het is de logistiek
 
Als we het zuiden beschouwen als beneden de grote rivieren.
Wat hebben we dan.

Le Baron Heerewaarden laatste dinsdag van de maand.

Swingersoase noemt het gangbang maar is het niet.

In Hulst zou om de haverklap een gb zijn.

Breda., wiske Alswas af en toe en femmilicious.

Susteren Devils en Angels 1x per maand.

Sittard, pleasure2gether af en toe milf gb op woensdag zie hun site.

Sittard gb met Italiaanse af en toe. Via sj.

Meeste via sexjobs te vinden.

Een kwalitatief goede gb voor niet de hoofdprijs a la Ramontiek zou zeer welkom zijn. Op de Hofstraat zou dat moeten kunnen gezien Ramontiek daar ook geweest is

Wat bedoel ik met niet de hoofdprijs. Max 150 euro.
Bv Devils en angels vragen 130 euro voor meestal een 4 a 5 dames.
 
Voor donderdag is er een gangbang aangekondigd bij parenclub Devils en Angels in Susteren.
Op de website van de club staat dit in de rubriek agenda, met een foto: "Friends gangbang".
Maar wie de Friends (of liever: girlfriends) zijn, wordt niet vermeld.
Ik heb een berichtje naar de club gestuurd met de vraag wie de dames van dienst zullen zijn, maar (nog) geen reactie mogen ontvangen.
Ook op sexjobs geen advertentie tot op heden. Dus het blijft onduidelijk.

Jammer, want als de line up naar mijn smaak is, was ik graag gegaan. Nu kan ik echter geen vrij meer vragen bij mijn baas.
 

Bijlagen

  • Susteren.jpeg
    Susteren.jpeg
    39 KB · Weergaven: 110
Wel raar aan die advertentie dat Mischa (Bunga bunga, vroeger Gercellinos wat nu The Climax is en naar het schijnt ook 2Be in Halle maar dat laatste ben ik zelf nooit geweest) rechts onderaan staat maar niet vermeld wordt in die tekst.
 
Julie (van 2Be) staat ook niet op de foto`s in de advertentie, terwijl ze nu wel wordt aangekondigd.
Ken haar van mijn bezoeken aan Susteren voor Corona, tijdens de Vegas & Friends gangbangs.
Klein, fijn poppetje met een mooie gebruinde huid, zaadgeil.
 
Julie/Micha is de foto rechts vanonder toch? Heb reeds van haar mogen genieten in 2BE en de bungabunga party in Antwerpen. Twijfelde nog om te gaan, maar toch al snel anderhalf uur rijden (als het verkeer meezit). Zou leuk zijn mocht wat meer actie komen regio Eindhoven.
 
Ik woon zelf in Eindhoven en ik bezoek af en toe een kleinschalige GB in het westen van het land. Gewoon 1 vrouw met een paar uitgenodigde mannen. Zoiets vind ik in Oost-Brabant niet, of het is veel te duur. In het verleden heb ik grootschalige GBs bezocht ook in Duitsland maar ik vond het uiteindelijk te massaal. Dus als er iets te organiseren valt wat dichter bij huis... 🙂
 
Alleen als ze een complete villa hebben en tien of meer dames inzetten (en als de parkeerplaats alleen van de villa is en er waarschijnlijk ook auto's van de dames zelf en het personeel bij staan) zou ik dan nog verdergaan...
 
Ik ben afgelopen donderdag om 13 uur de parkeerplaats opgereden en telde bijna 100 auto's. Ik heb me omgedraaid. Dit is te massaal
In Susteren? Want ik kan even niet volgen welke gangbang je bedoelt.
Was zelf niet in Susteren, maar heb begrepen dat het juist een goede verhouding zou zijn geweest, helemaal niet zo druk kwa mannen.
 
Ik ben afgelopen donderdag in Susteren geweest. Verhouding was uitstekend. Voor +/- 25 mannelijke gasten waren er Italiaanse / Belgische EVA + 4 van haar "vriendinnen" die bijna continu in volle actie waren. Verder nog 3 koppels, waarvan er 2 ook flink actief mee deden.
De mede feestgangers en ik hebben genoten.
Van andere aanwezige heren begreep ik dat zij uitkijken naar "Fantastische CARMEN" .Zij is eerder in de line up van deze organisatie geweest, maar was er deze keer niet bij.
Kom ik terug.... zeer grote kans, als CARMEN in de line up staat....100% (ben heel nieuwsgierig geworden na de mooie verhalen).
 
Hallo,
Denk dat er heel goed nieuws is.
Carmen zal volgens advertentie, eindelijk terug aanwezig zijn op de volgende Friends Gangbang.
Dit op woensdag 25 mei van 12.00 tot 17.00 uur bij Devils&Angels te Susteren.
Denk dat er meerdere wandelaars heel tevreden zullen zijn.
Zie sexjobs.nl - gangbang -algemeen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan