GB-aanbod West en Oost Vlaanderen ondermaats.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
374
Wat me opvalt is dat het aanbod op de diverse sites zowel in West als Oost Vlaanderen bedroevend laag is. Zelfs in steden al Gent of Kortrijk komt er bijna nooit een advertentie daaromtrent. Vreemd. Want in het verleden heb ik enorm goeie ervaringen ermee gehad. Wie herinnert zich niet de GB's in Martine eroscentrum te Brugge. Met zowaar 15 meisjes. Ik heb een fetish voor tongzoenen en heb toen waarschijnlijk met alle meisjes op één avond gelebberd. Uniek. En ook de sex was toen van uitzonderlijk niveau. Geen dikke sletjes, doch ordentelijke deernes die pijpten zonder condoom. En soms ook slikten. Neuken was echter met. Begrijpelijk. Jammer genoeg is die zaak failliet gegaan. Ook aan de petite Ami, achterkant van Sint Pietersstation in Gent heb ik heus wel goeie herinneringen. Nee, niet met Isaura, want dat was niet wat je noemt een 'mooie vrouw'. Wel met andere dames. Naar het schijnt is die tent definitief gesloten. In het Brugse zijn er nog een paar clubs, doch die mijd ik. Vooral de Omega is het bezoeken niet waard. Ik ben er twee maal geweest. En evenveel keer kreeg ik het deksel op mijn neus. In de zin van dat er slechts twee ipv drie meisjes kwamen opdagen. Een compensatie vanwege de norse uitbater kon er niet van af. En de foto's in de advertenties waren telkens nep. Al moet ik wel toegeven dat ene Lucca me één van mijn leukste ervaringen in verband met pijpen gaf. Ik vroeg het zacht te doen en dat beheerste ze tot in de puntjes. Zijn er mede GB-ers die me een tip kunnen geven omtrent een op til staande GB-activiteit in de streek rond Kortrijk? Alvast mijn dank.
 
Da
Ik weet van verschillende dames die er organiseren en klagen dat de opkomst bedroevend laag is.
Dan heb je het wellicht over de Omega in Oostkamp. Maar daar is zowel de kwaliteit als de service ook ondermaats. Doch in het Kortrijkse waren zo'n 2 jaar geleden een paar succesvolle gangbangs.
 
Neen, nog nooit geweest. Ik ken enkele dames die prive gangbangs organiseren en momenteel stoppen wegens gebrek aan interesse.
Dan denk ik dat ze niet genoeg reclame maken. Bij andere gb's komen ze van heinde en verre, dus ligging kan geen issue zijn. Return on investment voor de bezoekers moet er natuurlijk ook zijn hé. 😉
 
Ze maken het zelf kapot, fake aankondigingen, niet aanwezige dames, overdreven prijzen, overaanbod aan mannen, en sorry, onrespectvolle allochtonen met haantjesgedrag .... En ben GEEN racist, maar ervaar het wel.
 
Ze maken het zelf kapot, fake aankondigingen, niet aanwezige dames, overdreven prijzen, overaanbod aan mannen, en sorry, onrespectvolle allochtonen met haantjesgedrag .... En ben GEEN racist, maar ervaar het wel.
Da's correct. In Frankrijk is prostitutie verboden en dan komen die onnozele kerels hier hun lusten botvieren. Maar is spreek van de streek rond Kortrijk. In het Brugse smijten ze hun eigen ramen kapot (Omega) door fake-aankondigen. En hier is het Acanthus in Hulste gevestigd. De grootste parenclub van Vlaanderen. Daar is een het wekelijks een drukte van gewelste.
 
Da's correct. In Frankrijk is prostitutie verboden en dan komen die onnozele kerels hier hun lusten botvieren. Maar is spreek van de streek rond Kortrijk. In het Brugse smijten ze hun eigen ramen kapot (Omega) door fake-aankondigen. En hier is het Acanthus in Hulste gevestigd. De grootste parenclub van Vlaanderen. Daar is een het wekelijks een drukte van gewelste.
Net door die allochtonen in de Acanthus blijf ik er weg. Als je manieren hebt wordt je door bruine armen weggedrukt...
 
Man wat mis ik de eerste Ramontiek party's, veel jonge en mooie meiden, veel actie en alles met respect, hier hebben we alleen nog respectloze afgedankte feestjes, die in stand gehouden worden door allesneukers die het ook leuk vinden om hier mensen af te kraken die een oprechte mening geven, zolang die groep blijft bestaan gaat er nooit geen concurrentie zijn.
 
wij delen deze mening volledig. Zijn zelf van Oost-Vlaanderen en het aanbod is triestig en de clubs in O-VL waar al eens iets georganiseerd worden melken de markt (jammer genoeg niet de ballen van de mannen) uit met valse foto's, ondermaatse kwaliteit (vrouwen die 't zonder passie doen), muffe locaties, etc....

We zoeken ons heil/geil zelf op elders door zelf privé te organiseren maar dat is altijd een eind rijden... wie weet organiseren we binnen afzienbare tijd zelf 'openbare' gangbangs want 't sletje is te geil om ze niet te delen ;)
 
wij delen deze mening volledig. Zijn zelf van Oost-Vlaanderen en het aanbod is triestig en de clubs in O-VL waar al eens iets georganiseerd worden melken de markt (jammer genoeg niet de ballen van de mannen) uit met valse foto's, ondermaatse kwaliteit (vrouwen die 't zonder passie doen), muffe locaties, etc....

We zoeken ons heil/geil zelf op elders door zelf privé te organiseren maar dat is altijd een eind rijden... wie weet organiseren we binnen afzienbare tijd zelf 'openbare' gangbangs want 't sletje is te geil om ze niet te delen ;)
Altijd bereid om deze openbare happening te ondersteunen met mijn fysieke aanwezigheid …. En liefst inderdaad regio west/oost Vlaanderen
☺️
 
Neen, nog nooit geweest. Ik ken enkele dames die prive gangbangs organiseren en momenteel stoppen wegens gebrek aan interesse.
Vreemd. Mensen moeten natuurlijk wel op de hoogte zijn van die feestjes. In West-Vlaanderen zie ik enkel omega passeren maar de fake advertenties, ondermaatse locatie en damesaanbod zorgen ervoor dat ze me daar nooit zien. Moest er iets georganiseerd kunnen worden zoals in pakweg 2BE or budhha, zou ik zeker eens langskomen. Maar dan moet het wel geweten zijn natuurlijk.
 
We hebben tussen 2005 en 2018 verschillende mini gangbangs ingericht waar er ook plaats was voor een praatje en een hapje en een drankje. spijtig genoeg blijft er van de originele gangbangs zoals vroeger weinig over...
Hebben ondertussen wel een hele ruime mooie discrete locatie maar het ontbreekt wat aan leuke dames tussen de 30 en 45 jaar die houden van meerdere pikken tegelijk.

we hopen in de toekomst terug leuke intieme kameraadschappelijke gangbangs in te richten. koppels of dames die zich geroepen voelen, een PM is zeer welkom!
 
Wie herinnert zich niet de GB's in Martine eroscentrum te Brugge. Met zowaar 15 meisjes. Ik heb een fetish voor tongzoenen en heb toen waarschijnlijk met alle meisjes op één avond gelebberd. Uniek. En ook de sex was toen van uitzonderlijk niveau. Geen dikke sletjes, doch ordentelijke deernes die pijpten zonder condoom. En soms ook slikten. Neuken was echter met. Begrijpelijk. Jammer genoeg is die zaak failliet gegaan
Ik wist zelfs niet dat er daar ooit gb's georganiseerd werden.
Dat is toch ook al eeuwen dicht.
Weet niet of het failliet ging.. denk dat de eigenares een paar veroordelingen heeft gekregen.
 
Ik wist zelfs niet dat er daar ooit gb's georganiseerd werden.
Dat is toch ook al eeuwen dicht.
Weet niet of het failliet ging.. denk dat de eigenares een paar veroordelingen heeft gekregen.
Juist. Martine heeft veroordelingen opgelopen maar is ook failliet gegaan. Dat was in de Blankenbergsesteenweg. Alles waar daar aanwezig: een jacuzzi, een klein zwembad, diverse ruimtes. Kortom: alles wat een man kan van dromen. En vooral veel en degelijke meisjes. Ik ben daar zeker 20 keer naar een gangbang geweest. Was steeds op een vrijdagavond van 16 uur tot 21 uur. Ik denk er met weemoed aan terug.
 
Juist. Martine heeft veroordelingen opgelopen maar is ook failliet gegaan. Dat was in de Blankenbergsesteenweg. Alles waar daar aanwezig: een jacuzzi, een klein zwembad, diverse ruimtes. Kortom: alles wat een man kan van dromen. En vooral veel en degelijke meisjes. Ik ben daar zeker 20 keer naar een gangbang geweest. Was steeds op een vrijdagavond van 16 uur tot 21 uur. Ik denk er met weemoed aan terug.
Veel en degelijke meisjes absoluut. Jacuzzi's waren zeker leuk.
Kamers waren met gordijntjes afgebakend herinner ik me. Zwembad heb ik er nooit gezien.
Was wel een top privé.
Mystique op st x die later kwam was ook goed...
Jammer genoeg allemaal teloor gegaan.
 
Roert er iets in West-Vlaanderen? Blijkbaar wel. Want ik merk zonet op afspraakjes dat er op 23/12 in Moorslede een GB doorgaat. Mijn enthousiasme werd onmiddellijk getemperd. Want de eisen zijn nogal streng. 1. Het betreft een 'mini' gangbang. Wat daaronder verstaan wordt is me een raadsel. 2. Er moet een foto van de mogelijke deelnemers naar de organisator worden doorgestuurd. En op basis daarvan zal beoordeeld worden wie al dan niet "mag" aanwezig zijn. Tja, dan hoeft het voor mij niet. Nochtans ligt Moorslede op slechts 10 km van waar ik woon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan