Gb feestje in Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb inmiddels een feestje meegemaakt, daisy was de betreffende dame, erg leuk om te zien en een fantastisch lijf!
waren met in totaal 6 mannen wat een goede verhouding was. Wat in de advertentie stond werd ook waargemaakt, betrof een redelijk net appartement maar t ging uiteindelijk om de dame en dit was gewoon een erg leuke Hollandse meid
 
Ik ben naar een van deze gb geweest. Weet niet meer of het Daisy was. De gb zijn te herkennen aan de tekst. Altijd blanke NL meisjes. Nooit een telefoonnummer, maar contact opnemen per mail. Communicatie blijft ook per mail. Feestje was in Delft.
Dame was niet de dame van de fotos, en wat ouder dan op de advertentie. Klein groepje mannen, dat heeft ook voorkeur van de organisator, die zelf ook meedoet aan de gb.
Was een goede ervaring, aardig meisje, goede sex en uiterlijk "op het niveau" van het meisje van de fotos.
Er kwam ook nog kort een stelletje bij maar meneer wilde snel weg......
Morgen is er weer een gb.
 
Ik ben naar een van deze gb geweest. Weet niet meer of het Daisy was. De gb zijn te herkennen aan de tekst. Altijd blanke NL meisjes. Nooit een telefoonnummer, maar contact opnemen per mail. Communicatie blijft ook per mail. Feestje was in Delft.
Dame was niet de dame van de fotos, en wat ouder dan op de advertentie. Klein groepje mannen, dat heeft ook voorkeur van de organisator, die zelf ook meedoet aan de gb.
Was een goede ervaring, aardig meisje, goede sex en uiterlijk "op het niveau" van het meisje van de fotos.
Er kwam ook nog kort een stelletje bij maar meneer wilde snel weg......
Morgen is er weer een gb.
Sorry meedoen als organisator doe je echt niet.Tenzij het een koppel is die GB organiseert.
Anders vind dit niet professioneel.
Heb zo een vermoeden dat het dezelfde organisator is als roosjes GB.
Tja die organisatie heeft ook niet lang bestaan.
 
:) hij doet het ook niet professioneel, maar als hobby.
Wat mij betreft een deal tussen hem en de dame en als ze daar beiden akkoord me zijn is dat prima.
Je bent als organisator natuurlijk wel verantwoordelijk voor de dames.

Mijn ervaring is dat de bezoekers de dames overigens vrijwel altijd netjes behandelen. De meeste bezoekers zijn respectvol naar elkaar en naar de dames...... of misschien ben ik zo lomp dat ik het allemaal niet door heb :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan