Recensie Gb Met Erla, Harderwijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen zaterdag geweest bij de GB van Erla. Na een goede communicatie aangekomen op de locatie. Een paar mannen zaten al te wachten in de kamer met een matras erin.

Na een minuut of 5 werd Erla geblindoekt binnengebracht. Je zag al dat ze behoorlijk opgewonden was en er zin in had. Ik heb al een jaar of 10 gangbang ervaring en Erla is er eindelijk weer eens een van de buitencategorie. Echt een dame die sex MOEST hebben, en het liefst zo hard mogelijk. Op een gegeven moment duwde ik mijn tong op haar natte kut en ze kronkelde van genot. 'Ik ga je pakken' riep ze toen ik klaar was. Dat heb ik geweten! Ook pijpen deed ze vol overgave, echt (met respect) rammen met je lul, achter in haar warme keeltje.. Ze pakte zelfs bij je kont om hem nog harder naar binnen te duwen.

Toen ik op een gegeven moment met mijn lul boven haar gezicht zat en ze vol overgave mijn ballen aan het likken was duwde ze zelfs voorzichtig haar vingen tegen mijn anus aan. Nooit eerder meegemaakt. En toen hield ik het niet meer.. Dikke stralen zaad boven op haar tieten gedeponeerd. Zalig. Zou volgende keer met een andere medestijder ook wel eens een DP bij haar willen proberen, volgens mij vind ze dat heerlijk...

Een puntje van kritiek is misschien dat er maar 1 kamer beschikbaar was en na een uur tussen de naakte mannen ik het wel weer gezien had. Tevens waren de mogelijkheden tot opfrissen ook niet optimaal. Je werd naar de badkamer verwezen maar voor de rest moet je het maar zelf uitzoeken. Handdoeken lagen er nauwelijks, geen zeep of je moest zelf een fles badschuim opentrekken, dit terwijl ik hygiene bij een GB erg belangrijk vind. Kortom, op een paar kleine puntjes na die makkelijk te verbetereren zijn is Erla voor mij zeker een herhalingsoefening...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan