Gb Pascal & Janine 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk, het is een inloop gangbang. Dus, tussen de gestelde tijden binnenlopen.
Vrouwtje dekken, volspuiten, en weer weg.

En... ze houdt van ruw! Ik heb wat lidocaine zalf om mijn lul mee in te smeren. Dan blijft ie het eerste kwartier verdoofd en kan ik met een cockring om, dat vrouwtje goed uithollen. Doggy met haar armen naar achteren; dan kan ik haar bij haar polsen vastpakken. Zo wordt het stoten al snel rammen!

Ik ben al 2 dagen aan het sparen!
 
Vrienden,

Inmiddels 11 berichten in dit draadje!
Maar, ondanks toezeggingen, nog niet 1 recensie???

Kan het jou schelen, hoor ik jullie denken?!
Nou, ik heb de ad gezien en ben oprecht en zeer zeker geïnteresseerd!!!

Maar zou het leuk vinden om vooraf iets meer dan niets te weten, te lezen.
Sommigen zijn al geweest, althans waren dat van plan; wellicht een recensie?!

Mag ook in een pb als je liever niet en plein public recenseert; graag zelfs.

Ik ben benieuwd……
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Soft SM
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ongeveer een half jaar geleden bij een GB geweest van Pascal en Janine. Het was erg goed verzorgt en ze namen de tijd iedereen rustig te ontvangen op zijn gemak te stellen. Er was ruimte voor iedereen om te douchen en voldoende handdoeken waren aanwezig. Het was in een leuke huiskamersetting waarbij de kamer was voorzien van de juiste attributen. Touwen, bankje, speeltjes, etc. Janine genoot er duidelijk van dat er meerdere mannen waren die haar flink gebruikte. Een wat hardere aanpak was geen probleem voor haar. Natuurlijk met respect. Ze zorgde dat iedereen aandacht kreeg en ging gedurende 2 uur alleen maar door. Haar specialiteit is squirten en dat kan ze als de beste! Zelfs de VAR zou niet kunnen bijhouden hoe vaak zij lekker uit haar kutje spuit!
Aan het einde van de GB mocht iedereen lekker over haar borsten heen spuiten. Helaas bleef het gezichtje ongedeerd.
 
ongeveer een half jaar geleden bij een GB geweest van Pascal en Janine. Het was erg goed verzorgt en ze namen de tijd iedereen rustig te ontvangen op zijn gemak te stellen. Er was ruimte voor iedereen om te douchen en voldoende handdoeken waren aanwezig. Het was in een leuke huiskamersetting waarbij de kamer was voorzien van de juiste attributen. Touwen, bankje, speeltjes, etc. Janine genoot er duidelijk van dat er meerdere mannen waren die haar flink gebruikte. Een wat hardere aanpak was geen probleem voor haar. Natuurlijk met respect. Ze zorgde dat iedereen aandacht kreeg en ging gedurende 2 uur alleen maar door. Haar specialiteit is squirten en dat kan ze als de beste! Zelfs de VAR zou niet kunnen bijhouden hoe vaak zij lekker uit haar kutje spuit!
Aan het einde van de GB mocht iedereen lekker over haar borsten heen spuiten. Helaas bleef het gezichtje ongedeerd.

Onder het mom "beter laat dan nooit"
 
Terug
Bovenaan Onderaan