Gebruik van de Nederlandse taal in advertenties en te veel mogeljkheden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Barelover1966

Wandelaar
43
18/01/22
80
1
Hallo allemaal,

Van tijd tot tijd kijk ik naar advertenties op de bekende 2 sites, hoop dan eens een leuke afspraak te kunnen maken.

Bij de advertenties in het Nederlands krijg ik vaak al een afknapper.

"Geile natte Kutje wacht op jou".

Dit als vorobeeld, wat denk je, dit kan niet door een nederlander/se zijn geschreven, staat er wel een foto bij van een blanke dame.
Dat is dus direct een afknapper want er klopt dan iets niet.

Zelfde geldt voor mij als er veel te veel mogelijkheden worden aangevinkt. Daar wordt vaak niet eens aan voldaan.
Het is wat mij betreft veel spannender als er gewoon tijdens de date meer gebeurd als waarmee wordt geadverteerd. Ben dan ook nog wel bereid om achteraf extra te betalen.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat volgens mij zowel de kwaliteit als de kwantiteit er op achteruit is gegaan dus presentatie in woord en gebaar, en het gewoon steeds lastiger is geworden om een leuke eerlijke en echt spannende date met een dvp te vinden.
 
Ik sla alle advertenies over die niet in het Nederlands zijn geschreven ik hoor liever "Geil nat kutje" dan dat ik opgelicht wordt of snel afgehandeld door een buitenlandse golddigger. Daarom hou ik mij ook mijn vaste Nederlandse DVP's.
 
Hallo allemaal,

Van tijd tot tijd kijk ik naar advertenties op de bekende 2 sites, hoop dan eens een leuke afspraak te kunnen maken.

Bij de advertenties in het Nederlands krijg ik vaak al een afknapper.

"Geile natte Kutje wacht op jou".

Dit als vorobeeld, wat denk je, dit kan niet door een nederlander/se zijn geschreven, staat er wel een foto bij van een blanke dame.
Dat is dus direct een afknapper want er klopt dan iets niet.

Zelfde geldt voor mij als er veel te veel mogelijkheden worden aangevinkt. Daar wordt vaak niet eens aan voldaan.
Het is wat mij betreft veel spannender als er gewoon tijdens de date meer gebeurd als waarmee wordt geadverteerd. Ben dan ook nog wel bereid om achteraf extra te betalen.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat volgens mij zowel de kwaliteit als de kwantiteit er op achteruit is gegaan dus presentatie in woord en gebaar, en het gewoon steeds lastiger is geworden om een leuke eerlijke en echt spannende date met een dvp te vinden.
Wil je haar neuken of wil je met haar gezllig
Nederlands kletsen 😂😂😂
 
Er zijn mensen die serieus translate voor iedere scheet gebruiken. En zelfs middels de telefoon een realtime translator gaande hebben. De nederlandse taal laat zich slecht vertaling naar mijn mening en in een oogopslag moet voor jou of anderen al duidelijk worden of het native nederlands of vertaald nederlands is. Als dat laatste het is dan weet je dat iemand aan de andere kant weinig effort erin gestoken heeft en hoogstwaarschijnlijk de advertentietext van een andere advertentie elders op het internet gekopieerd, vertaald en geplaatst heeft.

En ik zie ze wekelijks ook voorbij komen:

Een jonge transseksueel verveelt zich door Winter vitaminetekort, dus is ze op zoek naar een man voor ongeremde communicatie. Ik ben wild in bed, lief en positief in het dagelijks leven. Ik hou van seks zonder taboes. Ook zachte BDSM. Ik wissel gemakkelijk tussen onderwerping en dominantie. Ik ben actief / passief. Droomt u van een virtuoze prostaatmassage? Beste mannen, waar zijn jullie? Als je vrolijk bent, je weet hoe je interessant kunt praten en begint te communiceren, Dan ben ik blij je te zien! Ik wacht ook op degenen die hun eerste ervaring willen opdoen. Ik vraag geen betaling. Ik communiceer alleen als ik je leuk vind! Ik hou niet van fictieve gezichten en obsessieve eikels, dus neem voor de veiligheid eerst contact met me op via (vind me op naam)

Ik lees hier geen persoonlijke berichten en opmerkingen, alleen e-mail! Jong, aantrekkelijk, met gevoel voor humor tgirl zoekt een man met wie ze aangename dronken momenten kan doorbrengen. Leeftijd doet er voor mij niet toe. Ik woon alleen, dus we kunnen ons op ons gemak voelen. Natuurlijk neem ik geen geld aan, ik ben alleen geïnteresseerd in wederzijds plezier. Ik heb veel te bieden, maar daar kom je wel achter als je elkaar ontmoet. Dus als je geïnteresseerd bent,
 
We kunnen ze wel pootje lichten hoor die vertaal popie jopies. Gewoon lekker boergoens spreken , dan weet je dat je met een echte Hollander te maken.
Is toch geen porum, dat iedereen de zaak voor de gek houdt?
" you aint much, if you dont speak Dutch "
Or Flemish🤣
 
Wat ik eigenlijk bedoel is dat met het de grammatica die ik tegenkom ik het vermoeden heb dat het wel door inwoners van Nederland is geschreven maar die niet in relatie staan met de getoonde personen op de foto.

"Die meisje" om maar weer eens iets te noemen...............
 
Ik sla zelf sowieso alle advertenties over waar 0 moeite in is gestoken; het overduidelijk niet nalezen danwel niet kunnen zien van spel/grammatica fouten zegt iets over het niveau en insteek vd advertentie. Het maakt mij niet eens zoveel uit of nou de dame of de pooier groep 8 niet heeft afgemaakt, maar ik laat hen graag aan mij voorbijgaan
 
Ik lees ook niet graag dingen als nat kutje of ik ben je favoriete zaadslet om dat zulke ads 9 op de 10 niet door de dame zelf geschreven is. Maar door een pooier ofzo

Waar ik ook op let is wat voor foto´s ze post
 
Hallo allemaal,

Van tijd tot tijd kijk ik naar advertenties op de bekende 2 sites, hoop dan eens een leuke afspraak te kunnen maken.

Bij de advertenties in het Nederlands krijg ik vaak al een afknapper.

"Geile natte Kutje wacht op jou".

Dit als vorobeeld, wat denk je, dit kan niet door een nederlander/se zijn geschreven, staat er wel een foto bij van een blanke dame.
Dat is dus direct een afknapper want er klopt dan iets niet.

Zelfde geldt voor mij als er veel te veel mogelijkheden worden aangevinkt. Daar wordt vaak niet eens aan voldaan.
Het is wat mij betreft veel spannender als er gewoon tijdens de date meer gebeurd als waarmee wordt geadverteerd. Ben dan ook nog wel bereid om achteraf extra te betalen.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat volgens mij zowel de kwaliteit als de kwantiteit er op achteruit is gegaan dus presentatie in woord en gebaar, en het gewoon steeds lastiger is geworden om een leuke eerlijke en echt spannende date met een dvp te vinden.
Mee eens.
Een advertentie dient toch in redelijk grammaticaal Nederlands te zijn, wil ik het überhaupt serieus nemen. Anders is er namelijk geen moeite ingestoken (of de verkeerde moeite) en zal de date ook niets voorstellen.
 
Er zijn mensen die serieus translate voor iedere scheet gebruiken. En zelfs middels de telefoon een realtime translator gaande hebben. De nederlandse taal laat zich slecht vertaling naar mijn mening en in een oogopslag moet voor jou of anderen al duidelijk worden of het native nederlands of vertaald nederlands is. Als dat laatste het is dan weet je dat iemand aan de andere kant weinig effort erin gestoken heeft en hoogstwaarschijnlijk de advertentietext van een andere advertentie elders op het internet gekopieerd, vertaald en geplaatst heeft.

En ik zie ze wekelijks ook voorbij komen:
Precies; maar vertaal het dan gewoon niet.
Een Engelstalige advertentie in NL sla ik sowieso over.
 
Mee eens.
Een advertentie dient toch in redelijk grammaticaal Nederlands te zijn, wil ik het überhaupt serieus nemen. Anders is er namelijk geen moeite ingestoken (of de verkeerde moeite) en zal de date ook niets voorstellen.

En dat is het eieren eten bij het vinden van een goede DVP. Maar het kan ook andersom; je hebt een goede schrijver die de advertenties plaatst, maar bij aankomst mens geen woord nederlands kan.

Dit is vaak ook een red flag voor "illegale prostitutie" omdat vooral vrouwen uit zuid-amerika ineens op internet staan met een perfect geschreven (nederlandse) advertentie.

Ik woon nu bijna 5 jaar in Zuid-Europa, ik moet de eerste nog vinden hier die mijn naam in 1 keer fatsoenlijk uit kan spreken. Ergo iemand uit zuid-amerika kan geen nederlands in een week. Zelfs niet na 10 jaar.
 
Ergo iemand uit zuid-amerika kan geen nederlands in een week. Zelfs niet na 10 jaar.
Niet in 1 week, maar Maxima leerde het heel snel.
Natuurlijk is het niet direct grammaticaal perfect en hoor je een sterk accent, maar het is gewoon een kwestie van onwil om het niet te willen leren en Nederlanders accepteren het al heel gauw als iemand nooit de taal wil leren.
Ik vind het een gebrek aan respect. Als je in NL wilt wonen, moet je gewoon de taal leren en je niet verschuilen achter drogredeneringen dat ' het te moeilijk is' of 'iedereen ook goed Engels spreekt'.
 
Mee eens.
Een advertentie dient toch in redelijk grammaticaal Nederlands te zijn, wil ik het überhaupt serieus nemen. Anders is er namelijk geen moeite ingestoken (of de verkeerde moeite) en zal de date ook niets voorstellen.
Blijf het raar vinden dat grammatica vergelijkt word met sex. Alsof een doofstomme ook niet kan neuken 😂
 
Blijf het raar vinden dat grammatica vergelijkt word met sex. Alsof een doofstomme ook niet kan neuken 😂
Daar gaat het niet om. Voor, en na de daad ga ik niet als een taalpolitie controleren of er wel correct Nederlands wordt gesproken. Maar het is een kleine moeite om even je best te doen op een advertentie. Als je daar al niet je best voor doet, zal de rest ook wel niks zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan