Geen salons?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Soest zit MassageWereld, echter is die vestiging de enige vestiging van die keten die in Nederland nog gesloten is. Kan zo snel niet vinden wat daar de reden van is.

 
Soest is dicht en naar het schijnt gaat deze niet meer open. Iets met bestemming, klachten uit de buurt etc.
Details ken ik niet.

De enige waarvan ik weet dat het er zit, maar nooit ben geweest, is Studio Roses:



Kan verder niets benoemen in Utrecht. Maar, als je ietsje verder kunt rijden...


Tiffany is voor zichzelf gaan werken en doet dat bij Privehuis Almere: http://www.tiffanymassage.nl
Zij was eerst werkzaam bij MW Soest (en Nijmegen dacht ik)

Verder zit er in Naarden een: https://studiodacapo.nl
 
Utrecht is een lastige regio voor massages idd. Heb nog geen ervaring met Roses maar heb er op Hookers best goede dingen over gelezen.
Wel zijn er dames die privé hun diensten aanbieden.
 
Klein en petite is echt mijn ding. Liefst blond of brunette, slank of volslank. De massage heb ik liefst zo plagerig mogelijk, ik laat me graag lang edgen.

Je moet een keer naar Temptation in Deventer en een tantra of lingam boeken bij Daphne. Niet zozeer vanwege haar lengte, maar deze blondine heeft geweldige uitstelskills.

Maar dit ging over Soest.Tasha is klein, mooi figuurtje en de laatste keer dat ik er was - voor de lockdown - blond. Foto's op de website zijn denk ik wat ouder. Ze kan echt masseren en goed teasen, zeker als je de lingam neemt. Maar het nadeel van de lingam bij MW ten opzichte van Temptation is dat je bij MW alleen een deel van de massage de lingammassage krijgt en bij Temptation de hele massage. Tasha beheerst dit wel erg goed en is naar mijn bescheiden mening een leuke meid.
Als je ook houdt van B2B moet je ipv de lingam overigens de Body Intensive nemen, want de lingam bij MW bevat geen B2B.
 
Thanks voor die extra info. Ik ben inmiddels al een paar keer bij MW Eindhoven geweest voor een body intensive, alleen nog niet in Soest ?
Die Daphne ziet er bijzonder appetijtelijk uit! Ik ga ooit naar Deventer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan