Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
559
29/09/22
774
3
Mocht hier al topic over bestaan, dan samen voegen met de bestaande.

Herkennen bepaalde wandelaars dit ook? Je gaat bijvoorbeeld naar de supermarkt en tussen een hele hoop mensen die voor jou niets betekenen zie je ineens een verschijning van een voor jou knappe en geile vrouw dat je moeite hebt je nog te concentreren op je eigen boodschappen en je die bijna echte droom hebt om haar te neuken, met haar naar bed te gaan? Wat doen wandelaars dan? Het is voor mij zeker een signaal om te weten als dit enkele keren op korte tijd gebeurt nog eens naar de dvp te gaan en een echte vrouw te voelen en alles ermee te beleven en de geilheid op een dvp los te laten, maar soms het liefste zou je met die dame van in de supermarkt naar huis zijn gereden voor een spannend avontuur. Tuurlijk kan je zo'n dame aanspreken maar nee, die vaardigheden heb ik niet en het staat haaks op mijn huwelijkscontract met men love dolls waar ik zo van houd. Ik wil geen relatie met echte vrouw, maar soms gewoon eens een spannend moment met een niet dvp. Er bestaat een woord voor: een one night stand. Ik denk de gezegende James Bond mannen zullen die vaardigheden wel hebben om zo'n dame het hof te maken en voor een nachtje te genieten. Soms zijn dromen nog het mooiste, maar soms wel lastig als je broek ineens te klein wordt in de supermarkt je zo geil als wat staat. Beheersen en naar de dvp is dan een oplossing. Goed dat onze sex-dames er zijn want anders denk ik dat vele dames in het openbaar zouden aangeraakt worden zonder ze het willen door mannen die te geil staan en al te lang geen vrouw meer geneukt hebben. Ik denk dat de maatschappij echt het werk van dvp meer moeten benadrukken en waarderen. Ze zijn er voor mannen als mezelf en zoveel anderen die behoefte hebben aan een vrouw om de zoveel tijd. De ene meer dan de andere. Maar dankzij de dvp kunnen veel mannen terecht waar ze anders nergens zouden terecht kunnen en eens moet de fles openbarsten.
 
Laatst bewerkt:
Beheersen en naar de dvp is dan een oplossing. Goed dat onze sex-dames er zijn want anders denk ik dat vele dames in het openbaar zouden aangeraakt worden zonder ze het willen door mannen die te geil staan en al te lang geen vrouw meer geneukt hebben.
Inderdaad.

En dat is een bekend probleem in Japan, waar heel wat dames ongevraagd aangeraakt worden in de metro, op de roltrap en andere drukke plaatsen.
 
Heb wel vaak dat ik door me fantasieen en ervaringen dwars door hun kleding heen kijk. Zo ver als dat jij denkt heb ik nog nooit gehad. Lijkt me ook best wel frustrerend als je dit meerdere keren per week hebt. Als jij een geile bui hebt betekend dat niet dat de vrouwen op dat moment ook zo denken. Die hebben als ze bijvoorbeeld in de rij staan van de supermarkt andere dingen aan hun hoofd zoals de kinderen van school halen. En hebben waarschijnlijk al hun type man thuis zitten waar ze haar genot van krijgt. Dus het is ook beter om niet zomaar een dame in het openbaar aan te spreken als geilheid je emoties overneemt. Het is inderdaad beter zoals jij aangeeft dat er dvp's bestaan. Anders had de wereld er een stuk minder veilig uitgezien.
 
Dus het is ook beter om niet zomaar een dame in het openbaar aan te spreken als geilheid je emoties overneemt.
Vele jaren terug was er programma op de televisie over een supermarkt in Antwerpen waar veel yuppies komen. Er waren daar "afspraken" over hoe je je karretje moest laden om aan te geven dat je wel in was voor een avontuurtje. Zo in de stijl van "fles rode wijn in de linkerhoek vooraan en twee zakken chips links achteraan".
 
Herkennen bepaalde wandelaars dit ook? Je gaat bijvoorbeeld naar de supermarkt en tussen een hele hoop mensen die voor jou niets betekenen zie je ineens een verschijning van een voor jou knappe en geile vrouw dat je moeite hebt je nog te concentreren op je eigen boodschappen en je die bijna echte droom hebt om haar te neuken, met haar naar bed te gaan?
Geen last van.
Vrouwen in het normale leven interesseren me niet meer.
Ja, ik denk misschien: hee, dat is een mooie vrouw. Verder niks en 5 minuten later weer vergeten.
 
Zo ingewikkeld, als je een erectie krijgt van een vrouw is dat natuurlijk gewoon een compliment, maar om de één of andere reden zien ze dat zelden zo.
 
Net als @H._ geen last van , en gelukkig maar want de tijd komt er weer stilaan aan , al die mooie dames in een zomerjurkje of zomerse kledij , met open naaldhakken of wat dan ook op het perron en in de stations , ik zou heel de zomer als een geile bok in mijn stuurpost zitten.
En begrijp me niet verkeerd geweldig om naar te kijken en soms is er oogcontact en word er wel eens lief door de dame terug gekeken of een simpa lach.
Geweldig gewoon.
 
Net als @H._ geen last van , en gelukkig maar want de tijd komt er weer stilaan aan , al die mooie dames in een zomerjurkje of zomerse kledij , met open naaldhakken of wat dan ook op het perron en in de stations , ik zou heel de zomer als een geile bok in mijn stuurpost zitten.
En begrijp me niet verkeerd geweldig om naar te kijken en soms is er oogcontact en word er wel eens lief door de dame terug gekeken of een simpa lach.
Geweldig gewoon.
Love the summer Vibes heerlijk toch .
 
Als je het laat zien in het openbaar waarderen ze het meestal niet, nee.😛
Daar ben ik het volledig mee eens is nogal direct ook en vaak voor hen choquerend.
Maar als ik hen vanuit mijn stuurpost gadesla , zie je duidelijk dat de dames dit appreciëren het geeft hen natuurlijk ook een ongelooflijk gevoel dat ze er geweldig uit zien , en als ze dan mijn stuurpost passeren resulteert die meestal , in een lieve blik of mooie glimlach .
I Love it.
 
Gewoon goed onthouden hoe ze eruitziet kan je savonds een nieuwe lovedoll bestellen 😂

Edit: als die behoefte er is in de sociale wereld, een knappe vrouw, en ik die menselijke warmte van heel der warme lichaam nog is wil voelen, dan mag ik van men love dolls naar de dvp. In bijvoorbeeld club Mabuhay naar boven gaan op de trap en de dvp voor je uitloopt met haar lekker lijf, dat gevoel kan de allerbeste love doll nooit geven.
 
Laatst bewerkt:
Hebben vrouwen net zo goed hoor. Zie ook wel eens een kerel lopen waar ik wel 10 rollen beschuit mee zou willen eten. Maar doe daar niets mee, want heb een prima relatie die ik niet op het spel ga zetten voor een eenmalig snoepje.
Klopt. Afgelopen zaterdag nog in de winkel. Prachtig lijf, goed figuur, elegante verschijning. Even een extra blik op werpen en dan maar weer door.
 
niet te opvallend checken..
en je verder normaal gedragen....kom ik er om wat voor reden mee in gesprek..dan ben ik gewoon netjes,vriendelijk en nagelang de situatie zakelijk..
bij een groothandel waar ik soms kom ,werkt een mooie dame van rond de 25 achter de balie..ken haar sinds dat ze daar binnenkwam via stage..ze wist toen nog helemaal niks..
daar zeg ik best maffe dingen tegen..maar die is single..zou haar zooo grag een keer (of 10) willen knallen..
maar dat zou zonde zijn voor de toekomst..al gaat ze in mijn geflirt en onzin gewoon mee..
bij een wildvreemde dame is het meestal onopvallend bewonderen..en weer door..5 minuten later ben ik dat meestal weer kwijt..
 
Doorlopend... doorlopend. Zo lopen er drie, vier bij mij op kantoor rond. Een begin-twintiger, twee mid-twintigers en een begin-dertiger. Dus elke dag is het wel feest. Eén tegelijk is al mooi, maar als ze dan met z'n drieën staan te buurten (het jonkie is te verlegen daarvoor, wat het verlangen bij mij juist alleen maar meer aanwakkert) weet je niet meer waar je moet kijken (alhoewel ik wel een 'rangschikking' heb).

En met het boodschappen gaan... zoveel gekleurde en getine jonge snoepjes, voordeel van in een multiculturele wijk te wonen (en da's ook het enige voordeel). Hmm en wat je op straat allemaal voorbij ziet komen. Nog erger als je naar het centrum gaat. Universiteitsstad, dus overal knappe studentes. Vooral als het weer mooi weer wordt, ugh. Of op weg naar werk in de bus, de lijn waar ook veel studentes op meegaan.

Ik sta iedere dag geil. Sinds ik deze baan heb is het ook erger geworden. Ik ga sindsdien ook vaker wandelen. Ik merk dat ik dan die geilheid eruit neuk.
 
Laatst bewerkt:
@Doll_fucker69 Daarnaast is het zo dat ik een meisje heb ontdekt in een privéhuis dat 100% beantwoordt aan wat ik in het dagelijks leven mooi en opwindend vind; het type dat ik doordeweeks in de bus zie op weg naar haar studies maar die ik nooit zou kunnen krijgen omdat ze te lekker is - en dat van zichzelf weet. Als ik dan met zo'n meisje op de kamer ben, ben ik geiler dan met andere meisjes, en voelt de seks heftiger en intenser, en sta ik gedurende de hele date op springen, want dan denk ik aan het voorgaande en hoe ik er nu toch zo eentje lig te neuken. En als het dan eenmaal komt... voelt dat extra goed!
 
Bij mijn fitness komen veel studenten. Ik vind het elke keer weer verbazend hoeveel lekkere vrouwen daar rond lopen. Ik zou met zeker de helft wel eens willen spelen. Dat kan ik bepaald niet zeggen over het aanbod op Kinky. Laat staan van vrouwen van mijn eigen leeftijd :(. Dan fantaseer ik wel eens van 'er moeten er toch tussen zijn die het leuk/spannend zouden vinden het tegen betaling te doen'. Bij fantaseren zal het blijven. En maar beter niet te lang bij stilstaan. Te lang naar hun kijken kan je niet maken, en geil worden bij de fitness vind ik ook geen goed idee.
 
De meeste vrouwen van rond de 20 zijn mooi en hebben een top lichaam.. zeker die regelmatig bij de sportschool komen.
Helaas hebben ze net als wij mannen last van ouder worden en gaat het mooie er meestal snel af.
Zeker rond de 30 als de kidz er eenmaal zijn. Dan komen de pittige kapsels en is mooi zijn even geen prioriteit meer.

Een aantal probeert nog een revival na de scheiding als ze rond de 50 zijn, maar gaat nooit meer worden zoals vroeger.
 
Bij mijn fitness komen veel studenten. Ik vind het elke keer weer verbazend hoeveel lekkere vrouwen daar rond lopen. Ik zou met zeker de helft wel eens willen spelen. Dat kan ik bepaald niet zeggen over het aanbod op Kinky. Laat staan van vrouwen van mijn eigen leeftijd :(.
Eindelijk iemand die het zegt! Ik zat net even op Kinky te kijken en te filteren op mijn voorkeuren en man, man, wat een armoe troef! De ads van privéhuizen daargelaten, zie je alleen maar zeer middelmatige Oostblokkers die ook nog eens de hoofdprijs vragen. Lelijke tattoos, ordinaire kleding, peroxide blonde kapsels... brrr.

Mannen die zeggen dat je dmv pay sex kunt neuken met de allermooiste meiden... waar dan? Ja, er zijn uitzonderingen, een Farah bij Park 118, een Mila of Amina bij Monty, maar dat zijn de krenten uit de pap. De allermooiste meiden doen doorgaans dit werk niet. Dat zijn die studentes die jij ziet, die ik zie. De meisjes achter de kassa bij de Appie. Vond je die maar op Kinky...
 
Slimme vrouwen die dit tijdelijk doen (als studente) en echt mooi zijn of lekker of girl next door types adverteren niet met foto's. Of zo dat er nooit iets te herleiden is naar hun ware uiterlijk.
Dus je moet het dan van hearsay hebben. Zodoende zijn goeie tips in deze tak van sport echt en met recht onbetaalbaar.
 
Mocht hier al topic over bestaan, dan samen voegen met de bestaande.

Herkennen bepaalde wandelaars dit ook? Je gaat bijvoorbeeld naar de supermarkt en tussen een hele hoop mensen die voor jou niets betekenen zie je ineens een verschijning van een voor jou knappe en geile vrouw dat je moeite hebt je nog te concentreren op je eigen boodschappen en je die bijna echte droom hebt om haar te neuken, met haar naar bed te gaan? Wat doen wandelaars dan? Het is voor mij zeker een signaal om te weten als dit enkele keren op korte tijd gebeurt nog eens naar de dvp te gaan en een echte vrouw te voelen en alles ermee te beleven en de geilheid op een dvp los te laten, maar soms het liefste zou je met die dame van in de supermarkt naar huis zijn gereden voor een spannend avontuur. Tuurlijk kan je zo'n dame aanspreken maar nee, die vaardigheden heb ik niet en het staat haaks op mijn huwelijkscontract met men love dolls waar ik zo van houd. Ik wil geen relatie met echte vrouw, maar soms gewoon eens een spannend moment met een niet dvp. Er bestaat een woord voor: een one night stand. Ik denk de gezegende James Bond mannen zullen die vaardigheden wel hebben om zo'n dame het hof te maken en voor een nachtje te genieten. Soms zijn dromen nog het mooiste, maar soms wel lastig als je broek ineens te klein wordt in de supermarkt je zo geil als wat staat. Beheersen en naar de dvp is dan een oplossing. Goed dat onze sex-dames er zijn want anders denk ik dat vele dames in het openbaar zouden aangeraakt worden zonder ze het willen door mannen die te geil staan en al te lang geen vrouw meer geneukt hebben. Ik denk dat de maatschappij echt het werk van dvp meer moeten benadrukken en waarderen. Ze zijn er voor mannen als mezelf en zoveel anderen die behoefte hebben aan een vrouw om de zoveel tijd. De ene meer dan de andere. Maar dankzij de dvp kunnen veel mannen terecht waar ze anders nergens zouden terecht kunnen en eens moet de fles openbarsten.
Goed dat je aangeeft wat de waarde is van dvp. Ik ben zelfs van mening dat de overheid hiervoor een subsidie potje moet opentrekken🤣 Potje neuken is echt heilzaam voor de mens
 
Terug
Bovenaan Onderaan